Hyvät korvatulpat?

Kuskien ja pyörien varusteet

Valvoja: Moderaattorit

Corni
Pyörä: Myyty

Re: Hyvät korvatulpat?

Viesti Kirjoittaja Corni »

Väriuskollinen kotarikuski ei voi käyttää muuta, kun:
Kuva
8)

Mutta asiaan. Jos ei halua maksaa mansikoita noille tulppien teettäjille, niin kannattaa tsekata:
http://earplugstore.stores.yahoo.net/ra ... plugs.html
Tuolta itte tilasin ja ohjeita noudattamalla saa alta 20€ hemmetin hyvät valetut tulpat omiin korviin sopivana.
virta
Pyörä: -
Viesti:

Viesti Kirjoittaja virta »

Mielenkiintoinen tulppamyymiö muutenkin. On tarjolla mm. 30 eri tulpan lajitelmia. Luulisi sopiva löytyvän.
- jani
patalain
Pyörä: KTM 690 R/Road King

Viesti Kirjoittaja patalain »

Eikö kerho voisi hommata custom kuskeille tällaiset:
potta.jpg
(4.17 KiB) Tiedosto ladattu 6546 kertaa
Olisko enskakuskeille tällainen paikallaan,saa kai oikein useissa väreissäkin
Mies ja Mopo rapakunnossa,etenee hyvin mudassa.
Lakupilotti
Pyörä: Laku

Viesti Kirjoittaja Lakupilotti »

Mulla on ollut muutamia vuosia FinFonicin silikoonit. Olen ollut niihin erittäin tyytyväinen. Tulppia pystyy pitämään vaikka jatkuvasti.

En tähän hätään enää muista desibelejä, mutta alunperin tulpat tulivat tilauksesta poiketen vahvemmalla vaimennuksella, mistä en tykännyt, koska silloin en kuullut juurikaan mitään ja esim. keskustelu tauoilla oli mahdotonta tulpat päässä. Mukava myös on kuulla moottorin ääntä. Suodattimet vaihdettiin vähemmän vaimentaviksi samalla kun tulppia hieman hienosäädettiin sopivammiksi. Lopputulos erinomainen.

En osaa noita vertailla muihin, koska en ole muita kokeillut. Perus-eareja olen joskus yrittänyt tunkea korviini, mutta ei mahdu vaikka sattuukin.
Make & Laku
Where ever you go, there you are !
Tape
Pyörä: BMW R 1200 GSA

Viesti Kirjoittaja Tape »

Corni kirjoitti:Väriuskollinen kotarikuski ei voi käyttää muuta, kun:
Kuva
8)
Jos nuo on 3M:n pienessä muovipussissa myytävä malli, niin on tosi hyvä tulppa. Riittävän iso, kestää erittäin hyvin useamman käyttökerran (no joo, onko hygienistä, mutta siis esim. pyörähommissa taukojen jälkeen jne.). Näitä pitäisi ostaa laatikollinen pyörähommiin ja kotona yövuorojen jälkeen nukkumiseen. Ja tietenkin värimaailma tukee myös kauppa-aktin syntymistä 8) .
Jussi_S
Pyörä: XRV 750 Africa Twin, WR250

Viesti Kirjoittaja Jussi_S »

3M 1281 apteekin hyllystä hintaan 5,30. Omiin korviini paljon paremmin sopivat kuin ns. kertakäyttöiset perustulpat.
Voin suositella, ei vie tuo hintakaan vararikkoon 8)
AT -95
Corni
Pyörä: Myyty

Viesti Kirjoittaja Corni »

Nooo, noi on Biltemasta. 10 kpl pussi ja makso jotain 4 euroa. Noi on kyllä tosi korvaystävällisiä, verrattuna esmes Earin keltasiin santapaperimalleihin. Vaikka eihän noi mitään maksa, mutta on tullut kokeiltua pestäkin noita ja hyvin sen kestivät. Veikkaan, että samalta linjalta tulee, kun 3M tai sitten bilsomin tulpat. Hinta vaan pikkasen halvempi. :P
Tape kirjoitti: Jos nuo on 3M:n pienessä muovipussissa myytävä malli, niin on tosi hyvä tulppa. Riittävän iso, kestää erittäin hyvin useamman käyttökerran (no joo, onko hygienistä, mutta siis esim. pyörähommissa taukojen jälkeen jne.). Näitä pitäisi ostaa laatikollinen pyörähommiin ja kotona yövuorojen jälkeen nukkumiseen. Ja tietenkin värimaailma tukee myös kauppa-aktin syntymistä 8) .
takakura
Pyörä: 690 Rally

Viesti Kirjoittaja takakura »

http://www.howardleight.com/family/index/5

Noita on tullu käytettyä koska sopivat mulle.
-Jos ei oo ihan varma niin kannattaa silti yrittää-
heneld
Pyörä: Honda XRV 650 RD03

Viesti Kirjoittaja heneld »

Itse olen pitänyt "kertakäyttöisiä" keltaisia eareja, huomasin tuossa kerran ajolenkillä että kun nuita hieman kostuttaa (vesi, tms) niin tulevat huomattavasti mukavemmaksi pitää! Ei rupea kaihertamaan vaikka pari-kolme tuntia putkeen pitää..

Henkka
Gigant
Pyörä: KTM 250 SX-F

Viesti Kirjoittaja Gigant »

Kerran sain muutaman parin näitä ja olen etsinyt minkä merkkisiä nämä olivat. Nytpä selvisi ja laitoin heti laatikollisen tilaukseen. Viimeisen vuoden aikana olen testaillut perus earit, motosafet, korvakitit, erilaisia silikonisia joulukuusia jne. Ainut mitä voin käyttää on korvakitti ja nämä tulpat. Muilla saan korvat todella kipeiksi ja korvakäytävät tulehtuu.
Omakinen
Pyörä: KTM 950 SE

Viesti Kirjoittaja Omakinen »

Gigant kirjoitti:
Kerran sain muutaman parin näitä ja olen etsinyt minkä merkkisiä nämä olivat. Nytpä selvisi ja laitoin heti laatikollisen tilaukseen. Viimeisen vuoden aikana olen testaillut perus earit, motosafet, korvakitit, erilaisia silikonisia joulukuusia jne. Ainut mitä voin käyttää on korvakitti ja nämä tulpat. Muilla saan korvat todella kipeiksi ja korvakäytävät tulehtuu.
Allekirjoitan kommenttisi täysin.

Edit:Typo
Jyke
Pyörä: T8 XC

Viesti Kirjoittaja Jyke »

Mulla on pari-kolme erilaista settiä mukana ja varsinkin pidemmillä matkoilla vaihtelen niitä taukopaikoilla. Ei tule korvat kipeiksi.
Pasi
Pyörä: KTM690R/SM

Viesti Kirjoittaja Pasi »

Gigant kirjoitti:
Et viittis mulle lähettää muutamaa että saisin kokeilla?
Kipa
Pyörä: SE ja kolmipökö

Viesti Kirjoittaja Kipa »

Pasi kirjoitti:
Et viittis mulle lähettää muutamaa että saisin kokeilla?

Itella-Jooni kuskaa pari paria huomenissa, laitoin osan testikappaleista edelleen jakoon....

Kipa
- taas kahden mopon taktiikalla -
Vastaa Viestiin