Tulitko vastaan??
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
- JarnoS
- Pyörä: BMW R1200GS ADVENTURE
Re: Tulitko vastaan??
Kuka tuli tänän n.16.30 Lempäälän moisiossa rautatiesillalla mustalla kurasella AT:lla vastaan itse olin metallinhopealla VW passatilla vastaan mun rekari HYS-...
Terv.JarnoS
Terv.JarnoS
BMW R 1200 GS ADVENTURE MIEHILLE JOTKA KULKEVAT OMIA POLKUJAAN.
Punainen Big löytyy ja viime viikolla palasin surautteluilta Eräjärven suunnalta siihen ysitien kupeeseen, eli pieni mahdollisuus on olemassa notta se oli meikäläinen. Yleensä ajelut keskittyvät kuitenkin enemmän tuonne Juupajoen suuntaan.Muddy Waters kirjoitti:Olisko joku foorumilainen joka ajelee Voitilassa punaisella DR:llä tai Dominatorilla?
- Muddy Waters
- Pyörä: KTM+GSA
Kävis Rovaniemellä reissun ja oli asiaa Motonettiin, pihalla seisoi AT jonka lasissa tarra URAA!!!
Voorumilaisia?
Voorumilaisia?
It is good to have an end to journey toward;
but it is the journey that matters, in the end.
-Ernest Hemingway-
but it is the journey that matters, in the end.
-Ernest Hemingway-
- Omakinen
- Pyörä: KTM 950 SE
-W- kirjoitti:Kuuden maissa joku päästeli SE:llä porkkanapuku päällä Jyväskylän Bilteman ohitse kohti Palokkaa. Lieneekö joku tältä voorumilta..?
Tunnustan...
- 016054
- Pyörä: Honda VFR 1200 crosstourer
Wanhakoppanen afrikkalainen ruonantiellä n.klo 20. Itse olin paljussa ja nautin olutta... Oisko ollu voorumilaisia??
- vtwin
- Pyörä: BMW, Ducati, Cube e-MTB
Kangasalan ST1:llä (ent. esso) bongattu 690 E, ajettiin ohi 690 E:llä ja Aprilia Tuonolla.
Sitten Vehoniemellä oli smoto renkain varustettu 950 R. Kivat äänet. *sydänhymiö*
Sitten Vehoniemellä oli smoto renkain varustettu 950 R. Kivat äänet. *sydänhymiö*
"..kai tässä ny ryyppää ku koneet hajoo ja lunta sataa.."
Tänään sunnuntaina Mommilan ja Oitin välillä. Ensin tuli vastaan musta/tumma Transalp(?) ja kohta keltainen GS Bemari. Itse ajelin sinisellä V-Strommilla.
Aurinkoinen päivä tänään täällä keskisessä Suomessa ja lapa sai olla pystyssä vähän väliä Dakarilla papatellessa. Kurapuolelta vastaan tuli alkuiltapäivästä ainakin punainen AT(?) matalalla pleksillä Laukaantiellä, Vihreä AT Laukaassa, keltainen kasigessu Kuusaan tienoilla ja harmaa iso GS Savion tiellä.
- joku_tyyppi
- Pyörä: Husqvarna TE 610 IE
Väkeä tuntui olevan tänään liikkeellä enemmän kuin usein keskikesän pyhinä
Mainitaan nyt vaikka kolmen aikaan Ilmalassa vesitornien varjossa vastaan tullut GS (Adventure?).
Mainitaan nyt vaikka kolmen aikaan Ilmalassa vesitornien varjossa vastaan tullut GS (Adventure?).
Minähän se ST1:llä. Huomasin kun ajelitte ohi, oli Vehoniemeen päin suorastaan paraatiajotunnelma kun oli niin paljon pyöriä liikkeellä. Itse en tosin siellä käynyt vaan käännyin Raikun sorateille.Kangasalan ST1:llä (ent. esso) bongattu 690 E, ajettiin ohi 690 E:llä ja Aprilia Tuonolla
Harmaa GS, kuskilla valkonen potta. Tuli vastaan Vähäheikkiläntiellä Turussa.
"Kuta huonommat ja mäkisemmät tiet ovat, sitä voimakkaampi täytyy moottoripyörän olla." [Moottoripyörä ja sen hoito, s 9, vuodelta 1924]
Liesjärventiellä tänään bongasin harmaan gessun ja kuskilla valkonen potta. Nostin lapaa kun kohdattiin.ÖÖ. kirjoitti:Harmaa GS, kuskilla valkonen potta. Tuli vastaan Vähäheikkiläntiellä Turussa.
Liekö sama kuski?
-Jos ei oo ihan varma niin kannattaa silti yrittää-
- Lakupilotti
- Pyörä: Laku
Kenenköhän perässä ajelin eilen palan matkaa Uurosta Päntälään päin? Eihän se Yrmyli ollut?
Make & Laku
Where ever you go, there you are !
Where ever you go, there you are !
-
Jukka Haapamäki
- Pyörä: CRF 450R/X
Pe 23.4 klo. 19:00 - 22.00 Kokkola - Kaustinen - Veteli - Vimpeli - Kuortane - Alavus - Virrat - Ruovesi. Lauantaina 24.4 klo. 14:00 - 17:00 samat pitäjät takaperoisesti osittain hieman eri tiestöä. Aika vähäsen 2-pyöräisiä liikenteessä ja kun vielä tervattuja tuli enimmälti päästeltyä.
Muutamia RR-pyöriä ponkasi aina kaupunkien laidalla sahaavan marketin pihan ja liikenneympyrän väliä.
Jokunen vastaantulija kuitenkin, mutta tunnustaako kukaan morjestaneensa mustaa Monkey Z500J:tä?
Muutamia RR-pyöriä ponkasi aina kaupunkien laidalla sahaavan marketin pihan ja liikenneympyrän väliä.
Jokunen vastaantulija kuitenkin, mutta tunnustaako kukaan morjestaneensa mustaa Monkey Z500J:tä?