Mitas C-02 takana toimii hyvin. Minusta se on pehmeälle the rengas ja toimii ihan hyvin myös siirtymäassua.petteripunakuono kirjoitti:Mikä muuten on the rengas pehmeälle pohjalle, sellainen joka kestäisi myös asvalttisiirtymiä? 140 leveys takana rajaa valikoimaa aika ikävästi (vai voiko pistää 130 leveän ilman ongelmia?).
Husqvarna 701 enduro
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
-
MarkkuHoo
- Viestit: 1134
- Liittynyt: Su Helmi 05, 2006 10:42 pm
- Pyörä: BMW R80GS Finnduro -90
- Paikkakunta: Häme
- Viesti:
Re: Husqvarna 701 enduro
”Huonoilla teillä, hyvässä seurassa.” kuraukot.fi
Re: Husqvarna 701 enduro
Kuten Koheltaja tuossa yllä jo sanoikin niin 130-120 renkaat menee hyvin ja MarkkuHoo mainostaa Mitaksen C02 joka kooltaan 120/90-18, toimii. Toki kestävyys on sitten makuasia, onko sitten n.3tkm paljon (omassa seka-ajossa C02), no minusta on jos Tkc:llä ei paljon pitempään aja ja hinta-laatusuhde kohdallaan, niin Mitasta tai noita Koheltajan suosittelemia alle.
Re: Husqvarna 701 enduro
Osaa noi hupsvarnat liikkua hiekalla ja metsäajeluissa isommillakin vaihteilla kuin 1-2, hyvin menee joskus pehmeällä vielä 6:sellakinpetteripunakuono kirjoitti:Tainnut liikkua hiekkaa aikalailla![]()
Laskin myös kulutuksia viikonloppuna kun tuli ajettua polkuja. 4.1l/100km meni mulla metsässä, enimmäkseen kovalla pohjalla ajaessa, hieman upotteli pari kertaa, kun ei tkc80 oikein siirrä pyörää eteenpäin mudassa. Näköjään kulutus laskee tuollaisessa metsäajelussa 1-2 vaihteella. Sitten kun tulee enemmän maantieajoa tehtyä, kuten tänään, niin 4,5l/100km näkyi menevän. Uutuutena aloin myös seuraamaan öljynkulutusta. Tässähän on kaksi trippiä. Kakkostripin nollaan kun lisään öljyä
Kerkeäis vaan käymään meidän seudun isojen poikien hiekkalaatikolla niin sais Kantturalle vastineen tuohon kulutukseen
Re: Husqvarna 701 enduro
Mulle The renkaat ovat olleet, mitä kavereilta jääpi oikeista enskoista. Hyvin pärjää missä vaan.
Viime rengas ei ollut edes käynyt toisinpäin vielä alla, ja eka 50km niin pyöreeksi se seka-ajelussa meni, mutta pito ehdottamasti parasta mitä esim uusilla katunappuloilla. 130-140 ollut itellä renkaina. Paineet n1,2bar ja jos pidemmälle lenkille niin 1,6bar. Ei ole pyörineet renkaat vanteella.
--------------------------------------------------------------
KTM 1090 Adventure R 17
KTM 1090 Adventure R 17
- Kanttura
- Viestit: 404
- Liittynyt: Ma Touko 09, 2011 7:35 pm
- Pyörä: Husky 701 Enduro & KTM 400 EXC
- Paikkakunta: Muurame
Re: Husqvarna 701 enduro
Otahan eväät mukaan, niin jaksat myllätätokor kirjoitti:Kerkeäis vaan käymään meidän seudun isojen poikien hiekkalaatikolla niin sais Kantturalle vastineen tuohon kulutukseen
Mulla pyöri C-02 takana 1,6 barin paineilla siellä Pohjankankaalla ja toimi hienosti. Asvalttisiirtymillähän nappularenkaat tuppaavat sulamaan äkkiä, jos ei malta pitää vauhteja kurissa ja/tai ajelee liian pienillä ilmanpaineilla. Toisaalta onhan se nappula tossa C-02:ssa lähtökohtasesti niin korkea, että kyllä siitä aina on väkisinkin jotain jäljellä vielä kohteessakin
Lähetetty minun EVA-L09 laitteesta Tapatalkilla
Rider on the storm
Ex: BMW F 650 GS Dakar '06, BMW F 650 GS '08, BMW F 800 GS '12, Husky 701 Enduro '16... --> '18
Ex: BMW F 650 GS Dakar '06, BMW F 650 GS '08, BMW F 800 GS '12, Husky 701 Enduro '16... --> '18
Re: Husqvarna 701 enduro
Noita C02 kumeksia on kätevä teroitella laikkakoneela tai ihan vasitulla rengasveitsellä. (toki muitakin mutta noissa riittää kivasti mistä veistellä.
Saapi uudet kumit ainakin kolme kertaa yhden kumin aikana.
Saapi uudet kumit ainakin kolme kertaa yhden kumin aikana.
antti
Re: Husqvarna 701 enduro
Menee melko nättiin myös ihan perus leveällä katkoteräveitsellä kun uudella terällä touhuaa, aikaa ottaa 15-20 minuuttia niin onhan taas terävät nappulat renkaassaAnttiL kirjoitti:Noita C02 kumeksia on kätevä teroitella laikkakoneela tai ihan vasitulla rengasveitsellä. (toki muitakin mutta noissa riittää kivasti mistä veistellä.
Saapi uudet kumit ainakin kolme kertaa yhden kumin aikana.
