Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt 2010
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
- Ilipo
- Pyörä: KTM 990 Adventure
Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt 2010
Moro,
Minkälaisia reittejä porukka yleensä ajelee? Ajattelin vaan että pystyykö tuolla sorajuntalla lähteen messiin?
-Ilkka +300kg patarautaa
Minkälaisia reittejä porukka yleensä ajelee? Ajattelin vaan että pystyykö tuolla sorajuntalla lähteen messiin?
-Ilkka +300kg patarautaa
- daddy0
- Pyörä: BMW R1200GSA 2010
- Viesti:
Ainakin minun perässä ovat sorajuntat pysyneet hyvin vaikka veturilla on ollut alle 150 kg:n pyöräkin. Uskoisin, että muillakin letkan keulilla ajavilla tilannetaju toimii, jotta kaikilla on mukavaa.Il1kka kirjoitti:Moro,
-Ilkka +300kg patarautaa
- Ilipo
Epäilemättä pysyy takana
Täytyypä katsoa jos lähtis mukaan kunhan lomat alkaa ja kelit viilenee...
-Ilkka
Täytyypä katsoa jos lähtis mukaan kunhan lomat alkaa ja kelit viilenee...
-Ilkka
Mieli halajaisi mukaan, mutta milloin seuraava lähtö? Olisin mukana kuvioissa ensi viikolla...KarMa kirjoitti:Lähden yrittämään alla olevaa lenkkiä uusiksi huomenna tiistaina.
Reitti on nyt suunniteltu ja se koostuu kolmesta "etapista";
- 1. Veikkola - Suomusjärvi 108km, mahdollisuus tankata;
- 2. Suomusjärvi - Iso-Valkee 86km, laavupaikka makkaranpaistoon;
- 3. Iso-Valkee - Karkkila - Veikkola 108km, bensis Karkkilassa jonne matkaa Iso-Valkeelta n. 75km.
Lähden liikkeelle n. 11:00 Veikkolan Nesteeltä. Aiemmasta poiketen kierrän reitin päinvastaisessa järjestyksessä eli aluksi Karkkilan suuntaan.
Lähteekö ketään, tänään tai huomenna vois pöräytellä.
Reittejä ei multa löydy, joten sellaisen kun sais messiin jolta löytyis ajatusta.
Reittejä ei multa löydy, joten sellaisen kun sais messiin jolta löytyis ajatusta.
All go, no show !
-
pejosa
- Pyörä: KTM 250 sx-f/exc-f
Tänään Siuntio-Hanko-Siuntio pohjoisreitti menessä ja etelä tullessa suunnilleen. mukaan vaan
Oliskos kukaan tällä viikolla lähdössä ajelemaan? Itse en vielä oikein reittejä tiedä, joten olisi mukava lähteä porukalla tutustumaan reitteihin. Mulle sopisi klo.16 jälkeen arkisin.
- korpipolku
- Pyörä: Gelände/Straße
Jollei työaikataulut muutu niin keskiviikkona voisi illalla 16 aikaan spurtata jonnekin.Lates kirjoitti:Oliskos kukaan tällä viikolla lähdössä ajelemaan? Itse en vielä oikein reittejä tiedä, joten olisi mukava lähteä porukalla tutustumaan reitteihin. Mulle sopisi klo.16 jälkeen arkisin.
Ilmoitan viim. keskiviikkona 12.00 mennessä.
Lähtöpaikka vaikkapa
Nesteen huoltsikka, Vantaa Tikkurila Kehä 3
sami
"The tree the tempest with a crash of wood
Throws down in front of us is not bar"
-Robert Frost-
-Robert Frost-
Jep ílmottele jos kerkeät niin lähdetään ihmeessä.korpipolku kirjoitti:Jollei työaikataulut muutu niin keskiviikkona voisi illalla 16 aikaan spurtata jonnekin.Lates kirjoitti:Oliskos kukaan tällä viikolla lähdössä ajelemaan? Itse en vielä oikein reittejä tiedä, joten olisi mukava lähteä porukalla tutustumaan reitteihin. Mulle sopisi klo.16 jälkeen arkisin.
