7xSF

Yleistä keskustelua enduroista

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

Kampi
Pyörä: R1200GSA

7xSF

Viesti Kirjoittaja Kampi »

Mietin hetkisen pistääkö aihe leikkikentälle mutta kuitenkin senverran vakaa juttu että tänne tuli vaikka tämä porukka kulkeekin enempi assua pitkin. Tänä vuonna teemana on Selvä Reitti.

http://www.gospelriders.fi/fi/7xsf

Jos ja kun näette porukkaa liikkeellä niin lapaa pystyyn vaan. Kierrämme Suomea sadalla paikkakunnalla kuukauden ajan. Itse olen mukana ajoittain kun työt vaivaavat ja haittaavat mutta olin mukana aloituksessa. Lähtö oli Keuruulta. Reissuraporttia: menomatka Lahti-Keuruu 233km 6,5h. Paluumatka Jämsä-Lahti 160km 4,5h. Assua vältellen. Parissakin pihassa kävin toteamassa ettei tie jatku tästä eteenpäin. Mukavia ihmisiä tapaa kun jää juttelemaan ja kertoo miksi liikkuu kärrypoluilla.

Liivijengeistä on ollut juttua uutisissa viime aikoina. Mitäs jos ministeri ryhtyy liivijengin suojelijaksi...

http://www.ksml.fi/uutiset/keski-suomi/ ... 1481237582

Joo... tämä nyt on tällainen vuodatus mutta poiketkaa jos ei nyt hihasta nykimään niin ainakin ajosaapasta potkimaan kun porukka jollekin kylälle pysähtyy. Jutelkaa vaikka että ei hyvän tien (polut ja urat ja kurat) kulkijat parannusta tartte vaan... :roll:
treriksrøysare
anahonda

Re: 7xSF

Viesti Kirjoittaja anahonda »

Jep. Ihan en Kammen viestikapulaa saa käteeni, mutta tarkoitus olis lähteä Hgin pahamaineisimmilta (ainakin ennenvanhaan) kulmilta mukaan. Samoilta kujilta jossa edesmennyttä setääni poliisina viinatrokaria pidättäessään sai kirveestä käteensä. :shock:
Lähtö Hesarin-Vaasankadun-Hämeentien risteyksen aukiolta. Muutama päivä mahdollisuus olla reissussa, mun päätös Loimaan V-Twin Cityn tarjoamaan kalkkunalounaaseen.
Selvin päin -tietysti. Hyvässä seurassa ja alle laitettu assun takia Anakeet.
Jyke
Pyörä: T8 XC

Viesti Kirjoittaja Jyke »

Minäkin olin pari viikkoa ajamassa.
timo
Pyörä: PELTOKYRPIÄINEN

Viesti Kirjoittaja timo »

"Eipä tarvitse pelätä poliisia, kun on sisäministeri operaation suojelijana"
justjust.. Räsäskän meiningillä :x
Vastaa Viestiin