Katurengas jolla pääsee maastossakin

Kuskien ja pyörien varusteet

Valvoja: Moderaattorit

Sartre
Pyörä: BMW F650 GS Dakar

Re: Katurengas jolla pääsee maastossakin

Viesti Kirjoittaja Sartre »

Varoituksen sanasena MT60 ei kyllä pärjää mudassa sitten yhtään. Ja tukossa ollessaan se on ihan pirun liukas ja täysin arvaamaton. Muuten mulla ei ole rinkulasta mitään muuta kuin hyvää sanottavaa. Tosin seuraavaksi lähtee taas K60:set alle. MT60 olisi ehdottomasti valinta assuvoittoiselle euroopanturneelle, mutta Lapin erämaateitä lähdetään nyt sitten koluamaan K60:sellä.
uiop
Pyörä: KTM 450 EXC

Viesti Kirjoittaja uiop »

Nyt on jo TKC80 eteen hankittuna. Kiitos ejj. :) Sitten takasen metsästys. Käytettynä ois ihan hyvä löytää joku testiin, koska luulen erittäin kovasti, että kun tulee kohdalle enska vanteet ja budjetti riittää niin ne tulee ostettua ja nuo normi gummit palaa takas motovanteille.
{]o.O[}
jarno78
Pyörä: kawasaakeli kle ja Suzuki DR 125

Viesti Kirjoittaja jarno78 »

Jos käytettyjä nappuloita haluat niin kysy rohkeesti paikallisilta rossi kukseilta jotka ajaa kisaa tai enska miehiltä. Ne kun heittävät hyviä kumeja pois esmes kun hondalla olin etelän-ruosteen poistolla sain hommattua alle chilen joukkeen yhen pätkän ajetut fim hyväksytyt nappula kumit ja jeesus mikä pito niissä oli, maksoin kumeista yhteensä 20
Yksinäinen Susi
Jarno
Pyörä: KTM 640 Adv R
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jarno »

jarno78 kirjoitti:Jos käytettyjä nappuloita haluat niin kysy rohkeesti paikallisilta rossi kukseilta jotka ajaa kisaa tai enska miehiltä.
Taitaa muodostua ongelmaksi sumo kokoinen vanne...
Liene harvinaisempi crossissa/enskassa tuollainen leveä 17" takavanne?
jarno78
Pyörä: kawasaakeli kle ja Suzuki DR 125

Viesti Kirjoittaja jarno78 »

joo niin olikin :oops: no yrittänyttä ei lannisteta
Yksinäinen Susi
uiop
Pyörä: KTM 450 EXC

Viesti Kirjoittaja uiop »

Nyt löytyi käyttämätön Metzelerin Karoo2 150/70R 17TL 69R M/C M+S. Ensi viikolla pitäisi tulla tuon niin sitten pääsee vaihtamaan. Jei!

Noita ei taija kannattaa alkaa harjottelemaan itse (tubeless) vanteelle laittoa, vai mitä? Harjotellaan sitten enska vanteella ja piikkirenkailla kun sen aika koittaa :)
{]o.O[}
JUHHisi
Pyörä: XR650R vm.-00 & XR400R vm.-97

Viesti Kirjoittaja JUHHisi »

uiop kirjoitti: Noita ei taija kannattaa alkaa harjottelemaan itse (tubeless) vanteelle laittoa, vai mitä? Harjotellaan sitten enska vanteella ja piikkirenkailla kun sen aika koittaa :)
Eipä siinä sinällään mitään ihmeellistä ole. Ainoastaan vanteisiin tuppaa väkisinkin tulemaa jälkiä rengasraudoista.. Voihan niitä jälkiäkin yrittää vältellä kun teippaa rengasraudat ja temppuilee puutarhaletkun pätkien avulla. :x

Notta ei muutakun siitä vaan jos ei pikku skraidut haittaa :!:
(Ite tykänny bilteman niistä pitkistä-ohuista rengasraudoista)
WEST
Pyörä: BMW SCRAMPLERI

Viesti Kirjoittaja WEST »

Continental ESCAPE 140/17" on toiminut hyvin.
Sartre
Pyörä: BMW F650 GS Dakar

Viesti Kirjoittaja Sartre »

Nyt kun takana on ~2000km hiekkateitä ja vähän kaposempiakin uria ja ~1000km ihan puhdasta asfalttia niin täältä tulee kyllä paljon kiitosta Heidenaun K60 Scoutille. Mielestäni toi scoutti toimii paremmin kuin perus K60:nen. En oikeen ymmärrä, että miksi, kun kuviokin on sama, mutta iloisesti menin paikkoihin, joihin en viime vuonna olisi perus K60:sellä tohtinut mennä... Tai sitten mä oon vaan oppinu ajamaan kun oon liukastellu noilla vähemmän karkeilla renkailla.

Lapissa ei jääty jumiin, edes muutamaan kosteampaan paikkaan, usko tosin meinasi loppua ukolta, ennen kuin pito renkaalta... Pyöränä siis vähän möhkömpi eli F650GS Dakar, voi olla että köykäsemmässä ei toimi enää yhtää niin hyvin.
kjhh
Pyörä: 1200 gs adv

Viesti Kirjoittaja kjhh »

Scoutit alla, ties kuinka monennet - seuraavaksi tarkoitus kokeilla Karoo kolmosta.
Sauli
Pyörä: 890 Adv R

Viesti Kirjoittaja Sauli »

Metzelerin Z6 takana ja hyvin menee mudassakin 8)
XT 125 > CBR 1000 F > RF 900 R > XT 600 tenere > TT 600 R > TTR 600 E > KTM: Adv 640 > 690 enduro > Adv 950 S > Adv 1190 R > Adv 990 > 690 Enduro R > 790 Adv R > 890 Adventure R >21> >23> >26>
Vastaa Viestiin