PAHhin kanssa lähdetään lauantaina suunnittelemaan Suraus reittiä Kiihtelyksen suuntaa.Reitti ei ole salainen eli harjotella saa,Heikki lähtee varmaan klo 10 kaupungista ja 11 Heinävaaran SEOlla tavataa. Jos olet lähdössä mukaan seuraa voorumia,Pe n.klo 18 tarkastetaan pakkastilanne,rajana joku 12 astetta.
Ei hemmetti kun syö miestä lukea noista ajeluista Ei oo enää kelkkaakaan, joten kyllä kyrsii olla koko talvi nelipyöräsen varassa. Pyörä on tän talven mestassa, joten täytyy enstalvena laittaa nastarinkulaa alle ja ettiä joku helpompi säilytyspaikka.
Pastori kirjoitti:Ei hemmetti kun syö miestä lukea noista ajeluista Ei oo enää kelkkaakaan, joten kyllä kyrsii olla koko talvi nelipyöräsen varassa. Pyörä on tän talven mestassa, joten täytyy enstalvena laittaa nastarinkulaa alle ja ettiä joku helpompi säilytyspaikka.
Sopii meille kaikille meinaan piikkirenkulat ja onhanse kieltämättä aika kivaa toi ajelu talvella.
Ainoo surku toi pakkanen,MUTTA olen tänä viikonloppuna päättänyt ajaa vaikka olis 30 astetta pakkasta.
Onhan noi "Jääperseetkin" reissussa,niin miksen minä tai me.
Tulin just vaunulle mopolla,huomenna ajan joka tapauksessa.
Ahti ja Adve.
Kävin Seo:lla kahvilla,ihan kivaa,mut kieltämättä aika kylymä.
Kävin laskemassa yhtä mettätietä 20cm hangessa,vähä lähti lapasesta,oikean ja vasemman penkan kautta oikeelle penkalle kyljelleen,mopo penkkaa vasten pystyssä ja ukko hangella,noh ei ollu eka kerta.
Flunssassa.. Lääkärintodistuksessa lukee: Määrittämätön reumakuumeen aiheuttama aorttaläppävika
Tumma Bacardi rommipullo pitää nauttia kuumalla mehulla lantattuna viikonloppuna- eli ajelut ei onnistu
Taas bongailtu paikallisia kuskeja mutta tälläkään kertaa en ehtiny juttusille, piti nyhtää scorpion perässä yksi jäätänyt mersu uuron shellin pihasta parempaan talteen. Siinä yhteydessä hokasin pihassa adven ja AT:n justiinsa lähössä...
Ratapäivä oikella jääradalla kaikille enskapiikkit omaaville motoristeille tulevana lauantaina.
kokoontuminen ylämyllyn shellille aamulla 9,05 josta porukalla paikkaan x. radalla ollaan puolillepäivin, jonka jälkeen voidaan jatkaa ajelua muualla jos kuntoa vielä riittää...
Viimeksi muokannut Kuraattori, Ke Maalis 02, 2011 9:36 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kuraattori kirjoitti:Ratapäivä oikella hyvällä jääradalla enskapiikkimiehille tulevana lauantaina.
kokoontuminen ylämyllyn shellille aamulla 9,05 josta porukalla paikkaan x. radalla ollaan puolillepäivin, josta voidaan jatkaa porukalla jonnekkin jos kuntoa vaan riittää...
Kerrankin pääsee kuittaamaa....Vaunun kanssa Vuokatissa
Kuraattori kirjoitti:Ratapäivä oikella hyvällä jääradalla enskapiikkimiehille tulevana lauantaina.
kokoontuminen ylämyllyn shellille aamulla 9,05 josta porukalla paikkaan x. radalla ollaan puolillepäivin, josta voidaan jatkaa porukalla jonnekkin jos kuntoa vaan riittää...
Kerrankin pääsee kuittaamaa....Vaunun kanssa Vuokatissa
Ahti ja Dethleffs 750 Snow
Paikalla ollaan! Meinaan Ylämyllyllä, mutta älä Ahti sure, paistaa se aurinko sinne Vuokattiinkin .
Nyt kannattaa liittyä joukkooon tummaan kuumeesta,keuhkokuumeesta, läppäventtiili viasta tai vaikka olis sopinu jo vaimonkaa romanttisesta matkasta kainuuseen huolimatta.ajokamuja löytyy laidasta laitaan..radalla sparraamassa sm tason rr ja jääratakuski,tosin crossilla ja hiukka pitemmillä piikeillä :mrgreen:vastapainoksi mukana myös harrastaja joka ekaakertaa piikeillä