Voi hitto mitä ....
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Voi hitto mitä ....
Kaikenlaisia härpäkkeitä sitä myydään..
http://www.mv-motorrad.de/lshop,showdet ... 26298,.htm
T Jarski
http://www.mv-motorrad.de/lshop,showdet ... 26298,.htm
T Jarski
Re: Voi hitto mitä ....
Kurahipiäinen rastinnoutaja
Lahden alueen kuvasuraus kartalla
Lahden alueen kuvasuraus kartalla
- mopopoitsu
- Viestit: 1269
- Liittynyt: Pe Kesä 03, 2005 11:33 am
- Pyörä: Afrikka Twin, Amerikka Twin
- Paikkakunta: E-P (Isokyrö)
Re: Voi hitto mitä ....
No vappuajoihinhan tuo on hyvä idea. Ei muuta kun torilta sellainen viiden propellin yhdistelmä, niin hyvä tulee.Jarski61 kirjoitti:Kaikenlaisia härpäkkeitä sitä myydään..
http://www.mv-motorrad.de/lshop,showdet ... 26298,.htm
T Jarski
Tuo kuvan viritys on jo hyvä ilman tuota propelliakin kun siinä on lippa MRA:n saranoilla.
Elämä voi olla valaistu tie joka turvallisesti perille vie. Olen käynyt sivuteilläkin, koska sydän sanoi niin (Pelle)
Re: Voi hitto mitä ....
Keskeneräinen keksintö. Tuossa pitäis olla minidynamo, jolla vois ladata GPSää tmsJarski61 kirjoitti:Kaikenlaisia härpäkkeitä sitä myydään..
http://www.mv-motorrad.de/lshop,showdet ... 26298,.htm
T Jarski
Re: Voi hitto mitä ....
Tai sitten paljon isompi ni sgessustakin sais gyrokopterin,ois helppo ylittää ne hiekkatie pätkät:)
T Jarski
T Jarski
- Juhana
- Viestit: 2245
- Liittynyt: Ke Loka 04, 2006 1:56 pm
- Pyörä: Yamaha XTZ-900,DR-350
- Paikkakunta: Eura,Loei
Re: Voi hitto mitä ....
entäs,kun tuo ropelli muuttuu näkymättömäksi vauhdissa,ja niiaa vähän syvempään pikku hypyssä,tulee parran ajo siinä samalla 
Re: Voi hitto mitä ....
Seuraavaksi markkinoille tuodaan todellinen eko-ajoneuvo. Siinä tuo ajoviimasta voimansa saava propeli pyörittää generaattoria, joka antaa virtaa sähkömoottorille, jonka voimalla mopo kulkee eteenpäin. Täysin päästötöntä ja ilmaista ajelua 
Re: Voi hitto mitä ....
pitää varmaan visiirin puhtaana kun silppuaa kaikki ötökät lennosta 