KTM 690 Enduro (/R)

Esittelyt ja vertailut

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

ramirin
Pyörä: Ready To Push

Re: KTM 690 Enduro (/R)

Viesti Kirjoittaja ramirin »

Adveen kyselin motoseinäjoesta mappauksen hintaa niin oli 40€/mappi
Kylän kohoralla komiasti, vaikka mettällä vähä kompuroottiski.
Hexxa
Pyörä: Husqvarna CR 125 + KTM 690R Enduro

Viesti Kirjoittaja Hexxa »

srbg kirjoitti: Wings-slipari taitaa maksaa 330€ ja ymmärtääkseni ei ole yhtään huonompi kuin akrakaan. Leovincee saa jonkun kympi edullisemmin.
Mistä Wings:n saa tohon hintaan ja mistä voi edullisesti ostaa supermoto setin 690R:n entä kuinka/mistä löytyisi paremmat valot pyörään, kun tuntuu onnettomilta nää vakiot?
Hombre
Pyörä: KTM 690E R

Viesti Kirjoittaja Hombre »

Orimattilassa mappaus maksoi 80e huollonyhteydessä.

Ei se ole hullu joka pyytää, vaan se joka maksaa.
Et voi myöhästyä, ennenkuin saavut paikalle.
finnsxc
Pyörä: KTM 950 superenduro R

Viesti Kirjoittaja finnsxc »

Optimaalinen raha/lisäteho 690 R -09 pyörään tuli :akramap +akra slipari , koko akra + "rally" nokka oli täysin turhaa puuhaa ja rahan menoa . nykyyään yllämainitulla setillä. Omassa pyörässäni ruisku kelvoton vaikeassa trial tyyppisessa 0-5 % kaasun käytössä, pyörä menee tukkoon ,sen pahemmin mitä pitempään ajan eli ei hyvä, muuten pelaa kohtuullisesti . avoin putsarin kansi lisää hirmu imuäänet eipä juuri muuta , foamifiltteri ei myöskään juuri muuta mitään ,rallyraidin filtterisetti hyllyssä mutta vielä koittamatta.
Pasi
Pyörä: KTM690R/SM

Viesti Kirjoittaja Pasi »

Hombre kirjoitti:Orimattilassa mappaus maksoi 80e huollonyhteydessä.

Omaksi puolusteuksekseni lisään että en maksanut kohtuutonta 150€ hintaa mappauksesta itse vaan se meni pyörän myyjän piikkiin. Mutta kyllä semmomen maku jäi ROIn liikkeestä että tuskimpa pyörää sinne enää ikinä vien...
vtwin
Pyörä: BMW, Ducati, Cube e-MTB

Viesti Kirjoittaja vtwin »

Hexxa kirjoitti:Mistä Wings:n saa tohon hintaan
Suoraan tekijältä(jonka nimeä en osaa kirjoittaa;), http://www.wings.si
"..kai tässä ny ryyppää ku koneet hajoo ja lunta sataa.."
tertsu
Pyörä: GGasGas EC450, KTM 990 S -07

Viesti Kirjoittaja tertsu »

Mulla makso Adventuren mappaus Dirtbikessä jonkun muun homman yhteydessä 0€. Siihen hintaan joutui tosin itse kytkeen piuhat kiinni pyörään. Vaan eipä taida sieltä enää saada mappauksia.
Pasi kirjoitti:
Hombre kirjoitti:Orimattilassa mappaus maksoi 80e huollonyhteydessä.

Omaksi puolusteuksekseni lisään että en maksanut kohtuutonta 150€ hintaa mappauksesta itse vaan se meni pyörän myyjän piikkiin. Mutta kyllä semmomen maku jäi ROIn liikkeestä että tuskimpa pyörää sinne enää ikinä vien...
Kura lentää...
Mixu
Pyörä: joku mopo hakusessa

