Palautetta sivun ylläpitäjille - ketju

Testiviestit ja muu asiattomuus

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

Vastaa Viestiin

Tulitko mukaan (rekisteröidyit) foorumille jo vanhan sivuston aikana

kyllä
124
34%
en
167
45%
seurasin vanhaa mutta rekisteröidyin vasta uudelle
30
8%
en muista varmasti
29
8%
en ymmärrä kysymystä
18
5%
Muu kuin mikään yllä annetuista vastausvaihtoehdoista
1
0%
 
Ääniä yhteensä: 369

vihtis83
Viestit: 882
Liittynyt: Su Huhti 25, 2010 9:38 pm
Pyörä: Polkupyörä
Paikkakunta: Lahti

Re: Palautetta sivun ylläpitäjille - ketju

Viesti Kirjoittaja vihtis83 »

Foorumille ei saa enää liitettyä kuvia, ilmoittaa vaan että "Pahoittelut, mutta liitetiedostojen maksimiraja on tullut vstaan."
Kurahipiäinen rastinnoutaja
Lahden alueen kuvasuraus kartalla
Avatar
Happi
Viestit: 2868
Liittynyt: Ti Syys 28, 2004 7:42 am
Pyörä: 690ER, 800XCA
Paikkakunta: Pori

Re: Palautetta sivun ylläpitäjille - ketju

Viesti Kirjoittaja Happi »

vihtis83 kirjoitti:Foorumille ei saa enää liitettyä kuvia, ilmoittaa vaan että "Pahoittelut, mutta liitetiedostojen maksimiraja on tullut vstaan."
Mulla herjas samaa, poistin laittamiani kuvia vanhoista viesteistä(kuvajahti) , sitten homma toimi.

Happi
BadAss
Viestit: 473
Liittynyt: Ma Syys 21, 2009 8:58 pm
Pyörä: F900GS & Stark
Paikkakunta: Waasa

Re: Palautetta sivun ylläpitäjille - ketju

Viesti Kirjoittaja BadAss »

Saisko nuo linkit avautumaan uuteen välilehteen tai ikkunaan kuten yleisesti foorumeilla?
t. Jyki
Avatar
pkilpo
Viestit: 1434
Liittynyt: To Huhti 23, 2009 10:04 am
Pyörä: CRF1100L ES DCT -25,Husky FE450 -16
Paikkakunta: Kempele

Re: Palautetta sivun ylläpitäjille - ketju

Viesti Kirjoittaja pkilpo »

BadAss kirjoitti:Saisko nuo linkit avautumaan uuteen välilehteen tai ikkunaan kuten yleisesti foorumeilla?
Paina Ctrl pohjaan samalla kun klikkaat linkkiä.
Kuraköröttelijä
Avatar
Jukka
Site Admin
Viestit: 2796
Liittynyt: Pe Syys 24, 2004 1:26 am
Pyörä: CFMoto 800 mtx
Paikkakunta: Tornio
Viesti:

Re: Palautetta sivun ylläpitäjille - ketju

Viesti Kirjoittaja Jukka »

Kun tämä kisailusta jutteleminen näyttää saavan jonkinlaista jalansijaa foorumilla, tein oman alueen kisakeskusteluille.
Löytyvätpä sieltä alta kaikki jatkossa.

Pistin nimeksi leikkimielisesti PKP Racing... Mitä sanoo arvon raati, pitäiskö olla perinteisemmin 'Kisakeskustelut'?
Avatar
Jukka
Site Admin
Viestit: 2796
Liittynyt: Pe Syys 24, 2004 1:26 am
Pyörä: CFMoto 800 mtx
Paikkakunta: Tornio
Viesti:

Re: Palautetta sivun ylläpitäjille - ketju

Viesti Kirjoittaja Jukka »

Oikeudet meni heti pieleen, näkyykös nyt?
Jankko
Viestit: 39
Liittynyt: Ti Huhti 13, 2010 10:31 pm
Pyörä: KTM SXC 625

Re: Palautetta sivun ylläpitäjille - ketju

Viesti Kirjoittaja Jankko »

Onko mahdollista tehdä foorumille muutosta, jolla linkin klikaaminen avaisi sen uuteen välilehteen eikä vain siirtyisi suoraan pois foorumilta ko. sivustolle? En tiedä onko jo ehdotettu/ollut/saako kannatusta mutta huomasin tottuneeni siihen muiden foorumeiden osalta. Mielipideasioita ehdottomasti...
virta
Viestit: 854
Liittynyt: To Joulu 30, 2004 8:19 pm
Pyörä: -
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Palautetta sivun ylläpitäjille - ketju

Viesti Kirjoittaja virta »

Linkit tai linkit taulussa aiheuttavat "Sisäisen virheen" wikissä. Koitin lisäillä navigointiohjelmia Androidille vaan ei onnistu.

