Jep.
Tulipa tuossa tehtyä sitten kaupat Hondan 750 Africa Twinistä. vm -93.
Kilometrejä on vähän vajaat 20tkm koska seissyt tallissa useamman vuoden ajamattomana. Kaasarit ultraääni puhdistettu ja muutenkin seisonnan jälkeen laitettu uuteen uskoon. Toimiva peli ja erittäin hyväkuntoinen. Ensimmäinen enska näin useamman vuoden chopperi/customi kauden jälkeen, enkä kadu!
Ostitko MWheelsiltä, Tampereelta? Tuli vaan mieleeni, kun tässä taannoin kuolasin sen kuvia netissä pyöräkuumeen kourissa, mutta halusin ennemmin ykspyttysen paukuttimen. Mukavan ja reilun oloinen tyyppi tuo Myllytie. Itsekin ostin edellisen pyöräni häneltä. Ei muuta kun turvallisia ja mukavia kilometrejä hienon pyörän kanssa
Tässä ainaki on... En siis ole vielä ihan täysin sisään päässyt afrikkalaisen versioihin mutta sen tiedän että on vm. 93 ja siinä on digitrippimittari ja olkoon kumpi tahansa niin tyytyväinen oon.
Mitä eroja sitten RD04 ja RD07 on?
Tässä ainaki on... En siis ole vielä ihan täysin sisään päässyt afrikkalaisen versioihin mutta sen tiedän että on vm. 93 ja siinä on digitrippimittari ja olkoon kumpi tahansa niin tyytyväinen oon.
Mitä eroja sitten RD04 ja RD07 on?
Kyllä niissä viimeisissä RD04-malleissa oli jo digitrippi. RD07:ssa ilmanputsari tulee tankin päälle eteen, RD04:ssa hanurin alla. Tankki vaihtuu, runko eri ym.ym. Mulla hakkasi tossa RD04:ssa polvet tankin pokkauksiin ilkeästi, RD07:ssa tankki paremman mallinen.
Kipa
Viimeksi muokannut Kipa, Ti Touko 06, 2008 8:25 am. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Jussi777 kirjoitti:Sitte tietty saa sanoa jos tulee mieleen jotain mitä Afrikkalaisen kanssa kannattaa ottaa huomioon tahi tarkastella lähemmin...
Bensapumppu, pyöränlaakerit, mittarinpyörittäjä. Järjestys voipi vaihdella. Muuten vaan kovaa ajoa! Ja sitä ilmanputsaria pitää seurata tossa RD04:ssa, Harrin kanssa molemmat saatiin yhdellä pölyisellä keväteissulla täysin tukkoon, bensaa meni enempi kuin SE:llä, ilman tehoja tosin
Kipa
EDIT: lisäyksenä, noi kullitetut vanteet hapantuvat sisäpuolelta, eloksointi hilseilee ajan mittaan pahastikin. En tiedä auttaisiko esim. vaha...?
Viimeksi muokannut Kipa, Ti Touko 06, 2008 8:25 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Joo-o, on kyllä ihan erinäkönen pyörä verrattuna esim. Super Tenereehen. Ei minkäänlaisia yhtäläisyyksiä muotoilussa
Hienon näkönen peli!
Ja vaikka tää ny tonkin ihan perusjuttu niin tarkista, että rengaspaineet on kohdillaan. Isäni AT:n eturenkaaseen ilmaantui kautta rankaan sellaisia kummia möykkyjä, jotka ilmeisesti syntyvät ajettaessa väärillä paineilla. Saa korjata, jos olen väärässä.
Elä misään nimes osta tarvikeputsaria malliin RD04, jää perästä pituus vajaaks ja näin ollen vetää raakaa/ kaikkee kurapaskaa koneeseen tarvikkeella!!!
Tarmo27 kirjoitti:Elä misään nimes osta tarvikeputsaria malliin RD04, jää perästä pituus vajaaks ja näin ollen vetää raakaa/ kaikkee kurapaskaa koneeseen tarvikkeella!!!
en voi suositella tarvikefiltteriä rd07:aan sen kummemmin omien kokemuksien mukaan. Venäjän reisulla pölysillä teillä veti yhden talven hiekotushiekat ilmanputsarinkoteloon ja loput koneen läpi... ja oli tiiviisti asennettu mutta suodatuskyky ei vaan riitä.