lasimestari kirjoitti:moi!
täytyy nolona myöntää, että on ollut itelläkin noi laavut vähän hakosalla! pitäis kysellä mettämiehiltä, ne kyllä tietää.
ite meinasin lähtee käryttämään kärsää huomenna jos löytäis laavun jostain! pitäs laitella viestejä kavereille olisko niilläkin kärsän nälkä!!
Satuin eksymään Korpelan voiman vanhalle vesivoimalalle ja siinä näytti olevan laavu vieressä niin sielä kävin kyrsät kärräyttämässä...
Oli vaan huonoja puita niin ei saanu kunnon hiillosta (höylättyä lankkua)
BMW f 650 Gs Dakar -01 ---> BMW f 800 Gs -08 ---> BMW R 1200 GS Lc 2013 ---> BMW R1100RT 1997---> BMW R1200GS 2005
no kyllähän mä noi laavut tiesin, mutta ajattelin asiaa vähän vaikeen kautta enkä tajunnut noita vihjaista . olitko kummalla laavulla? padon yläpuolella vaiko voimalaitoksen alajuoksulla? olispa tienny vähän aikataulua niin ois voinnu tulla rupatteleen
oliskohan tuolla Louetilla hyvä käristellä kärsää? jos sinne huomenna päräyttäis! pienellä varauksella kuitenkin !!!
lasimestari kirjoitti:no kyllähän mä noi laavut tiesin, mutta ajattelin asiaa vähän vaikeen kautta enkä tajunnut noita vihjaista . olitko kummalla laavulla? padon yläpuolella vaiko voimalaitoksen alajuoksulla? olispa tienny vähän aikataulua niin ois voinnu tulla rupatteleen
oliskohan tuolla Louetilla hyvä käristellä kärsää? jos sinne huomenna päräyttäis! pienellä varauksella kuitenkin !!!
Olin siinä yläpuolella, tarkoitus tosiaan oli ajaa Louetille mutta jotenkin vahingossa osuin tuohon paikalle...
Vois joskus sopia aikataulua makkaranpaistolle...
BMW f 650 Gs Dakar -01 ---> BMW f 800 Gs -08 ---> BMW R 1200 GS Lc 2013 ---> BMW R1100RT 1997---> BMW R1200GS 2005
Minkälaisia reittejä ajeletta?
Noilla mun Touranceilla ei kovin syviin ryteikköihin vihti mennä, ens kesäksi tulee nappulat alle.
Mukavempihan sitä ois porukalla ajella...
hyvin pärjää Tourancella, ei oo pehmeitä paikkoja tullut vastaan eikä kyllä oikein kiinnostanutkaan etsiä sellaisia!! kyllä on mettäautotiet riittänny ja vähän pienemmät polut. pakosta pätkä pikeä . ei kun mukaan vaan . ite en ole tulevana viikonloppuna paikalla! tarttee kuulemma lähtee Ikeaan viettämään laatuaikaa
itellä samat suunnitelmat rengaistukseen(nappulaa alle) seuraavaksi!
muutenkin olis tarkoitus vähän keventää Domia ehkä tuohon kuvan suuntaan!
Olisi tarkoitus perjantaina ajaa Kokkolaan motskarilla ja sorareitti ois Kannukseen asti selvillä.
Oisko Kannuksesta Kokkolaan mitään hyvää sorareittiä?
Nonniiii!! porukka hereille!!
Kimmon kans ollan jo pörräilty kovin! kaikki mukaan,saadaan kunnon surauttelut
Lestijoki alueen kurapyörät liikkeelle,Kannus,Himanka,Toholampi ja kaikki lähialueet mukaan!!