URAA!!!! 2009 24.6. - 28.6.

Ilmoituksia tulevista kokoontumisista ja tarinoita menneistä. Reissutarinat ja jorinat.

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

Avatar
aapo
Viestit: 819
Liittynyt: Ma Tammi 03, 2005 9:18 pm
Pyörä: DR 750 S
Paikkakunta: Espoo

Re: URAA!!!! 2009 24.6. - 28.6.

Viesti Kirjoittaja aapo »

kasipartion kuvia kahdelta ekalta päivältä. Ei suota tällä kertaa, onneksi... :lol:

http://picasaweb.google.com/aapo.saari/Uraa2009#
-too Big to fail-
Avatar
XMS
Viestit: 47
Liittynyt: La Joulu 03, 2005 2:17 am
Pyörä: Pappa-tunturi
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: URAA!!!! 2009 24.6. - 28.6.

Viesti Kirjoittaja XMS »

Partio 13 kuvia

Suolla on helpoin kaivaa kamera taskusta.. Kukaan ei kuvannut niitä parhaita polkuja kangasmaastossa.
Ande749
Viestit: 773
Liittynyt: To Loka 14, 2004 6:00 pm
Pyörä: 12GS
Paikkakunta: Valkeala

Re: URAA!!!! 2009 24.6. - 28.6.

Viesti Kirjoittaja Ande749 »

Janne kirjoitti:
Ande749 kirjoitti:
Kuvia.
Kävitte näköjään samassa paikassa, mistä myö tultiin:
http://picasaweb.google.fi/Ande749/Uraa ... 8612695218

Tuohon suuntaan ei viititty yrittää, ojan törmä oli turhan jyrkkä.
Tuosta kuvanottopaikasta kymmenkunta metriä vasempaan, eli suunnilleen etelään, olisi saattanut päästä mutta jätettiin koittamatta. Laiskotti vissiin!
Janne
Viestit: 257
Liittynyt: Ti Maalis 01, 2005 3:17 pm
Pyörä: SE & MXV & EN
Paikkakunta: Hki / Tohmajärvi
Viesti:

Re: URAA!!!! 2009 24.6. - 28.6.

Viesti Kirjoittaja Janne »

Ande749 kirjoitti: Tuosta kuvanottopaikasta kymmenkunta metriä vasempaan, eli suunnilleen etelään, olisi saattanut päästä mutta jätettiin koittamatta. Laiskotti vissiin!
Jep. Siitäpä just.
oraniyan
Viestit: 274
Liittynyt: To Elo 03, 2006 10:30 am
Pyörä: 1200 GSA, 300 EXC
Paikkakunta: Vantaa

Re: URAA!!!! 2009 24.6. - 28.6.

Viesti Kirjoittaja oraniyan »

Ryhmän 12 kuvia löytyy osoitteesta http://picasaweb.google.fi/tommitn/Uraa2009#
Avatar
750 tohtori
Viestit: 43
Liittynyt: To Helmi 28, 2008 11:05 pm
Pyörä: 690 enduro
Paikkakunta: leppävirta

Viesti Kirjoittaja 750 tohtori »

Joo kyllä oli mahtava reissu näin ensikertalaisena ja varmasti jos hengissä ollaan niin ens vuonna uudestaan lähden.. 8)
Kiitoksia ryhmän 12 muille jäsenille hyvistä reiteistä ja ajoseurasta, sekä AnttiL:lle ja SRBG:lle lauantain ajoista ja mukavista sekä paikoin haastavistakin poluista..
Liitteet
lauantai012.jpg
lauantai006.jpg
lauantai007.jpg
lauantai008.jpg
makkaranpaistossa.jpg
perjantai009.jpg
perjantai.jpg
Avatar
SiR
Viestit: 212
Liittynyt: To Elo 17, 2006 12:18 pm
Pyörä: Norden(kohta), Husaberg FE 501
Paikkakunta: Leppävirta

Re: URAA!!!! 2009 24.6. - 28.6.

Viesti Kirjoittaja SiR »

Kyllä vaan oli kivaa, vaikka välillä suorastaa "hioitti" tuon sotanorsun kanssa... Noh vanhalla konstilla selviteltiin hankalat kohdat, eli silmät kiinni ja sinkki kireelle 8) omaksi ja ajokavereiden ihmetykseksi sillä vaan pääsi vaikka minne. Jos nuo ATK- ja internettaidot riittää, niin laitan jossain vaiheessa pienen vitejokoosteen.

Tapahtuma niin reitistöllisesti kuin seurallisesti oli kyllä hieno... Vaikea olla tulematta ensi vuonna.
Viimeksi muokannut SiR, Pe Heinä 10, 2009 5:40 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Enduro on parasta huumetta.
Avatar
Pasi
Viestit: 3075
Liittynyt: Ma Syys 27, 2004 2:53 pm
Pyörä: KTM690R/SM
Paikkakunta: Tornio

Re: URAA!!!! 2009 24.6. - 28.6.

