http://picasaweb.google.com/aapo.saari/Uraa2009#
URAA!!!! 2009 24.6. - 28.6.
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Re: URAA!!!! 2009 24.6. - 28.6.
kasipartion kuvia kahdelta ekalta päivältä. Ei suota tällä kertaa, onneksi...
http://picasaweb.google.com/aapo.saari/Uraa2009#
http://picasaweb.google.com/aapo.saari/Uraa2009#
-too Big to fail-
Re: URAA!!!! 2009 24.6. - 28.6.
Partio 13 kuvia
Suolla on helpoin kaivaa kamera taskusta.. Kukaan ei kuvannut niitä parhaita polkuja kangasmaastossa.
Suolla on helpoin kaivaa kamera taskusta.. Kukaan ei kuvannut niitä parhaita polkuja kangasmaastossa.
Re: URAA!!!! 2009 24.6. - 28.6.
Tuosta kuvanottopaikasta kymmenkunta metriä vasempaan, eli suunnilleen etelään, olisi saattanut päästä mutta jätettiin koittamatta. Laiskotti vissiin!Janne kirjoitti:Kävitte näköjään samassa paikassa, mistä myö tultiin:Ande749 kirjoitti:
Kuvia.
http://picasaweb.google.fi/Ande749/Uraa ... 8612695218
Tuohon suuntaan ei viititty yrittää, ojan törmä oli turhan jyrkkä.
-
Janne
- Viestit: 257
- Liittynyt: Ti Maalis 01, 2005 3:17 pm
- Pyörä: SE & MXV & EN
- Paikkakunta: Hki / Tohmajärvi
- Viesti:
Re: URAA!!!! 2009 24.6. - 28.6.
Jep. Siitäpä just.Ande749 kirjoitti: Tuosta kuvanottopaikasta kymmenkunta metriä vasempaan, eli suunnilleen etelään, olisi saattanut päästä mutta jätettiin koittamatta. Laiskotti vissiin!
-
oraniyan
- Viestit: 274
- Liittynyt: To Elo 03, 2006 10:30 am
- Pyörä: 1200 GSA, 300 EXC
- Paikkakunta: Vantaa
Re: URAA!!!! 2009 24.6. - 28.6.
Ryhmän 12 kuvia löytyy osoitteesta http://picasaweb.google.fi/tommitn/Uraa2009#
- 750 tohtori
- Viestit: 43
- Liittynyt: To Helmi 28, 2008 11:05 pm
- Pyörä: 690 enduro
- Paikkakunta: leppävirta
- SiR
- Viestit: 212
- Liittynyt: To Elo 17, 2006 12:18 pm
- Pyörä: Norden(kohta), Husaberg FE 501
- Paikkakunta: Leppävirta
Re: URAA!!!! 2009 24.6. - 28.6.
Kyllä vaan oli kivaa, vaikka välillä suorastaa "hioitti" tuon sotanorsun kanssa... Noh vanhalla konstilla selviteltiin hankalat kohdat, eli silmät kiinni ja sinkki kireelle
omaksi ja ajokavereiden ihmetykseksi sillä vaan pääsi vaikka minne. Jos nuo ATK- ja internettaidot riittää, niin laitan jossain vaiheessa pienen vitejokoosteen.
Tapahtuma niin reitistöllisesti kuin seurallisesti oli kyllä hieno... Vaikea olla tulematta ensi vuonna.
Tapahtuma niin reitistöllisesti kuin seurallisesti oli kyllä hieno... Vaikea olla tulematta ensi vuonna.
Viimeksi muokannut SiR, Pe Heinä 10, 2009 5:40 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Enduro on parasta huumetta.
Re: URAA!!!! 2009 24.6. - 28.6.
Jälkitoimituksessa olleet URAA paidat on nyt postimies Paten kuljetuksessa.
-
Fideltuntsa
- Viestit: 57
- Liittynyt: To Syys 13, 2007 6:43 pm
- Pyörä: XR400R & B12T
Re: URAA!!!! 2009 24.6. - 28.6.
