Väriuskollinen kotarikuski ei voi käyttää muuta, kun:
Mutta asiaan. Jos ei halua maksaa mansikoita noille tulppien teettäjille, niin kannattaa tsekata: http://earplugstore.stores.yahoo.net/ra ... plugs.html
Tuolta itte tilasin ja ohjeita noudattamalla saa alta 20€ hemmetin hyvät valetut tulpat omiin korviin sopivana.
Mulla on ollut muutamia vuosia FinFonicin silikoonit. Olen ollut niihin erittäin tyytyväinen. Tulppia pystyy pitämään vaikka jatkuvasti.
En tähän hätään enää muista desibelejä, mutta alunperin tulpat tulivat tilauksesta poiketen vahvemmalla vaimennuksella, mistä en tykännyt, koska silloin en kuullut juurikaan mitään ja esim. keskustelu tauoilla oli mahdotonta tulpat päässä. Mukava myös on kuulla moottorin ääntä. Suodattimet vaihdettiin vähemmän vaimentaviksi samalla kun tulppia hieman hienosäädettiin sopivammiksi. Lopputulos erinomainen.
En osaa noita vertailla muihin, koska en ole muita kokeillut. Perus-eareja olen joskus yrittänyt tunkea korviini, mutta ei mahdu vaikka sattuukin.
Corni kirjoitti:Väriuskollinen kotarikuski ei voi käyttää muuta, kun:
Jos nuo on 3M:n pienessä muovipussissa myytävä malli, niin on tosi hyvä tulppa. Riittävän iso, kestää erittäin hyvin useamman käyttökerran (no joo, onko hygienistä, mutta siis esim. pyörähommissa taukojen jälkeen jne.). Näitä pitäisi ostaa laatikollinen pyörähommiin ja kotona yövuorojen jälkeen nukkumiseen. Ja tietenkin värimaailma tukee myös kauppa-aktin syntymistä .
3M 1281 apteekin hyllystä hintaan 5,30. Omiin korviini paljon paremmin sopivat kuin ns. kertakäyttöiset perustulpat.
Voin suositella, ei vie tuo hintakaan vararikkoon
Nooo, noi on Biltemasta. 10 kpl pussi ja makso jotain 4 euroa. Noi on kyllä tosi korvaystävällisiä, verrattuna esmes Earin keltasiin santapaperimalleihin. Vaikka eihän noi mitään maksa, mutta on tullut kokeiltua pestäkin noita ja hyvin sen kestivät. Veikkaan, että samalta linjalta tulee, kun 3M tai sitten bilsomin tulpat. Hinta vaan pikkasen halvempi.
Tape kirjoitti:
Jos nuo on 3M:n pienessä muovipussissa myytävä malli, niin on tosi hyvä tulppa. Riittävän iso, kestää erittäin hyvin useamman käyttökerran (no joo, onko hygienistä, mutta siis esim. pyörähommissa taukojen jälkeen jne.). Näitä pitäisi ostaa laatikollinen pyörähommiin ja kotona yövuorojen jälkeen nukkumiseen. Ja tietenkin värimaailma tukee myös kauppa-aktin syntymistä .
Itse olen pitänyt "kertakäyttöisiä" keltaisia eareja, huomasin tuossa kerran ajolenkillä että kun nuita hieman kostuttaa (vesi, tms) niin tulevat huomattavasti mukavemmaksi pitää! Ei rupea kaihertamaan vaikka pari-kolme tuntia putkeen pitää..
Kerran sain muutaman parin näitä ja olen etsinyt minkä merkkisiä nämä olivat. Nytpä selvisi ja laitoin heti laatikollisen tilaukseen. Viimeisen vuoden aikana olen testaillut perus earit, motosafet, korvakitit, erilaisia silikonisia joulukuusia jne. Ainut mitä voin käyttää on korvakitti ja nämä tulpat. Muilla saan korvat todella kipeiksi ja korvakäytävät tulehtuu.
Kerran sain muutaman parin näitä ja olen etsinyt minkä merkkisiä nämä olivat. Nytpä selvisi ja laitoin heti laatikollisen tilaukseen. Viimeisen vuoden aikana olen testaillut perus earit, motosafet, korvakitit, erilaisia silikonisia joulukuusia jne. Ainut mitä voin käyttää on korvakitti ja nämä tulpat. Muilla saan korvat todella kipeiksi ja korvakäytävät tulehtuu.
Et viittis mulle lähettää muutamaa että saisin kokeilla?