http://www.leffatykki.com/elokuva/rankka-paiva
Vitutus ketju!!
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Re: Vitutus ketju!!
Tämän päivän ajolenkki kesti 300 metriä, ketjut poikki
. prkl. Mutta onneksi illalla tulee rankka päivä -elokuva kolmoselta. Tämän kun katsoo niin huomaa että muitakin ottaa välillä kupoliin
Tää on oikeastaan myönteinen viesti, endurofiilareihin voi nyt päästä omistamatta pyörää.Voipi salaa käydä saunomassa jonkun vieraan saunassa ja lähtiessä vääntää paskat lauteille ja sitten juostaan pakoon.
- Jani-SRI
- Pyörä: 530exc,690RALLY
tippis kirjoitti:Tää on oikeastaan myönteinen viesti, endurofiilareihin voi nyt päästä omistamatta pyörää.Voipi salaa käydä saunomassa jonkun vieraan saunassa ja lähtiessä vääntää paskat lauteille ja sitten juostaan pakoon.
Jos joskus jarjestetaan kilpailu "erikoisin ensimmainen viesti foorumille", niin tama viesti kylla varmaan aika karjessa?
....Tai sitten en vaan ymmarra (miten tama liittyy yhtaan mihinkaan?)
.....Ja kayntiin palmun alta 
- Rapakko
- Pyörä: Triumph Tiger 1050 SE (ABS) 2010
Henkilö ei ilmeisesti tykkää kun käydään enduropyörillä muiten mettis ja mailla jättämässä ajojälkiä ja sitten poistutaan paikalta korvaamatta aiheutettuja vaurioita. Näin minä ymmärrän viestin kertovan vertauskuvallellisesti, mutta olen kyllä ennenkin erehtynyt lukemattomia kertoja.Jani-SRI kirjoitti:tippis kirjoitti:Tää on oikeastaan myönteinen viesti, endurofiilareihin voi nyt päästä omistamatta pyörää.Voipi salaa käydä saunomassa jonkun vieraan saunassa ja lähtiessä vääntää paskat lauteille ja sitten juostaan pakoon.
Jos joskus jarjestetaan kilpailu "erikoisin ensimmainen viesti foorumille", niin tama viesti kylla varmaan aika karjessa?
....Tai sitten en vaan ymmarra (miten tama liittyy yhtaan mihinkaan?)
Soratie on kuuma, vai miten se laulu meni?
-
kawahtanut
- Pyörä: DL650
Sunnuntain soratielenkki jäi tänään lyhyeksi, kun Kawasta hukkui sähköt 12km kohdalla.
30A pääsulake oli palanut, mutta vaikka vaihdoin uuden sulakkeen, ei sähköjä löytynyt.
Täytyi sitten turvautua autokyytiin, niin kuskin kuin moponkin. Kotona mopo palasiksi ja vikaa ihmettelemään.
Syy sulakkeen palamiseen löytyi runkoon hankautuneesta töötin virtajohdosta. Mutta sähköt puuttuivat edelleen.
Vika löytyi pääsulakkeen pitimestä, joka on solenoidin yhteydessä. Tämän pitimen tulopuoli ei saanut kunnolla kontaktia ja
ilmeisesti se vähäkin yhteys paloi poikki samalla sulakkeen kanssa. Myös sulakkeelta lähtevä johto oli ottanut hiukan lämpöä. Osien putsailun ja johtojen korjailun jälkeen alkoi pyörä pelittää taas kunnol... entiseen malliin. Siinä se sunnuntai-iltapäivä sit menikin, ...kele!
30A pääsulake oli palanut, mutta vaikka vaihdoin uuden sulakkeen, ei sähköjä löytynyt.
Täytyi sitten turvautua autokyytiin, niin kuskin kuin moponkin. Kotona mopo palasiksi ja vikaa ihmettelemään.
Syy sulakkeen palamiseen löytyi runkoon hankautuneesta töötin virtajohdosta. Mutta sähköt puuttuivat edelleen.
Vika löytyi pääsulakkeen pitimestä, joka on solenoidin yhteydessä. Tämän pitimen tulopuoli ei saanut kunnolla kontaktia ja
ilmeisesti se vähäkin yhteys paloi poikki samalla sulakkeen kanssa. Myös sulakkeelta lähtevä johto oli ottanut hiukan lämpöä. Osien putsailun ja johtojen korjailun jälkeen alkoi pyörä pelittää taas kunnol... entiseen malliin. Siinä se sunnuntai-iltapäivä sit menikin, ...kele!
...karuilla sorateillä kurja joukkomme kun kurvaa... (kummeli)
-
Jarno
- Pyörä: KTM 640 Adv R
- Viesti:
Että on herkkä olo.
Pitipä käydä kaupasta hakemassa syömää ja juomaa.
Ja ottaa rahaa automaatista ostoksiin.
