Ai sopiiko toi ja toimiiko toi siinäkin?Garba kirjoitti:Mulla kun on ennestään r1100:nen ja suodattimia ja avain,niin olen päätynyt käyttämään samaa suodatinta r1200:ssa.
Pekka
Valvoja: Moderaattorit
Ai sopiiko toi ja toimiiko toi siinäkin?Garba kirjoitti:Mulla kun on ennestään r1100:nen ja suodattimia ja avain,niin olen päätynyt käyttämään samaa suodatinta r1200:ssa.
Ja on kanssa hintaa!
No niinpä sai. Ei ollut hyllyssä, mutta tilasivat Koivuselta. Hintalapussa luki 9,90, mutta tinkimättä möivät 7 eurolla,eli ei noita kannata ulkomailta tilata, vaan pyytää paikallista varaosa- tai työkaluliikettä tilaamaan avain Koivuselta. Yksi jäi Raksilan Työkalutorin hyllyyn ja aikoivat itää sitä jatkossa varastossa. Perusmallin peltiavain, mutta ajanee asiansa.karkka kirjoitti:Raksilan työkalutorilta saa myös aika edullisesti suodattimeen passaavan avaimen...
Klann avainta voit myös kysellä Tmi Reijo HarhioAinakin metsästäjien ja haulikkoampujien on helppo muistaa Gessun suodatinavaimen "kaliiperi", joka on 12/76. Koivusen tuotenumero on 291-149-7612, Öljynsuodatinavain 76 mm/12k.