Viesti Kirjoittaja Mixu »

finnsxc kirjoitti:Optimaalinen raha/lisäteho 690 R -09 pyörään tuli :akramap +akra slipari , koko akra + "rally" nokka oli täysin turhaa puuhaa ja rahan menoa . nykyyään yllämainitulla setillä. Omassa pyörässäni ruisku kelvoton vaikeassa trial tyyppisessa 0-5 % kaasun käytössä, pyörä menee tukkoon ,sen pahemmin mitä pitempään ajan eli ei hyvä, muuten pelaa kohtuullisesti . avoin putsarin kansi lisää hirmu imuäänet eipä juuri muuta , foamifiltteri ei myöskään juuri muuta mitään ,rallyraidin filtterisetti hyllyssä mutta vielä koittamatta.
Ikävä kuulla, itsellä ei oikeestaan kiinnostusta mihinkää virittelyyn. Lähinnä painon minimointiinja orkkis putki on melko raskas ja kun se paino on vielä melko korkealla. Mut toi 'pintakaasulla' tukkoon meno ns trial/suomi mantsa on se mihin toi pyörä mun käytössä varmasti joutuis kuulostaa pahalta? Muilla samoja kokemuksia?
EXÄT:

Beta RR 300, 2015
Suzuki GX1300R Hayabusa, 2000
Husaberg FX 450 2011
Husaberg TE 125 2012
KTM Enduro 690r, 2010
KTM 250 SX-F, 2008

Yamaha wr450f, 2004
Kawasaki Z 750, 2004
Pasi

Mulla on ko kamppeesta vielä aika vähän kokemusta mutta sen vähäisen perusteella niin sillä lussuimmalla kartalla mun kokemuksen mukaan pitäis toimia hitaammassakin ajossa.

Vai olenko väärässä?
Mika
Pyörä: Varadero

Viesti Kirjoittaja Mika »

finnsxc kirjoitti:. avoin putsarin kansi lisää hirmu imuäänet eipä juuri muuta
Minun mielestäni pudottaa käyttökelpoista vetoaluetta alemmas, mutta nää on näitä persdynojuttuja eli niin kauan kuin joku ei esitä mitattua vääntökäyrää, niin parempi kokeilla itse. Hinta ei ainakaan päätä huimaa.
finnsxc
Pyörä: KTM 950 superenduro R

Viesti Kirjoittaja finnsxc »

Mixu kirjoitti:lussuimmalla kartalla mun kokemuksen mukaan pitäis toimia hitaammassakin ajossa.
Joo ,mutta koitappa sitten nostaa kaasulla keulaa , kartan ääripäät on juuri niitä ,kiukkuisin kartta pudottaa paikat hampaista ja muualtakin jos ajat kuoppaan ja käsi heilahtaa , löysin kartta taasen saa ranteen saranat paikoiltaan , mitään ei tapahdu ja kaasun liikerata luonnoton ,kokeiluni sillä kesti n ,150 m jossain keskivaiheilla toimii edes jotenkuten.

Bensaa kyllä vie mainiosti ~ 8-10 l 100 km , siinä missä SXC vei 6-8 l eli ei ruisku tässäkään voita kunnolla säädettyä kaasaria , terävämpi tää kyllä on kuin luottopeli SXC :)
Jukka
Site Admin
Pyörä: CFMoto 800 mtx
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jukka »

Mie ajoin enskaradalla aina tuolla lussu-kartalla ja moottorin puolesta olin kyllä tyytyväinen.
Muista ominaisuuksista voidaan puhua toiste... harmittaa vähän ettei sitä keulaa saanu kuntoon, nyt sen tietäs miten se pitää laittaa niin että pelais mettässäkin.
Pasi

Jukka kirjoitti:... harmittaa vähän ettei sitä keulaa saanu kuntoon, nyt sen tietäs miten se pitää laittaa niin että pelais mettässäkin.
No miten?
Jukka
Site Admin
Pyörä: CFMoto 800 mtx
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jukka »

Vaihtaa kaikki 0.15 paksut shimmit 0.10 paksuiksi.
Hexxa
Pyörä: Husqvarna CR 125 + KTM 690R Enduro

Viesti Kirjoittaja Hexxa »

Sain eileen uuden R:n kotio ja lueskelin ohjekirjaa pyörän sisäänajosta, mutta ei löydy mitään (tai sitten olen sokea), joten kuinka suositellaan pyörän sisäänajo? Montako kilometriä olette ajanut entä millain , ilmeisesti pyritty olla vedättämättä suurilla vaihteilla?
Vastaa Viestiin