Jäi tekemättä.
Tilillä ei ole katetta kertoo automaatti...
Melkein 11e rahaa tilillä...
Kotiin ja nettipankista katsomaan tilitapahtumia...
Lähemmäs 1000e edestä suoraveloitus laskuja (ei siis tilisiirtoja) mennyt laskuun tai jäänyt maksamati tilin tyhjenemisen takia...
Muutamassa taisi vielä olla eräpäivä kuun vaihteessa.
Mitään tietoa ei ole kenen laskuja nuo on, mutta kylmästi on mun tililtä rahat hävinnyt.
Mulla ei ole minkään puljun kanssa mitään suoraveloitus sopimuksia, ei ole ikinä ollut, eikä todellakaan ikinä tulekkaan.
Ei varsinkaan noiden laskujen saamapuolella olevien vakuutusyhtiön, puhelinoperaattoreiden tai kodinkone liikkeen kanssa.
Muutenkin olivat tahoilta joiden kanssa ei tätä ennen ole ollut mitään asiakassuhdetta.
Olisi kalja maistunut jo ennen tätäkin, saatika tuon jälkeen.
Ei voi mitään, sinne ne jäi kauppaan.
Nyt uppoo kylmä ja kirkas kun muutakaan ei ole.
Perjantaina pitää sitten kai mennä myöhemmin töihin ja käydä pankissa ihmettelemässä tilannetta.
Pitipä käydä kaupasta hakemassa syömää ja juomaa.
Ja ottaa rahaa automaatista ostoksiin.
Jäi tekemättä.
Tilillä ei ole katetta kertoo automaatti...
Melkein 11e rahaa tilillä...
Kotiin ja nettipankista katsomaan tilitapahtumia...
Lähemmäs 1000e edestä suoraveloitus laskuja (ei siis tilisiirtoja) mennyt laskuun tai jäänyt maksamati tilin tyhjenemisen takia...
Muutamassa taisi vielä olla eräpäivä kuun vaihteessa.
Mitään tietoa ei ole kenen laskuja nuo on, mutta kylmästi on mun tililtä rahat hävinnyt.
Mulla ei ole minkään puljun kanssa mitään suoraveloitus sopimuksia, ei ole ikinä ollut, eikä todellakaan ikinä tulekkaan.
Ei varsinkaan noiden laskujen saamapuolella olevien vakuutusyhtiön, puhelinoperaattoreiden tai kodinkone liikkeen kanssa.
Muutenkin olivat tahoilta joiden kanssa ei tätä ennen ole ollut mitään asiakassuhdetta.
Olisi kalja maistunut jo ennen tätäkin, saatika tuon jälkeen.
Ei voi mitään, sinne ne jäi kauppaan.
Nyt uppoo kylmä ja kirkas kun muutakaan ei ole.
Perjantaina pitää sitten kai mennä myöhemmin töihin ja käydä pankissa ihmettelemässä tilannetta.
Terve Jarno!Jarno kirjoitti:Että on herkkä olo.
Ei uskoisi että miehellä on noin perusnegatiivinen asenne, ainakaan Pystymettän kokemuksen jälkeen.
Mieshän on itse positiivius.
Jäitä hattuun ja kypärä kohti tuulta.
Riku
Honda XL600V -> kTm 640 Adv -> kTm 990 Adv -> none
Noi on jänniä tilanteita.
Kerran mulla reissun päällä Itävallassa Visa-kortti ei toiminut kaupan kassalla. Menin automaatille, joka sekin ilmoitti, että tilisi luotto on täynnä.
Mulla luottovaraa on työmatkojen takia aika paljon, 6000 eur, ja hetkeksi veti mahan löysälle, kun pohdiskelin, mitä teen, jos joku on ostanut tilini täyteen ja mun pitäisi vielä pari viikkoa matkustella mp:llä Euroopassa.
Onneksi vika oli Luottokunnan yhteyksissä, soitto heille selvitti tilanteen ja seuraavana päivänä kortti toimi taas normaalisti.
Kerran mulla reissun päällä Itävallassa Visa-kortti ei toiminut kaupan kassalla. Menin automaatille, joka sekin ilmoitti, että tilisi luotto on täynnä.
Mulla luottovaraa on työmatkojen takia aika paljon, 6000 eur, ja hetkeksi veti mahan löysälle, kun pohdiskelin, mitä teen, jos joku on ostanut tilini täyteen ja mun pitäisi vielä pari viikkoa matkustella mp:llä Euroopassa.
Onneksi vika oli Luottokunnan yhteyksissä, soitto heille selvitti tilanteen ja seuraavana päivänä kortti toimi taas normaalisti.
-
Jarno
- Pyörä: KTM 640 Adv R
- Viesti:
Moro!RTJ kirjoitti:Terve Jarno!Jarno kirjoitti:Että on herkkä olo.
