Lerssi kirjoitti:Keveästi näkyy kulkevan.joxuz kirjoitti:Kyllä on niin makeen näköstä menoo että!
Onkohan nuo rekisteröity moottorikelkaksi? Onko kelkassa kesällä renkaat alla?
Jos kiinnostaa niin olen viikolla 9 Roissa käymässä, niin passaa käydä kokeileen.AnttiL kirjoitti:Ainakin kelkan kilpi näkyy kuvissa...
Himottas aikaste myös täällä.