Salon seutukunnan yhdistyttyä vuosi sitten, olisi täälläkin varmasti hyvä kerätä kokoon näitä kuramopoilijoita.
Lämpötilan noustessa sinne -10`c paremmalle puolelle ajattelin lähteä grillailemaan lähiseudun laavuille/kodille. Tutuinpana alueena mulla on tuo Perniön suunta.
Onko innostusta lähteä pyörähtämään tulien äärelle?
Viimeksi muokannut Maikki_S, Ti Touko 10, 2011 12:22 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Koko päivän ollut pakkanen siinä 20 paikkeilla, joten en olisi lähtenyt kuitenkaan urheilemaan tuonne ulos. Ilta on kulunut rattoitasti RC-auton kokoamisen parissa sekä talviralliin johtavan reitin suunnittelussa.
Kirjottele, jos/kun saat kortin ja kelit hieman lämpenee.
Jeps no kortin saan vasta keväämmällä, toukokuussa. Siihen asti on ajot aika rajoittuneita (paitsi mitä nyt tuolla piikkisellä Varaderolla). Pitäis varmaan itsekkin RC-autoprojektia jatkaa kunhan sais sen verran aikaiseksi että ostais dremeliin vähän lisää kärkiä. Uus runko vähän vaiheessa kun päätin sitäkin alkaa itse työstämään.
Meikäläinenkin asustaa nykyään salossa mutta pyörä on talviteloilla eikä lompsa anna periks huolloille eikä nastoille ni jää ajelut sitte tonne keväämmälle..
Ollaan ajeltu somerolaisten kanssa aika paljon, sieltä suunnalta löytyy hyviä grillauspaikkoja sekä mukavia teitä. Nyt näyttää nämä kelit aika tuhruisilta ja kun juuri toissapaivänä tulin sateisesta Euroopasta, ei sateessa ajaminen juuri kiinnosta. Mutta jos vaikkapa ensi viikonloppuna käytäisiin makkaranpaistoenduroa ajamassa, säävarauksella. Miltä kuulostaa?
Olisiko innostusta jollakulla lähteä Säkylän sotkuun munkille sunnuntaina aamupäivän aikana?
Mulla on viime vuodelta jonkunlainen reittikin duunattuna?