uuvatti kirjoitti:Varmaan näit mut? Oisko kello ollu jotain viiden paikkeil ku Piikkiön läpi ajoin. Pyörä oli valkoinen 350 deeärrä. Oli ihan raikas ajelukeli.
Joo, näin varmaan olikin. Mun oranssint ajolasit muuttaa valkoisen keltaiseksi . Oli joo ihan raikasta, tänä aamuna hieman vieläkin raikkaampaa .
Hepojoen kautta tuli ajeltuu. Kaarinan Biltemas käväsin. Sieltä sitte Liedon kautta Paimioon. Sitä ennen tuli käytyy Hajalas ja Sauvos. Kilometrei kertys semmone 135.
uuvatti kirjoitti:Hepojoen kautta tuli ajeltuu. Kaarinan Biltemas käväsin. Sieltä sitte Liedon kautta Paimioon. Sitä ennen tuli käytyy Hajalas ja Sauvos. Kilometrei kertys semmone 135.
Ihan kiitettävästi tuolle kelille. Hajalan ja Sauvon suunnan hiekkateitä minäkin olen kolunnut, lähinnä niitä isompia tosin yksin ajaessa.
Tänään tuntui, ettei kovin montaa kymmentä kilometriä viitsisi ajaa 80:ä kovempaa. Kyllä viima vaan kylmentää vaikka mulla oli kaksi kypärähuppuakin päällekkäin. BMW Rallye 3 takki pitää kyllä kylmän aika hyvin loitolla, tänään mulla oli kyllä untuvaliivi siinä päällä, kun eilen tuntui rinnassa ja kainaloissa kylmää.
Tänään oli ihmeen kosteaa ja se tuntuu heti kylmyyteenä. Kypärä oli ihan harmaa kun pääsin Kaarinaan.
Kajoh ja mä. Oltiin epäonnistuneella makkaranpaistoreissulla. Saatiin savut aikaan laavulla, kun tuli päivystyskeikka Helsinkiin.
Jouduttiin jättämään paistamiset kesken ja meikäläinen otti suunnan Saukkolaan ja Kajoh Saloon.
Miähän se, kiitokset sulle vilkuttelusta selvispähän itelleenkin et ei lyhkäset toimi , loppu pätkä ajeltiinkin sit pitkät loimottaen.
Kukas se muuten tänään tuli punasella DR:llä (luulisin) vastaan vitostiellä kaupungin kohilla.
TomiKoo kirjoitti:EDIT: Ne kyykky-kuskit Turun motarilla Lohjan kohdalla, jotka olivat siviili-Octavian takana rivissä odottamassa vuoroaan takapenkille, eivät taida olla tämän foorumin kohderymää. Kysellään heitä esim B-foorumilla...
Eeeeeei voi olla B-voorumin porukkaa, ei ne jää jonoon ainakaan oktaavian perään
En tiä oliko jannut täältä mut kun tankkasin piinattua rellua niin paikalliselle asemalle pörhälsi iso gessu ja pikku gessu ja pikku gessussa oli peter pan bike tarrat
jarno78 kirjoitti:En tiä oliko jannut täältä mut kun tankkasin piinattua rellua niin paikalliselle asemalle pörhälsi iso gessu ja pikku gessu ja pikku gessussa oli peter pan bike tarrat
ettei vaan ollut pikku rellu
Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)