RAUMAN seudun/SATAKUNNAN surailut!
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Re: RAUMAN seudun/SATAKUNNAN surailut!
Hopi hopi,
vähän pilkettä silmäkulmaan, onhan kevät!
Ovatko matkaenduropyöräilijät siirtyneet kaikki "hiiri"pyöriin paitsi Juhana?
Aion ottaa ainakin alkulämmöt Rondan vuoristosta siellä saattaa tavata matkaendurojakin.
Toivon kaikille hyvää kevättä ja että santakuopat sulaisi ilman isompia lätäköitä.
Surauttelen ens viikon " up to hill" spaniassa, oikke saatanast!
XT 660 is my frend nou,
vähän pilkettä silmäkulmaan, onhan kevät!
Ovatko matkaenduropyöräilijät siirtyneet kaikki "hiiri"pyöriin paitsi Juhana?
Aion ottaa ainakin alkulämmöt Rondan vuoristosta siellä saattaa tavata matkaendurojakin.
Toivon kaikille hyvää kevättä ja että santakuopat sulaisi ilman isompia lätäköitä.
Surauttelen ens viikon " up to hill" spaniassa, oikke saatanast!
XT 660 is my frend nou,
Re: RAUMAN seudun/SATAKUNNAN surailut!
Hiiripyörillä mennään, huomenna Euraan. Perinteisen talvimopoilun puute ei ole vaivannut. Tänäkin aamuna hyppäs mielummin "Anjovikseen", kuin mopon selkään, pakkasta n. 19 astetta.
Happi
Happi
Re: RAUMAN seudun/SATAKUNNAN surailut!
Itse kavin "serkkuja" morjenstamassa Gibralttarilla, kovin oli tutun oloisia apinoita.
Karmea vipu Susuki V-strom tai joku like lehman paska.
Lamminta oli kuitenkin.
On kivoja kaltsuja ajella kunnei kiretta pida.
Karmea vipu Susuki V-strom tai joku like lehman paska.
Lamminta oli kuitenkin.
On kivoja kaltsuja ajella kunnei kiretta pida.
Re: RAUMAN seudun/SATAKUNNAN surailut!
Ajattelin mennä maanantaina aamuvuoroon Järilään viilistelemään "aamujäille". Saa liittyä seuraan. Koitan kammeta itteni paikalle kympin jäljestä.
MAntti
040-5504123
040-5504123
-
brahar
- Viestit: 30
- Liittynyt: Ma Helmi 02, 2009 2:54 pm
- Pyörä: T7 WR -22
- Paikkakunta: Ulvila/Lestijärvi
Re: RAUMAN seudun/SATAKUNNAN surailut!
Heps,
-h
Sama olis mielessä, menee kuitenkin illanvieton jäljiltä saapuminen varmaan yhdentoista jälkeen.mantti kirjoitti:Ajattelin mennä maanantaina aamuvuoroon Järilään viilistelemään "aamujäille". Saa liittyä seuraan. Koitan kammeta itteni paikalle kympin jäljestä.
-h
-
josu
- Viestit: 62
- Liittynyt: Su Touko 15, 2011 7:48 pm
- Pyörä: Honda at / Husaberg te250
- Paikkakunta: Rauma
Re: RAUMAN seudun/SATAKUNNAN surailut!
Joo! Liityn seuraan siinä kympin korvilla.
En oo moneen viikkoon järiläs käynykkään!
En oo moneen viikkoon järiläs käynykkään!
Re: RAUMAN seudun/SATAKUNNAN surailut!
Oli pe aamuna Järilässä. Puolilta päivin rupes oleen jo märkää.
En taida päästä ma paikalle.
En taida päästä ma paikalle.
Re: RAUMAN seudun/SATAKUNNAN surailut!
Hep, tuli vaihtoehtoinen ehdotus, jos mentäiskin tuohon Euran lenkille Tuiskulaan. Brahar ei taida siellä olla käynytkään? Se on lähes kokonaan metsän siimeksessä, niin se kestää paremmin aurinkoa.
MAntti
040-5504123
040-5504123
- Juhana
- Viestit: 2245
- Liittynyt: Ke Loka 04, 2006 1:56 pm
- Pyörä: Yamaha XTZ-900,DR-350
- Paikkakunta: Eura,Loei
Re: RAUMAN seudun/SATAKUNNAN surailut!
Jaahas,se on renkaan karvanpoistoreissu eessä.josko sitä poriin päin puikahtaisi,nyt täytyy pysytellä kyllä assulla,kun suvikumia hierretään...
Re: RAUMAN seudun/SATAKUNNAN surailut!
Huamena vähän lämmittelemään, lähtö ABS kortela n.1100.
Takasin ennen aika-ajoa, kevyt lenkki ilman suunnitelmaa
Jos lähdet ilmoita ennen 0930, klo 1000 olen "koulutuksessa"
En päivystä asemalla jos ilmoittautuneita ei ole
Takasin ennen aika-ajoa, kevyt lenkki ilman suunnitelmaa
Jos lähdet ilmoita ennen 0930, klo 1000 olen "koulutuksessa"
En päivystä asemalla jos ilmoittautuneita ei ole
"Sataa saatana niin vitusti, koko ajan... menään vaan"
Re: RAUMAN seudun/SATAKUNNAN surailut!
Huomenna ei pääse.
Sunnuntaina ehkå.
Sunnuntaina ehkå.
Re: RAUMAN seudun/SATAKUNNAN surailut!
Tarkoiotus on ajaa sekä huomenna että sunnuntaina
Eli niin kuin ilmoitin huomenna ja .... toiset ilmoittaa sunnuntain

Eli niin kuin ilmoitin huomenna ja .... toiset ilmoittaa sunnuntain
"Sataa saatana niin vitusti, koko ajan... menään vaan"
Re: RAUMAN seudun/SATAKUNNAN surailut!
Ainakin SwapMeet-rompepäivillä olis tarkotus poiketa domilla joskus 10-11 aikoihin. Siis Su.
Säkkijärvenpolkka on ihan hanurista!
Re: RAUMAN seudun/SATAKUNNAN surailut!
Joo eiköhän siellä nähdätramp kirjoitti:Ainakin SwapMeet-rompepäivillä olis tarkotus poiketa domilla joskus 10-11 aikoihin. Siis Su.
Teeri muuten lentää vaikka siltä "vähän" sulkia ja höyheniä poistuu...
"Sataa saatana niin vitusti, koko ajan... menään vaan"