Keskiviikko,torstai,lauantai ja sunnuntai olis salibandy treenit,menen miten ehdin.
Metsästyskorttikin tuli hankittua abaut vuosi sitten mutta vielä en ole ehtinyt mestästyksen kunnolla aloittaa,niin ja jousella eikä ruudilla
Fisustan minkä kerkiän kevät,kesä,syksy,pilkille en mene kun mun mielestä tylsää homma.
Monien kaverien uudisrakennukset/remontit olen jeesamassa ihan liiankin paljon eikä se ole harrastus,mutta sen verran tasaiseen tahtiin et .......
En harrasta lenkkeilyä enkä ainakaan Tapsan tapaan aamusin kun istun autossa matkalla työmalle jo siinä vaiheessa kun tapsa sitoo juoksukenkien narut aamuisin
Mut jotain pitäs kyllä keksiä et sais ton kunnon vähän paremmaksi ja ylimääräiset kilot jonnekin pois mun lähettyviltä
Sääli vaan niin kaikki mikä todellas on tehokasta on myös omasta mielestä helvetin tylsää enkä saa itteeni motivoitua sitten millään
Kokeilin jo yrittää itteeni hujjata sillä et lähen ens vuonna paris/dakar kisaa ejelee ja pitää saada kunto kohilleen ja paino pois,jos vaikka olis antanut sitä kaivattua motivaatioota?
Nytt perkele ajattelin ja nousin sohvast ja menin eteiseen,en heti löytänyt lenkkarit joten pistin kroksit jalkaan ja menin ulos röökille,sen jälkeen takas sohvalle urheilua kattoo telkkarist