Sarjassamme yksinkertaisia kysymyksiä

Tekniikka & Näperrys

Valvoja: Moderaattorit

Kooteeäijä
Viestit: 139
Liittynyt: Su Huhti 13, 2008 1:59 pm
Pyörä: Medium Iso Oranssi
Paikkakunta: E-karjala

Sarjassamme yksinkertaisia kysymyksiä

Viesti Kirjoittaja Kooteeäijä »

Miten pääsee käsiksi SXC / LC4 takavalopolttimoon?
Lokarin sisäpuolella on n.5cm halkaisijainen kumituttero joka pyörii ja jäykistyy 1/4 kierroksen jälkeen. Pyörittelin k.o osaa hölmönä ja yritin kammeta meisselillä, mutta en selvinnyt palikkatestistä kun en viitsinnyt osaa väkisinkään irti repiä.
Mielestäni räjäytyskuvistakaan ei käy ilmi sitä kumiosaa tahi sitä miten se pitäisi irroittaa?
Miklu
Viestit: 45
Liittynyt: Su Elo 01, 2010 10:51 pm
Pyörä: SXC
Paikkakunta: Espoo

Re: Sarjassamme yksinkertaisia kysymyksiä

Viesti Kirjoittaja Miklu »

Manuaalin kuvassa se pullautetaan talttapäämeisselillä vaan ulos ilman, että sitä tarvii ensin käännellä. Silleen sen itsekin tein, kun viimeksi vaihdoin takavalon. Muistaakseni se irrottaminen kyllä vaatii hieman enemmän voimankäyttöä kuin voisi ajatella järkeväksi.
Kooteeäijä
Viestit: 139
Liittynyt: Su Huhti 13, 2008 1:59 pm
Pyörä: Medium Iso Oranssi
Paikkakunta: E-karjala

Re: Sarjassamme yksinkertaisia kysymyksiä

Viesti Kirjoittaja Kooteeäijä »

Jep, woimaa vain tarvitsi ja lähtihän se.. Vaihdoin samalla ledi polttimon sekä EXC vilkut
Vastaa Viestiin