Turhaa säätöä......ärr
Valvoja: Moderaattorit
Turhaa säätöä......ärr
Sääsin r1100rt Kaasu vaijeria, Näytti löysältä. Se oli suuri virhe kun käynnistin kone huusi sikana kierroksia, Katalysaattori oli hehkuvan punainen. Nyt pelkään että tuli vaurioita kuumuudesta, Koneen lämmöt eivät kerenneet nousta. Voi paska minua ( muka huoltoa ) En ole vielä ajanut akku sippi tänään uusi kaupasta. 
- hannuk
- Pyörä: 570 FE, 250 EXC-F
- Viesti:
Re: Turhaa säätöä......ärr
Lähtökohtaisesti noi kaasuvaijerit säädellään kun kone käy, tai ainakin itse olen tehnyt aina niin. Tuskin se katti mitään sanoo vaikka kuumana kävikin, koska bensa sen rikkoo ja osumat. Toisekseen katalysaattorin pitää ollakin kuuma että se toimii niin kuin kuuluukin. Ja vaikka se oiskin rikki, niin on aika omantunnon juttuja, että mitä tekee, kun mopoilla ei ainakaan vielä ole niitä vuosittaisia katsastuksia.bemisti kirjoitti:Sääsin r1100rt Kaasu vaijeria, Näytti löysältä. Se oli suuri virhe kun käynnistin kone huusi sikana kierroksia, Katalysaattori oli hehkuvan punainen. Nyt pelkään että tuli vaurioita kuumuudesta, Koneen lämmöt eivät kerenneet nousta. Voi paska minua ( muka huoltoa ) En ole vielä ajanut akku sippi tänään uusi kaupasta.
Oma vastuu! Artisti maksaa...