Re: Husqvarna 701 enduro
Mutta jos se ei pärise tai surise tai muuten ole "koneellinen" niin eihän se ole "äijä hommia" eli tylsää 
Tuolla rengas veitselläkin menee helposti vähintään sen 30 minuuttia ja on kova homma eli pitää kyllä kokeilla mattoveitseä
Tuolla rengas veitselläkin menee helposti vähintään sen 30 minuuttia ja on kova homma eli pitää kyllä kokeilla mattoveitseä
antti
-
Jaakkovaakko
- Viestit: 169
- Liittynyt: Ma Maalis 31, 2014 11:31 pm
- Pyörä: Polku-pyörillä
Re: Husqvarna 701 enduro
Viime vuostuhannella piti joskus renkaita veistää, tai muuten kumia leikata veihellä. Vanhan kansan neuvo oli, että vesiastia vieressä ja terä koko ajan märkä, eli joka välissä kastellaan. Onks tää ittestäänselvyys, ei auta ennää, vai kokeilematta?
jv
jv
Re: Husqvarna 701 enduro
moro
onkos tässä jakkara ja johtosarja yhtä laadukkaita kuin 690 ssä?
terv
ptr
onkos tässä jakkara ja johtosarja yhtä laadukkaita kuin 690 ssä?
terv
ptr
-
Jani M
- Viestit: 2305
- Liittynyt: Su Syys 30, 2007 8:28 pm
- Pyörä: 690R -24 250 EXC-F -25 Gilera RC125 -90
- Paikkakunta: Tampere
Re: Husqvarna 701 enduro
Näyttää oleva siitä erikoinen crossirengas, että on saatavissa taakse ainoastaan 18-tuumaisena. No sehän tietysti passaa meille hyvin.Koheltaja kirjoitti:Dunlop MX71 on kuin tehty 690/701 alle, kova seos joka kestää kulutusta ja pitoa riittää moneen paikkaan.
http://www.dunlop.eu/dunlop_euen/mc/tyr ... x_MX71.jsp
Dunlopilta varteenotettava rengas voisi olla myös D952. On harrastelijoille tarkoitettu edulinen rengas ja tiheänappulaisena varmaan normaalia parempi kulumisen kesto: http://www.dunlop.eu/dunlop_euen/mc/tyr ... d/D952.jsp
Eihän se olisi harrastus, jos siinä olisi jotain järkeä.
Ex: KTM 250 EXC Racing -04, 250 EXC-F -12, 250 EXC-F -15, 250 EXC-F -17, 250 EXC-F -20
Ex: KTM 690 Enduro R -14, 690 Enduro R -19
Ex: KTM 250 EXC Racing -04, 250 EXC-F -12, 250 EXC-F -15, 250 EXC-F -17, 250 EXC-F -20
Ex: KTM 690 Enduro R -14, 690 Enduro R -19
- Kanttura
- Viestit: 404
- Liittynyt: Ma Touko 09, 2011 7:35 pm
- Pyörä: Husky 701 Enduro & KTM 400 EXC
- Paikkakunta: Muurame
Re: Husqvarna 701 enduro
Saapa nähä mitä ne siellä kehittelee...
http://www.701rr.com/teaser
Lähetetty minun EVA-L09 laitteesta Tapatalkilla
http://www.701rr.com/teaser
Lähetetty minun EVA-L09 laitteesta Tapatalkilla
Rider on the storm
Ex: BMW F 650 GS Dakar '06, BMW F 650 GS '08, BMW F 800 GS '12, Husky 701 Enduro '16... --> '18
Ex: BMW F 650 GS Dakar '06, BMW F 650 GS '08, BMW F 800 GS '12, Husky 701 Enduro '16... --> '18
-
sim
- Viestit: 278
- Liittynyt: Su Heinä 01, 2012 8:22 pm
- Pyörä: Tenere 709WR/XRV750
- Paikkakunta: Helsinki/Kainuu
Re: Husqvarna 701 enduro
<meta property="og:site_name" content="701 Rally Replica & 701 Xplorer"/>
<meta property="og:description" content="Convert your Husqvarna 701 Enduro to a Rally Replica or a True Xplorer bike. The only true bolt on kit using OEM parts."/>
oli koodissa , muuten pelkkä kuva. onkohan mulla jotain häikkää selaimessa
<meta property="og:description" content="Convert your Husqvarna 701 Enduro to a Rally Replica or a True Xplorer bike. The only true bolt on kit using OEM parts."/>
oli koodissa , muuten pelkkä kuva. onkohan mulla jotain häikkää selaimessa
- Kanttura
- Viestit: 404
- Liittynyt: Ma Touko 09, 2011 7:35 pm
- Pyörä: Husky 701 Enduro & KTM 400 EXC
- Paikkakunta: Muurame
Re: Husqvarna 701 enduro
Tuo sivusto on vasta kehitteillä (= kiusaamassasim kirjoitti:<meta property="og:site_name" content="701 Rally Replica & 701 Xplorer"/>
<meta property="og:description" content="Convert your Husqvarna 701 Enduro to a Rally Replica or a True Xplorer bike. The only true bolt on kit using OEM parts."/>
oli koodissa , muuten pelkkä kuva. onkohan mulla jotain häikkää selaimessa
Rider on the storm
Ex: BMW F 650 GS Dakar '06, BMW F 650 GS '08, BMW F 800 GS '12, Husky 701 Enduro '16... --> '18
Ex: BMW F 650 GS Dakar '06, BMW F 650 GS '08, BMW F 800 GS '12, Husky 701 Enduro '16... --> '18