Koodi: Valitse kaikki

{|
!Ohjelma
!Kommentteja
|-
|[http://www.google.com/mobile/maps/ Google maps]
|-
|[http://www.sygic.com/en/android Sygic]
|-
|[http://www.navigon.com/portal/fi/produkte/navigationssoftware/mobile_navigator_android.html Navigon]
|-
|[http://www.tomtom.com/fi_fi/android-app/ Tomtom]
|}
Ja juu kannattaisin kanssa linkkien uuteen välilehteen/ikkunaan avaamista.
- jani
Avatar
Jukka
Site Admin
Viestit: 2796
Liittynyt: Pe Syys 24, 2004 1:26 am
Pyörä: CFMoto 800 mtx
Paikkakunta: Tornio
Viesti:

Re: Palautetta sivun ylläpitäjille - ketju

Viesti Kirjoittaja Jukka »

Joku koki, että sivu tökkii, tietokanta heittää herjaa ja latauksen kestää.
Itekkin huomasin ajoittaista tökkimistä, mutta pääosin pelaa OK.

Miten olette kokeneet sivujen toimivan viime aikoina?

Foorumisoftan versio pitäisi kyllä taas päivittää, varmaan jotain käpyjä poistuisi taas sillä...
Avatar
Rässi66
Viestit: 1047
Liittynyt: Ti Huhti 26, 2011 9:13 pm
Pyörä: Honda CR250R
Paikkakunta: Lempäälä

Re: Palautetta sivun ylläpitäjille - ketju

Viesti Kirjoittaja Rässi66 »

Ihan OK on pelannu. Tutustuikko sie siihen videoittenupotusmodiin?
Ylänurkan kuva on vieläki tuo defaultti. :)
Avatar
psi
Viestit: 730
Liittynyt: Ti Touko 19, 2009 8:21 pm
Pyörä: Africa Twin RD07
Paikkakunta: Kauttua

Re: Palautetta sivun ylläpitäjille - ketju

Viesti Kirjoittaja psi »

Mulla on itse sivujen avautuminen tuntunut hidastelevan viimeiset pari päivää, ei enempää. Siis sen sijaan että aukeaisi heti, odottelee viitisen sekunttia; epäsäännöllisesti. Kuvat tuntuvat avautuvan ihan nopeasti, liekö siis tietokannan puolella joku häsä.
Русский военный корабль, иди на хуй
Avatar
SaPeKa
Viestit: 580
Liittynyt: Ma Touko 31, 2010 11:11 pm
Pyörä: SE
Paikkakunta: Oulun seutu

Re: Palautetta sivun ylläpitäjille - ketju

Viesti Kirjoittaja SaPeKa »

Tänään oli jonkin aikaa foorumi mykkä, muut nettisivut toimi samaan aikaan. Sitten kun alkoi taas toimimaan, oli järjettömän hidas. Nyt toimii taas ihan ok (minun mokkulayhteyksille).
Sami
Avatar
kimmokekki
Viestit: 1435
Liittynyt: Pe Huhti 13, 2012 7:30 pm
Pyörä: KTM 530 exc-R
Paikkakunta: tervakoski

Re: Palautetta sivun ylläpitäjille - ketju

Viesti Kirjoittaja kimmokekki »

eilen juu (14/4) oli kyllä niin hitaalla ettei oo ihan hetkeen ollu...
mä väittäisin ehkä noin 20 sek kesti sivut avautua mutta silti ei aika katkaisuja tullu
aina tavoitettavissa ?
0440800172
kimmokecki@gmail.com
Avatar
bisti
Viestit: 1418
Liittynyt: Ma Kesä 06, 2011 1:13 pm
Pyörä: KTM 350 EXC-F 2021
Paikkakunta: Vihti

Re: Palautetta sivun ylläpitäjille - ketju

Viesti Kirjoittaja bisti »

Jotain kummallista foorumissa kyllä on, koska ainakin itsellä tapatalkilla jää välillä ketjut tyhjiksi, lataa ja lataa vaan ja sen jälkeen näyttää tyhjää sivua.
Joskus tuntuu, ettei minulla ole mitään järkevää sanottavaa, mutta sanon siltikin aina jotain...
KTM 350 EXC-F -21
KTM 250 EXC Six Days -17 (ex)
KTM 350 EXC-F Six Days -15 (ex)
KTM 690 Enduro R -13 (ex)
Yamaha XT660Z Ténéré -09 (ex)
Yamaha DT125R -92 (ex)
Avatar
bisti
Viestit: 1418
Liittynyt: Ma Kesä 06, 2011 1:13 pm
Pyörä: KTM 350 EXC-F 2021
Paikkakunta: Vihti

Re: Palautetta sivun ylläpitäjille - ketju

Viesti Kirjoittaja bisti »

Jotain kummallista foorumissa kyllä on, koska ainakin itsellä tapatalkilla jää välillä ketjut tyhjiksi, lataa ja lataa vaan ja sen jälkeen näyttää tyhjää sivua.
Joskus tuntuu, ettei minulla ole mitään järkevää sanottavaa, mutta sanon siltikin aina jotain...
KTM 350 EXC-F -21
KTM 250 EXC Six Days -17 (ex)
KTM 350 EXC-F Six Days -15 (ex)
KTM 690 Enduro R -13 (ex)
Yamaha XT660Z Ténéré -09 (ex)
Yamaha DT125R -92 (ex)
Vastaa Viestiin