En tiedä miten monella tämä on jo mielessä , mutta kyselen nyt kuitenkin että järjestetäänhän Uraa taas ensi kesänä?. Normaalisti Uraan sivut on jo olleet avoinna tähän aikaan...tai sitten muistan ihan väärin...
Jos Jukka ei ole lähdössä niin kuka järjestelee tapahtumaa Mainarin kanssa?.
t:
Pete
Jos metsään haluat mennä nyt niin takuulla yllätyt...
Tuolla URAA!!!2011-ketjin lopussa asiasta. viewtopic.php?f=1&t=19467&start=165
Eli juhannuksen jälkeisellä viikolla ke-su, eli 27.6-1.7.
Ja omat lomat jo hoidettu kohdalleen .
Pidettiin Jukan kanssa hiljattain neuvonpitoa aiheesta ja voin vahvistaa, että URAA2012 pidetään juhannuksen jälkeisellä viikolla. Jukka aiko laittaa tänne tietoa aivan näillä näppäimillä.
Mutta lyhyesti sanottuna, URAA2012 pidetään vanhan kaavan mukaan ja totuttuun aikaan totutussa paikassa.
Pasi kirjoitti:Pidettiin Jukan kanssa hiljattain neuvonpitoa aiheesta ja voin vahvistaa, että URAA2012 pidetään juhannuksen jälkeisellä viikolla. Jukka aiko laittaa tänne tietoa aivan näillä näppäimillä.
Mutta lyhyesti sanottuna, URAA2012 pidetään vanhan kaavan mukaan ja totuttuun aikaan totutussa paikassa.
Kyllä se ihan oikea tarra on, kalvona Metamark Series 7.
On tuollainen tarrakone niin tulee aina jotain kivoja tarroja tehtyä harrastuksiin.
Tulee varmaan tälle vuodelle koko pyörä teipattua Uraa2012 teemaan
Voinhan nuita leikata muillekin kustannuksia vastaan tietty, jos vain halukkaita on.
Hienoja tarroja molemmat! Tahtoo kanssa takahaarukka- ja poskitarrat!
Pitäiskö sun Trompi sopia Jukan kanssa joku diili, että tarroistasi tulisi tämän vuoden viralliset tunnaritarrat? Noita voisi olla Raajärvellä myynnissä. Kai noita voi joku muukin painaa, jos sulla Trompi ei ole kapasiteettia isompaan tuotantoon (potentiaalisesti 20 - 60 sarjaa).
Kyllä onnistuu leikata vaikka miten paljon, kun tässä aikaakin on.
Onnistuu vaikka T-paidatkin uraa2012 logolla ja foorumin nimimerkillä, jos halukkuutta.
Paikan päälle voin sitten ottaa joitakin mukaan, mutta en kehtaa kyllä ylimääräsiä paljon tehdä, kustannusten takia.