RAUMAN seudun/SATAKUNNAN surailut!

Ilmoituksia tulevista kokoontumisista ja tarinoita menneistä. Reissutarinat ja jorinat.

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

WEST
Viestit: 806
Liittynyt: To Kesä 17, 2010 2:24 pm
Pyörä: BMW SCRAMPLERI
Paikkakunta: WEST

Re: RAUMAN seudun/SATAKUNNAN surailut!

Viesti Kirjoittaja WEST »

Hopi hopi,
vähän pilkettä silmäkulmaan, onhan kevät!
Ovatko matkaenduropyöräilijät siirtyneet kaikki "hiiri"pyöriin paitsi Juhana?
Aion ottaa ainakin alkulämmöt Rondan vuoristosta siellä saattaa tavata matkaendurojakin.
Toivon kaikille hyvää kevättä ja että santakuopat sulaisi ilman isompia lätäköitä.
Surauttelen ens viikon " up to hill" spaniassa, oikke saatanast!
XT 660 is my frend nou,
Avatar
Happi
Viestit: 2868
Liittynyt: Ti Syys 28, 2004 7:42 am
Pyörä: 690ER, 800XCA
Paikkakunta: Pori

Re: RAUMAN seudun/SATAKUNNAN surailut!

Viesti Kirjoittaja Happi »

Hiiripyörillä mennään, huomenna Euraan. Perinteisen talvimopoilun puute ei ole vaivannut. Tänäkin aamuna hyppäs mielummin "Anjovikseen", kuin mopon selkään, pakkasta n. 19 astetta.

Happi
WEST
Viestit: 806
Liittynyt: To Kesä 17, 2010 2:24 pm
Pyörä: BMW SCRAMPLERI
Paikkakunta: WEST

Re: RAUMAN seudun/SATAKUNNAN surailut!

Viesti Kirjoittaja WEST »

Itse kavin "serkkuja" morjenstamassa Gibralttarilla, kovin oli tutun oloisia apinoita.
Karmea vipu Susuki V-strom tai joku like lehman paska.
Lamminta oli kuitenkin.
On kivoja kaltsuja ajella kunnei kiretta pida.
Avatar
mantti
Viestit: 129
Liittynyt: Ma Touko 29, 2006 7:54 pm
Pyörä: TE-610
Paikkakunta: Tre

Re: RAUMAN seudun/SATAKUNNAN surailut!

Viesti Kirjoittaja mantti »

Ajattelin mennä maanantaina aamuvuoroon Järilään viilistelemään "aamujäille". Saa liittyä seuraan. Koitan kammeta itteni paikalle kympin jäljestä.
MAntti
040-5504123
brahar
Viestit: 30
Liittynyt: Ma Helmi 02, 2009 2:54 pm
Pyörä: T7 WR -22
Paikkakunta: Ulvila/Lestijärvi

Re: RAUMAN seudun/SATAKUNNAN surailut!

Viesti Kirjoittaja brahar »

Heps,
mantti kirjoitti:Ajattelin mennä maanantaina aamuvuoroon Järilään viilistelemään "aamujäille". Saa liittyä seuraan. Koitan kammeta itteni paikalle kympin jäljestä.
Sama olis mielessä, menee kuitenkin illanvieton jäljiltä saapuminen varmaan yhdentoista jälkeen.

-h
josu
Viestit: 62
Liittynyt: Su Touko 15, 2011 7:48 pm
Pyörä: Honda at / Husaberg te250
Paikkakunta: Rauma

Re: RAUMAN seudun/SATAKUNNAN surailut!

Viesti Kirjoittaja josu »

Joo! Liityn seuraan siinä kympin korvilla.
En oo moneen viikkoon järiläs käynykkään!
Avatar
Happi
Viestit: 2868
Liittynyt: Ti Syys 28, 2004 7:42 am
Pyörä: 690ER, 800XCA
Paikkakunta: Pori

Re: RAUMAN seudun/SATAKUNNAN surailut!

Viesti Kirjoittaja Happi »

Oli pe aamuna Järilässä. Puolilta päivin rupes oleen jo märkää.