Viesti Kirjoittaja Pasi »

Jälkitoimituksessa olleet URAA paidat on nyt postimies Paten kuljetuksessa.
Fideltuntsa
Viestit: 57
Liittynyt: To Syys 13, 2007 6:43 pm
Pyörä: XR400R & B12T

Re: URAA!!!! 2009 24.6. - 28.6.

Viesti Kirjoittaja Fideltuntsa »

tertsu kirjoitti:
t.t.tammi kirjoitti:Täällä lisää kuvia, kannattaa mennä viimeiseen kuvaan ja selata sieltä päin niin ovat jonkinlaisessa järjestyksessä.
Tekin näemmä osasitte sitten hyödyntää meidän virittelemiä "jalkapuita" Vilmatunturin kupeessa :)
Tulipa tänään tuo kyseinen silta ylitettyä. Täytyy vissiin osallistua jokukerta URAAlle, niin ei tarvi yksinään olla pelko persiissä miettien kuinka pitkä matka on jonnekin...
Avatar
ramirin
Viestit: 1373
Liittynyt: Ti Tammi 15, 2008 10:18 pm
Pyörä: Ready To Push
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Re: URAA!!!! 2009 24.6. - 28.6.

Viesti Kirjoittaja ramirin »

Joko pian saa taas lähtee kaivoskylää kohti? :arrow: 8)
Kylän kohoralla komiasti, vaikka mettällä vähä kompuroottiski.
Avatar
Jukka
Site Admin
Viestit: 2796
Liittynyt: Pe Syys 24, 2004 1:26 am
Pyörä: CFMoto 800 mtx
Paikkakunta: Tornio
Viesti:

Re: URAA!!!! 2009 24.6. - 28.6.

Viesti Kirjoittaja Jukka »

ramirin kirjoitti:Joko pian saa taas lähtee kaivoskylää kohti? :arrow: 8)
Kyllä hitaimmat saa lähtiä poleskelemaan Raajärven suuntaan jotta oisi perillä 30.6.
Avatar
rainerb
Viestit: 2450
Liittynyt: Ti Kesä 30, 2009 9:40 am
Pyörä: AT RD07a + ST1100
Paikkakunta: Uleåborg

Re: URAA!!!! 2009 24.6. - 28.6.

Viesti Kirjoittaja rainerb »

URAA 2010 - milloinkahan ja missäköhän :shock: ?
Follow your front wheel, keep the rubber stuff down and the shiny parts up.
Avatar
Pasi
Viestit: 3075
Liittynyt: Ma Syys 27, 2004 2:53 pm
Pyörä: KTM690R/SM
Paikkakunta: Tornio

Re: URAA!!!! 2009 24.6. - 28.6.

Viesti Kirjoittaja Pasi »

Kuten Jukka yllä vihjaa, URAA!!!!2010 alkaa 30.6.2010 ja paikka on perinteinen Raajärvi. Tässä vielä esimerkin vuoksi viimekesäiset sävelet:

http://www.matkaendurot.net/uraa2009/
Avatar
rainerb
Viestit: 2450
Liittynyt: Ti Kesä 30, 2009 9:40 am
Pyörä: AT RD07a + ST1100
Paikkakunta: Uleåborg

Re: URAA!!!! 2009 24.6. - 28.6.

Viesti Kirjoittaja rainerb »

Pasi kirjoitti:Kuten Jukka yllä vihjaa, URAA!!!!2010 alkaa 30.6.2010 ja paikka on perinteinen Raajärvi. Tässä vielä esimerkin vuoksi viimekesäiset sävelet:

http://www.matkaendurot.net/uraa2009/
Hienoa - merkattu kalenteriin! Pakkohan se on, kun tuli pyörän mukana laukut, joissa oli valmiit URAA!!!-tarrat :lol:
Follow your front wheel, keep the rubber stuff down and the shiny parts up.
Avatar
Jukka
Site Admin
Viestit: 2796
Liittynyt: Pe Syys 24, 2004 1:26 am
Pyörä: CFMoto 800 mtx
Paikkakunta: Tornio
Viesti:

Re: URAA!!!! 2009 24.6. - 28.6.

Viesti Kirjoittaja Jukka »

rainerb kirjoitti:
Pasi kirjoitti:Kuten Jukka yllä vihjaa, URAA!!!!2010 alkaa 30.6.2010 ja paikka on perinteinen Raajärvi. Tässä vielä esimerkin vuoksi viimekesäiset sävelet:

http://www.matkaendurot.net/uraa2009/
Hienoa - merkattu kalenteriin! Pakkohan se on, kun tuli pyörän mukana laukut, joissa oli valmiit URAA!!!-tarrat :lol:
Kyllä sulla häätyy ostaa uudet tarrat tälle vuodelle. Kukkaan ei usko että oot ees ajanu pyörällä jos ei tarrat ole rapisseet pois! :lol:

Laitan lisää tietoa julki jahka saan alustavaan varaukseen vahvistuksen Mainarilta.
Vastaa Viestiin