tolisko ollu joku toinen?? ei ollu super magna se toinen pyörä ja olivat liikkeellä keskiviikkona Junkalatiellä.
porukka ajeluja ollaan tehty yleensä sunnuntaisin puoleltapäivin,kunhan tässä saahan porukkaa liikkeelle
porukkaan mahtuu aina mukaan!!
Ylivieskasta on käyny muutama kaveri ajelulla viime suvena!!
ps. ite tässä oottelen puukotus aikaa pikapuolin,joten ajelut jää vähäks aikkaa väliin sen jälkeen!!
Tulevana sunnuntaina 8.7. ajeleen pienellä varauksella . lauantaina varmistuu(kuski on vähän rikki) oma osallistuminen
Lähtö Kannuksen ABC:lta 12 maissa! suunta vielä tuntematon!!
lasimestari kirjoitti:nyt on taasen pörräillyt pari Transalppia(vanhempi ja uudempi) täsä Kannuksen nurkilla... onko foorumilaisia??
Moi,
En tiedä tarkoitatko minua, mutta torstaina 17.5. Klo 21-22 käytiin kaverin kanssa ( Super magna) pizzalla Kannuksessa. Olen tuore Transalpin omistaja Ylivieskasta. 25000 km ajettu, 2002vm alla ja ajettu kahdessa viikossa jo 2000 km ympäri Oulun eteläisen hiekkateitä.
Tapaaminen kiinnostaisi ja neuvoja ja vinkkejä otan mielelläni vastaan.
Ensi su, eli 8.7 varmaankin ollaan menossa johonkin suuntaan. Tere tulemast mukaan...
Kovasti olet ehtiny sit ajella... itellä vielä tonni rikkomatta
Siellähän oli miestä kuin meren mutaa. Juhan kanssa otettiin uusintakierros Kalajoen hiekoista, tauko Ohtakarissa ja sitte vielä Lohtajan hiekkarännit. Siinähän olikin täysi ajopäivä!
tulevana sunnuntaina( 19.8 ) tarkoitus kävästä Tikkakoskella Ilmailumuseolla kaffeella. jonkinlaista reittiä oon koittannu väsätä...sekalaista tietä..
kokopäivähän tähän tuhraantuu ja aamusta lähetää liikkeelle!! ehkä 8 liikkeelle...tarkentuu vielä.
reitti yhteen suuntaan n.290km...eri reittiä takas pituus suunnilleen sama!
VOIPI OLLA ET LÄHETÄÄNKI MATKAAN JO LAUANTAINA klo.8 ABC:ta
varmistan vielä täällä kumpi on kampi!
laittakee yv:ta tai viestiä: nol viis nol nel nol yk nol kolm ysi ysi
lasimestari kirjoitti:tulevana sunnuntaina( 19.8 ) tarkoitus kävästä Tikkakoskella Ilmailumuseolla kaffeella. jonkinlaista reittiä oon koittannu väsätä...sekalaista tietä..
kokopäivähän tähän tuhraantuu ja aamusta lähetää liikkeelle!! ehkä 8 liikkeelle...tarkentuu vielä.
reitti yhteen suuntaan n.290km...eri reittiä takas pituus suunnilleen sama!
VOIPI OLLA ET LÄHETÄÄNKI MATKAAN JO LAUANTAINA klo.8 ABC:ta
varmistan vielä täällä kumpi on kampi!
laittakee yv:ta tai viestiä: nol viis nol nel nol yk nol kolm ysi ysi
Salsa kirjoitti:Nojopas... muutaman kilon mehtonmöllykkä tärräyttäny etuikkunaan.
Tuliko henkilövahinkoja?
nooh..itseasiassa se mehton perkele ei osunnu ku mä tyhymä väistin ja sit mentiin!!
suurimmat menetykset TA:n katteet,peilit,sivuraudat vähän kieroon,takaboksi naarmuille,ajohousut rikki,takkiin pari pientä reikää...itellä polveen ja kyynerpäähän pienet nirhaumat ja vasen kämmen on vähän hellä!!
mut makeesti se pyöräytti ku molemmat kylet on pyörästä hajalla!!