En taida päästä ma paikalle.
Avatar
mantti
Viestit: 129
Liittynyt: Ma Touko 29, 2006 7:54 pm
Pyörä: TE-610
Paikkakunta: Tre

Re: RAUMAN seudun/SATAKUNNAN surailut!

Viesti Kirjoittaja mantti »

Hep, tuli vaihtoehtoinen ehdotus, jos mentäiskin tuohon Euran lenkille Tuiskulaan. Brahar ei taida siellä olla käynytkään? Se on lähes kokonaan metsän siimeksessä, niin se kestää paremmin aurinkoa.
MAntti
040-5504123
Avatar
Juhana
Viestit: 2245
Liittynyt: Ke Loka 04, 2006 1:56 pm
Pyörä: Yamaha XTZ-900,DR-350
Paikkakunta: Eura,Loei

Re: RAUMAN seudun/SATAKUNNAN surailut!

Viesti Kirjoittaja Juhana »

Jaahas,se on renkaan karvanpoistoreissu eessä.josko sitä poriin päin puikahtaisi,nyt täytyy pysytellä kyllä assulla,kun suvikumia hierretään...
Avatar
suke62
Viestit: 1137
Liittynyt: Pe Loka 09, 2009 9:22 pm
Pyörä: Tiger 800
Paikkakunta: Rauma

Re: RAUMAN seudun/SATAKUNNAN surailut!

Viesti Kirjoittaja suke62 »

Huamena vähän lämmittelemään, lähtö ABS kortela n.1100.
Takasin ennen aika-ajoa, kevyt lenkki ilman suunnitelmaa :o
Jos lähdet ilmoita ennen 0930, klo 1000 olen "koulutuksessa" :D
En päivystä asemalla jos ilmoittautuneita ei ole :x
"Sataa saatana niin vitusti, koko ajan... menään vaan"
Avatar
Happi
Viestit: 2868
Liittynyt: Ti Syys 28, 2004 7:42 am
Pyörä: 690ER, 800XCA
Paikkakunta: Pori

Re: RAUMAN seudun/SATAKUNNAN surailut!

Viesti Kirjoittaja Happi »

Perhana ei ehdi, pitäis olla NPM:ssä hieromassa kauppoja noihin aikoihin.

Happi
Avatar
sulakari
Viestit: 738
Liittynyt: To Touko 25, 2006 9:41 pm
Pyörä: KTM690
Paikkakunta: Vermuntila

Re: RAUMAN seudun/SATAKUNNAN surailut!

Viesti Kirjoittaja sulakari »

Huomenna ei pääse.
Sunnuntaina ehkå.
Avatar
suke62
Viestit: 1137
Liittynyt: Pe Loka 09, 2009 9:22 pm
Pyörä: Tiger 800
Paikkakunta: Rauma

Re: RAUMAN seudun/SATAKUNNAN surailut!

Viesti Kirjoittaja suke62 »

Tarkoiotus on ajaa sekä huomenna että sunnuntaina :o
Eli niin kuin ilmoitin huomenna ja .... toiset ilmoittaa sunnuntain :lol: :lol: :lol:
"Sataa saatana niin vitusti, koko ajan... menään vaan"
Avatar
tramp
Viestit: 360
Liittynyt: To Syys 03, 2009 2:50 pm
Pyörä: F 800 GS
Paikkakunta: Rauma

Re: RAUMAN seudun/SATAKUNNAN surailut!

Viesti Kirjoittaja tramp »

Ainakin SwapMeet-rompepäivillä olis tarkotus poiketa domilla joskus 10-11 aikoihin. Siis Su.
Säkkijärvenpolkka on ihan hanurista!
Avatar
suke62
Viestit: 1137
Liittynyt: Pe Loka 09, 2009 9:22 pm
Pyörä: Tiger 800
Paikkakunta: Rauma

Re: RAUMAN seudun/SATAKUNNAN surailut!

Viesti Kirjoittaja suke62 »

tramp kirjoitti:Ainakin SwapMeet-rompepäivillä olis tarkotus poiketa domilla joskus 10-11 aikoihin. Siis Su.
Joo eiköhän siellä nähdä :D
Teeri muuten lentää vaikka siltä "vähän" sulkia ja höyheniä poistuu... :shock:
"Sataa saatana niin vitusti, koko ajan... menään vaan"
Vastaa Viestiin