URAA!!!! 2010

Ilmoituksia tulevista kokoontumisista ja tarinoita menneistä. Reissutarinat ja jorinat.

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

skuikka
Viestit: 2245
Liittynyt: Ma Joulu 18, 2006 8:00 pm
Pyörä: SE
Paikkakunta: Vantaa/Parikkala

Re: URAA!!!! 2010

Viesti Kirjoittaja skuikka »

Yritin tässä harrastaa itse-ironiaa. Ei se 690 sen epäluotettavampi ole kuin muutkaan.
Avatar
jonkko
Viestit: 3551
Liittynyt: To Elo 03, 2006 9:55 pm
Pyörä: KTM 640 Adventure
Paikkakunta: Pargas

Re: URAA!!!! 2010

Viesti Kirjoittaja jonkko »

Ilmoitin itteeni nytt sitten uuuralle ja ryhmä SRS,eli srbg/joomies ja muut SRS kuskit.
romu
Viestit: 97
Liittynyt: Ke Touko 06, 2009 9:41 pm
Pyörä: KTM 300
Paikkakunta: Mansikkamaa

Re: URAA!!!! 2010

Viesti Kirjoittaja romu »

Ilmoittauduin myös URAAlle. Siellä viimestään nähdään.
Avatar
jonkko
Viestit: 3551
Liittynyt: To Elo 03, 2006 9:55 pm
Pyörä: KTM 640 Adventure
Paikkakunta: Pargas

Re: URAA!!!! 2010

Viesti Kirjoittaja jonkko »

romu kirjoitti:Ilmoittauduin myös URAAlle. Siellä viimestään nähdään.
Kivaa :lol:

Onneks on tämmöiset tapahtumat ku niit kavereit on nykään niin ympäri suomea et kaikkia ei muuten ehtis vuoden aikana nähdä edes :lol:

Pistäkää nytt loputkin SRS kuskit nimenne listalle :wink:
Avatar
teneraattori
Viestit: 437
Liittynyt: Ma Kesä 05, 2006 6:09 pm
Pyörä: ON
Paikkakunta: suurhollola

Re: URAA!!!! 2010

Viesti Kirjoittaja teneraattori »

http://keskustelu.sammysatv.com/viewtop ... &sk=t&sd=a

Näkyy olevan mönkijä URAA:kin olemassa. On muuten tosi monipuolinen ja asiallinen foorumi toi Sammy's ATV. Tietoa löytyy aivan valtavasti.
Entiset: DR 600 -> NX 650 -> TA 650 -> XT 600 -> DR 800, yz250
Nykyiset: XT 600Z , XRV 750, DR650SE
Sanottua: Jokainen metsästyspäivä lisää elinaikaa samanverran, elän siis vanhaksi.
Ande749
Viestit: 773
Liittynyt: To Loka 14, 2004 6:00 pm
Pyörä: 12GS
Paikkakunta: Valkeala

Re: URAA!!!! 2010

Viesti Kirjoittaja Ande749 »

skuikka kirjoitti:Yritin tässä harrastaa itse-ironiaa. Ei se 690 sen epäluotettavampi ole kuin muutkaan.
Veikkaan, että tuo ironia ei täysin aukea, ellei sattunut olemaan viime kesänä Uraalla.
Avatar
arikorho
Viestit: 137
Liittynyt: Ma Syys 12, 2005 11:54 am
Pyörä: K100LT/F800ST/F800GS
Paikkakunta: Sotkamo

Re: URAA!!!! 2010

Viesti Kirjoittaja arikorho »

Ande749 kirjoitti:
skuikka kirjoitti:Yritin tässä harrastaa itse-ironiaa. Ei se 690 sen epäluotettavampi ole kuin muutkaan.
Veikkaan, että tuo ironia ei täysin aukea, ellei sattunut olemaan viime kesänä Uraalla.
Onko täällä keskustelussa tuommoisiakin?
Tieto luo tuskaa!
Avatar
750 tohtori
Viestit: 43
Liittynyt: To Helmi 28, 2008 11:05 pm
Pyörä: 690 enduro
Paikkakunta: leppävirta

Re: URAA!!!! 2010

Viesti Kirjoittaja 750 tohtori »

Edellisvuotena jäi tosiaan vähän harmittamaan tuo saunan aikainen kiinnimeno, vähän pitemmän päivän ajaneelle, mutta jospa tuo tänä vuonna korjaantus. Viime vuonna oli ainakin näin ekakertalaiselle ihan riittävästi häppeninkiä varsinkin kun meinas ajopäivät venähtää hurmiossa niin mahottoman pitkiks... :P Hauskaa se kuitenkin oli ja nyt olis sitten tulevalle uraalle ilmoittauduttu toivoen että taaskin olisi hauskaa... :lol:
Avatar
Pasi
Viestit: 3075
Liittynyt: Ma Syys 27, 2004 2:53 pm
Pyörä: KTM690R/SM
Paikkakunta: Tornio