Ei uskoisi että miehellä on noin perusnegatiivinen asenne, ainakaan Pystymettän kokemuksen jälkeen.
Riku
Taisin olla pystymetsässä juovuksissa
Ei vaan oikein olisi varaa maksaa toisten laskuja, varsinkaan ilman että kukaan kysyy lupaa siihen.
Nythän tilanne on se että tili on tyhjä, jonossa on laskuja joita ei kys. syystä ole matksettu sekä laskuja joissa on eräpäivä vielä tulematta.
Eli vaikka tilille rahaa laittaisikin, se menisi tällä hetkellä automaattisesti noihin jonkun muun laskuihin.
Nyt kyse ei siis siitä että olisin itse elänyt yli varojen yms. tyhmää.
Vaan jonkun muun laskuista jotka pankki on kylmästi veloittanut mun tililtä.
Johon ei siis ole mitään suoraveloitus sopimuksia tai käyttö oikeutta kellään muulla.
Enkä edellenkään nää tuollaista rahojen haviämistä pankista kovinkaan positiivisena asiana.
Täytyy myös muistaa että jonkun muun laskut tässä on jäänyt maksamatta...
Noh, huomenna pankkiin selvittelemään asiaa, ja/ehkä tekemään rikosilmoitusta moisesta varkaudesta.
-
dq
- Pyörä: Monkey 125, TDM 900, XR250
Kaasuvaijeri katkesi n. viiden minuutin ajelun jälkeen, ei siinä mitään mutta uusi maksaa jotain päälle 70 €?
Noo täytyy patentoida jotain.. 
Kait tuolta puolella hintaa vaijerin saa darraan? Ei toki merkkillistä...dq kirjoitti:Kaasuvaijeri katkesi n. viiden minuutin ajelun jälkeen, ei siinä mitään mutta uusi maksaa jotain päälle 70 €?Noo täytyy patentoida jotain..
http://www.hessler-motorsport.de/shop/i ... th=7_13_29
- gixxerman
- Pyörä: 4xtohtori
Odotan mielenkiinnolla,mistä tuossa nyt on oikein kyse.Ei normaalipankkitoiminta ole tollaista.Jarno kirjoitti:Moro!RTJ kirjoitti:Terve Jarno!Jarno kirjoitti:Että on herkkä olo.
Riku
Taisin olla pystymetsässä juovuksissa![]()
Ei vaan oikein olisi varaa maksaa toisten laskuja, varsinkaan ilman että kukaan kysyy lupaa siihen.
Nythän tilanne on se että tili on tyhjä, jonossa on laskuja joita ei kys. syystä ole matksettu sekä laskuja joissa on eräpäivä vielä tulematta.
Eli vaikka tilille rahaa laittaisikin, se menisi tällä hetkellä automaattisesti noihin jonkun muun laskuihin.
Nyt kyse ei siis siitä että olisin itse elänyt yli varojen yms. tyhmää.
Vaan jonkun muun laskuista jotka pankki on kylmästi veloittanut mun tililtä.
Johon ei siis ole mitään suoraveloitus sopimuksia tai käyttö oikeutta kellään muulla.
Enkä edellenkään nää tuollaista rahojen haviämistä pankista kovinkaan positiivisena asiana.
Täytyy myös muistaa että jonkun muun laskut tässä on jäänyt maksamatta...
Noh, huomenna pankkiin selvittelemään asiaa, ja/ehkä tekemään rikosilmoitusta moisesta varkaudesta.
Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
Mahdollista vain Nordeassa tai Sammossa 
Luonteva selityshän olisi että on juuri kokeiltu kaikille muutamalle sadalle tuhannelle asiakkaalle (asiakaalla) uutta testiversiota jostain uudesta softasta, siis täysin normaalia ja ollaan kovin pahoillaan....
Luonteva selityshän olisi että on juuri kokeiltu kaikille muutamalle sadalle tuhannelle asiakkaalle (asiakaalla) uutta testiversiota jostain uudesta softasta, siis täysin normaalia ja ollaan kovin pahoillaan....
antti
- gixxerman
- Pyörä: 4xtohtori
Ajokipinä nyt hukassa,mitäs teen,auttaako kunnon känni? Vai pitäiskö takoa päätä seinään.En ole viime sujälkeen koskenutkaan puimuriin.Huolestuttavaa.

Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
Toivottavasti känni ei saa liian aikaista ajokipinää aikaan. Tulee sinipukuinen henkilö laittamaan pillin suuhun ja taas saa kirjoittaa vitutus ketjuun. Itse ajattelin ratkaista asian kaivamalla laukut ja muut rensselit esiin ja lähteä aamulla kuumuutta jonnekin Päijänteen rantaan. Tietysti makkarakaupan kautta.gixxerman kirjoitti:Ajokipinä nyt hukassa,mitäs teen,auttaako kunnon känni?