Tulipa tänään tuo kyseinen silta ylitettyä. Täytyy vissiin osallistua jokukerta URAAlle, niin ei tarvi yksinään olla pelko persiissä miettien kuinka pitkä matka on jonnekin...tertsu kirjoitti:Tekin näemmä osasitte sitten hyödyntää meidän virittelemiä "jalkapuita" Vilmatunturin kupeessat.t.tammi kirjoitti:Täällä lisää kuvia, kannattaa mennä viimeiseen kuvaan ja selata sieltä päin niin ovat jonkinlaisessa järjestyksessä.
- ramirin
- Viestit: 1373
- Liittynyt: Ti Tammi 15, 2008 10:18 pm
- Pyörä: Ready To Push
- Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa
Re: URAA!!!! 2009 24.6. - 28.6.
Joko pian saa taas lähtee kaivoskylää kohti?

Kylän kohoralla komiasti, vaikka mettällä vähä kompuroottiski.
- Jukka
- Site Admin
- Viestit: 2796
- Liittynyt: Pe Syys 24, 2004 1:26 am
- Pyörä: CFMoto 800 mtx
- Paikkakunta: Tornio
- Viesti:
Re: URAA!!!! 2009 24.6. - 28.6.
Kyllä hitaimmat saa lähtiä poleskelemaan Raajärven suuntaan jotta oisi perillä 30.6.ramirin kirjoitti:Joko pian saa taas lähtee kaivoskylää kohti?![]()
- rainerb
- Viestit: 2450
- Liittynyt: Ti Kesä 30, 2009 9:40 am
- Pyörä: AT RD07a + ST1100
- Paikkakunta: Uleåborg
Re: URAA!!!! 2009 24.6. - 28.6.
URAA 2010 - milloinkahan ja missäköhän
?
Follow your front wheel, keep the rubber stuff down and the shiny parts up.
Re: URAA!!!! 2009 24.6. - 28.6.
Kuten Jukka yllä vihjaa, URAA!!!!2010 alkaa 30.6.2010 ja paikka on perinteinen Raajärvi. Tässä vielä esimerkin vuoksi viimekesäiset sävelet:
http://www.matkaendurot.net/uraa2009/
http://www.matkaendurot.net/uraa2009/
- rainerb
- Viestit: 2450
- Liittynyt: Ti Kesä 30, 2009 9:40 am
- Pyörä: AT RD07a + ST1100
- Paikkakunta: Uleåborg
Re: URAA!!!! 2009 24.6. - 28.6.
Hienoa - merkattu kalenteriin! Pakkohan se on, kun tuli pyörän mukana laukut, joissa oli valmiit URAA!!!-tarratPasi kirjoitti:Kuten Jukka yllä vihjaa, URAA!!!!2010 alkaa 30.6.2010 ja paikka on perinteinen Raajärvi. Tässä vielä esimerkin vuoksi viimekesäiset sävelet:
http://www.matkaendurot.net/uraa2009/
Follow your front wheel, keep the rubber stuff down and the shiny parts up.
- Jukka
- Site Admin
- Viestit: 2796
- Liittynyt: Pe Syys 24, 2004 1:26 am
- Pyörä: CFMoto 800 mtx
- Paikkakunta: Tornio
- Viesti:
Re: URAA!!!! 2009 24.6. - 28.6.
Kyllä sulla häätyy ostaa uudet tarrat tälle vuodelle. Kukkaan ei usko että oot ees ajanu pyörällä jos ei tarrat ole rapisseet pois!rainerb kirjoitti:Hienoa - merkattu kalenteriin! Pakkohan se on, kun tuli pyörän mukana laukut, joissa oli valmiit URAA!!!-tarratPasi kirjoitti:Kuten Jukka yllä vihjaa, URAA!!!!2010 alkaa 30.6.2010 ja paikka on perinteinen Raajärvi. Tässä vielä esimerkin vuoksi viimekesäiset sävelet:
http://www.matkaendurot.net/uraa2009/
Laitan lisää tietoa julki jahka saan alustavaan varaukseen vahvistuksen Mainarilta.