Kolina liikkeelle lähdettäessä...?

Tekniikka & Näperrys

Valvoja: Moderaattorit

Jaksi

Viesti Kirjoittaja Jaksi »

Minä myös käytin koko sen paketin pois pohjasta missä oljyroppu on keskellä,,en tiedä miksi sitä sanotaan mutta kolmion tapainen kolmelle pultilla kiinni oleva loota. Sen pohjalta malmeja löytyi.

Ostin vasta vajaa kk sitten tuon pyörän ja nyt on armoton vimma päästä rassaamaan konetta ja laittaa koko pyörä parempaan vointiin. Ostin halvalla "huonon" pyörän kun ei taida olla hyvää ja halpaa olemassa. Laskeskelin että sillä hankinta hinnalla minkä maksoin jää hyvin rahaa vielä laittamiseen kun vertaili muiden samantapaisten keskihintaan. Taidampa silti tappiolle jäädä. :evil:

Ei se mitään, kaikki maksaa. Liikenteessä pyörä kuitenkin päivittäin minulla on ja jos ei tule tarvetta alan purkamaan vasta kelien loputtua. Sittenpä voin vaikka ulosvetäjääkin tarvita ja todennäköisesti pieniä neuvojakin :P . En ole meinaan kaks rattaisten koneita paljon leväytellyt.

Jos Oulussa päin ajoreissuja järkätään ni ilmoituksia mullekin...
SP41B
Pyörä: Rossipyörä

Viesti Kirjoittaja SP41B »

Omasta darrasta loppui ainakin turhat kolinat kolmosvaihteella kun vaihdoin laatikkoon rattaan jossa on kaikki hampaat tallella....
Jaksi

Oliko muuten minkä hintaisia hamppeja dr:n lootaan ja mistä saa räjäytyskuvat laatikosta että sais vielä sen joskus kasaankin...tosi se on että meikä pojan darran viitos ratas saattaa olla vailla kaikkia hampaita
SP41B
Pyörä: Rossipyörä

Viesti Kirjoittaja SP41B »

Oliskohan ollu vajaan satasen luokkaa se ratas (jotain 70 - 80 €) kun kyselin. Itse ostin rompparilta koko vaihteiston, ainakin myyjän mukaan vaan 20 tkm ajetun reilulla satasella. Ei ollu ne muutkaan rattaat vanhassa laatikossa kovin häävissä kunnossa (ajettu 60 tkm).
Jaksi

Saattaa se mullakin uusituttaa koko laatikon ja varmaan paljon muutakin..jos mittariin on luottaminen mun pyörällä on ajettu satatuhatta ja risat. hyvin vetää ja lähtee käyntiin mutta kovin pitkille safareille en uskalla lähtä kun ei ole mitään tietoa missä kunnossa kone muuten on..työmatka ja mettäpyöränä saa tämän kesän palvella. jos saa uudemman koneen tai entisen laitettua luottettavaksi ni ensi kaudella saattas jo uskaltautua pitemmällekin reissulle.. :roll:
Vastaa Viestiin