Lähtöpaikka vaikkapa
sami
- Ilipo
Minkäslaisia reittejä teillä on tarkoitus vetää? Pysytäänkö hiekkateillä vai mennäänkö metsään? Jos on tarkoitus ajella hiekalla niin voisin tulla mukaan, mutta suohon en halua tuota saksalaisten kostoa upottaakorpipolku kirjoitti:Jollei työaikataulut muutu niin keskiviikkona voisi illalla 16 aikaan spurtata jonnekin.Lates kirjoitti:Oliskos kukaan tällä viikolla lähdössä ajelemaan? Itse en vielä oikein reittejä tiedä, joten olisi mukava lähteä porukalla tutustumaan reitteihin. Mulle sopisi klo.16 jälkeen arkisin.
Lähtöpaikka vaikkapa
sami
-Ilkka
- korpipolku
[/quote]
Minkäslaisia reittejä teillä on tarkoitus vetää? Pysytäänkö hiekkateillä vai mennäänkö metsään? Jos on tarkoitus ajella hiekalla niin voisin tulla mukaan, mutta suohon en halua tuota saksalaisten kostoa upottaa
-Ilkka[/quote]
Täällä etelässä on niin huonosti noita soita ajettavaksi että ihan vaan hiekalla ja ehkä metsäautoteillä mennään.
Eikä mun omat taidotkaan oikein ole suokelpoiset... ts. sinne kyllä pääsee mutta pääseekö pois?
Kattelen jonkin ehkä 100km+ reitin mutta jos lähtö on vaikkapa 16.00 niin ei siinä ennen pimeää kauhean pitkää lenkiä ehdi tehdä.
Ja jos joku ilmoittautuu idän puolelta valmiin lenkin kanssa niin sekin sopii. Siellä ei ole kauheasti tullutkaan pörrättyä.
sami
Minkäslaisia reittejä teillä on tarkoitus vetää? Pysytäänkö hiekkateillä vai mennäänkö metsään? Jos on tarkoitus ajella hiekalla niin voisin tulla mukaan, mutta suohon en halua tuota saksalaisten kostoa upottaa
-Ilkka[/quote]
Täällä etelässä on niin huonosti noita soita ajettavaksi että ihan vaan hiekalla ja ehkä metsäautoteillä mennään.
Eikä mun omat taidotkaan oikein ole suokelpoiset... ts. sinne kyllä pääsee mutta pääseekö pois?
Kattelen jonkin ehkä 100km+ reitin mutta jos lähtö on vaikkapa 16.00 niin ei siinä ennen pimeää kauhean pitkää lenkiä ehdi tehdä.
Ja jos joku ilmoittautuu idän puolelta valmiin lenkin kanssa niin sekin sopii. Siellä ei ole kauheasti tullutkaan pörrättyä.
sami
-Robert Frost-
-Robert Frost-
- Ilipo
Mulla tuli keskiviikolle lapsenhoitonakki, eli en pääsekään lähtemään
-Ilkka
-Ilkka
Moe, voisin tulla kanssa täältä lännempää mukaan letkaan. Tähtään sinne tiksin nesteelle siihen neljän pintaan.
-Miika-
-Miika-
Kurapyöräily, parasta mitä voi tehdä housut jalassa.
-Ilkka[/quote]
sami[/quote]
Mihis suuntaan sulla oli tarkotus,että lähettäs? Jos Länteen niin tulen sitten jostain Lännenpää remmiin mukaan, kun Espoossa asun. Muutoin voin tulla sinne Tikkurilaan, jos reitti sieltä suunnalta lähtee.
sami[/quote]
Mihis suuntaan sulla oli tarkotus,että lähettäs? Jos Länteen niin tulen sitten jostain Lännenpää remmiin mukaan, kun Espoossa asun. Muutoin voin tulla sinne Tikkurilaan, jos reitti sieltä suunnalta lähtee.
- korpipolku
Koitan vääntää reittiä huomenna illalla. Ei vielä tiedä....Lates kirjoitti: Mihis suuntaan sulla oli tarkotus,että lähettäs? Jos Länteen niin tulen sitten jostain Lännenpää remmiin mukaan, kun Espoossa asun. Muutoin voin tulla sinne Tikkurilaan, jos reitti sieltä suunnalta lähtee.
Ja voihan joku muukin tulla vetariksi jos haluaa.
sami
-Robert Frost-
-Robert Frost-