Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt 2010
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
-
mäntä
- Viestit: 67
- Liittynyt: Su Loka 25, 2009 3:12 pm
- Pyörä: 790adve ktm 796e big bore
- Paikkakunta: knummi/salo
Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt 2010
juu siihen asti kivaa kunnes ketjutkatkes ja kytkin meni ihan paskaks
mut kaikkeahan ei voi tehtaalla ajatella. kaikki 3 pulttia vääntyi mutkalle kun MUOVINEN KETJUSUOJA ANTOI VÄHÄN MYÖTEN
Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt 2010
Kiitokset pejosalle ja männälle odottelusta, ei oikein kerennyt samaan tahtiin. Kotimatkalla sade mukavasti huuhtelikin pahimmat mudat ainakin ajokamppeista. Pyörästä irtosi vielä pesussa hiekkaa ja mutaa kotipihallekin. Vilkun pystyy varmaan liimaamaan, jos ei jaksa vielä vaihtaa kestävämpiin, mutta se etulokari vaatii vähän enemmän askartelua. Vois miettiä kokonaan uutta ratkasua, kun tuo Dakari näyttää yllättävän hyvältä ilman sitä nokkaa. Hyvä reissu joka tapauksessa.
-
mäntä
- Viestit: 67
- Liittynyt: Su Loka 25, 2009 3:12 pm
- Pyörä: 790adve ktm 796e big bore
- Paikkakunta: knummi/salo
Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt 2010
kuvia bimmen maasto-ominaisuuksista 
Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt 2010
Kuva upottamalla madalletusta Daksusta tulossa, kunhan saan sen puhelimesta koneelle. Piuha hukassa ja muistikorttiadapteri ties missä.mäntä kirjoitti:kuvia bimmen maasto-ominaisuuksista
Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt 2010
Kas näin. Pysyi pystyssä ilman jalustintakin.