Re: URAA!!!! 2010

Viesti Kirjoittaja Pasi »

Isännälle pantu viestiä, että sauna sais olla päällä myöhempään.
Avatar
ATC
Viestit: 2290
Liittynyt: To Huhti 20, 2006 12:53 am
Pyörä: HP2E
Paikkakunta: Oulunseutu

Re: URAA!!!! 2010

Viesti Kirjoittaja ATC »

teneraattori kirjoitti:http://keskustelu.sammysatv.com/viewtop ... &sk=t&sd=a

Näkyy olevan mönkijä URAA:kin olemassa. On muuten tosi monipuolinen ja asiallinen foorumi toi Sammy's ATV. Tietoa löytyy aivan valtavasti.
2006 soitin Raimolle ja kysyin josko voisin kerätä pienen mönkijäryhmän ja tulla tutustumaan uraa tapahtumaan.
Lupa tuli ja puolenkymmentä mönkijämiestä tuli tutustumaan Uraa formaattiin, alueeseen ja paikka sekä sen ajomahdollisuudet synnytti Pariuraa tapahtuman, joka lienee suurin mönkijätapahtuma suomessa.
Tapahtumaan joka ajetaan aina viikko ennen juhannusta osallistuu tänäkin vuonna yli sata mönkijää ja samaan aikaan sillä on myös ATV Off Road suunnistuksen Suomen Cupin osakilpailu.

ps. Sinällään hauskaa että kun osallistuin -06 mönkijällä pyörätapahtumaan, niin vastavuoroisesti osallistuin viime kesänä mönkijätapahtumaan pyörällä, ei sinällään, olenhan ajanut sekä hiekka speciaalin että pimeän ajonkin mönkijällä ja kukaan ei ollut moksiskaan. :lol:
Weteraani kurapyöräilijä
Avatar
aapo
Viestit: 819
Liittynyt: Ma Tammi 03, 2005 9:18 pm
Pyörä: DR 750 S
Paikkakunta: Espoo

Re: URAA!!!! 2010

Viesti Kirjoittaja aapo »

Joo nyt alkaisi näyttä siltä että tuonne jopa päästään, ilmoittautumiset ym. on jo hoidettu. DR:llä mennään. Katotaan millä takaisin tullaan :)

-aapo
-too Big to fail-
Avatar
Pasi
Viestit: 3075
Liittynyt: Ma Syys 27, 2004 2:53 pm
Pyörä: KTM690R/SM
Paikkakunta: Tornio

Re: URAA!!!! 2010

Viesti Kirjoittaja Pasi »

Sauna-aikaan saatiin jatkoa, sauna on nyt sovittu olevan päällä klo 19...23 joka ilta (entinen oli 19...22).
Avatar
Jukka
Site Admin
Viestit: 2796
Liittynyt: Pe Syys 24, 2004 1:26 am
Pyörä: CFMoto 800 mtx
Paikkakunta: Tornio
Viesti:

Re: URAA!!!! 2010

Viesti Kirjoittaja Jukka »

http://spreadsheets.google.com/pub?key= ... utput=html

Tuolta löytyy ensimmäinen ehdotus partiojaoksi.
Siitä katselmoimaan ja rekmalaatiot ynnä myyt korjuukset mulle sähköpostiin jpuurune@gmail.com ja
otsikoksi 'URAA 2010 Ryhmämuutos' niin löytyvät paremmalla todennäkösyydellä.

Kaikenlainen filosofointi ja pohdiskelu voidaan käydä tässä viestiketjussa, eikö niin?
Avatar
Tosporado
Viestit: 381
Liittynyt: La Tammi 05, 2008 3:00 pm
Pyörä: Triumph Speed Triple 1050

Re: URAA!!!! 2010

Viesti Kirjoittaja Tosporado »

Ryhmä 6 ainakin osaa tunnustaa väriä, laittakaa paremmaksi :lol:
Avatar
Jukka
Site Admin
Viestit: 2796
Liittynyt: Pe Syys 24, 2004 1:26 am
Pyörä: CFMoto 800 mtx
Paikkakunta: Tornio
Viesti:

Re: URAA!!!! 2010

Viesti Kirjoittaja Jukka »

Muutama päivitys tuli ryhmien kasaamisen ja julkaisun välillä, teen muutoksia sitten kun kerään vähän kommentteja ensin.
Uudet tulokkaatkin löytävät sitten ryhmänsä.
Vastaa Viestiin