R 1200 GS pers'jalkaiselle

Esittelyt ja vertailut

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

tappura

satula

Viesti Kirjoittaja tappura »

Heippa . Täällä on varmaan teitä saksankielen taitajia niin suomentakaa mulle tuo , että tuleeko tuossa wunderlichin lowergo satulan ostossa kyytiläisenkin istuinosa hintaan 255,43 e wunderrlichin sivustoilta ? Harmi kun olen persejalkainen saksankielentaitamaton maalaistollo joka ymmärtää vain hyvän pyöränpäälle jotain , Ja uskaltaako tuolta suoraan tilata ?
Marko Hemmilä
Site Admin
Pyörä: R1200GS, 1290 Super Duke GT
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Marko Hemmilä »

Vaikka saksassa asunkin niin tuo mun saksankielen taito rajoittuu aika pitkälti tuohon babelfishin käyttöön :shock: :?
Äkkiseltään vaikuttaisi että siinä tulee tuo kuskinpenkki.

Tuonne voi heittää myös englanniksi viestiä.

Olen tilaillut Wunderlichiltä Suomeen ja Saksaan osia ja hyvin ovat tulleet perille.
Pekkavee
Pyörä: BMW R1100GS

Viesti Kirjoittaja Pekkavee »

Kuvan mukaan toi matkustajan penkki näyttää kyllä aika originaalilta.
Eiks se ole matkustajalle hyvä, niin polvikulmat ei kiristy liikaa?
Ja näkyvyyskin paranee kuskin yli.
Kuskihan sen pyörän kuitenkin pitää pystyssä liikennevaloissa.

Tilaukset toimii hyvin.

Kuva

Pekka
:shock: :shock: :shock:

PS. Taas mä olen ihan hukassa. Miten ton kuvan saa suoraan näkyviin tohon viestiin?

OHO, mä keksin sen. Kun CopyPastaa ensin sen kuvan osoitteen, maalaa sen ja sitten painaa IMG nappulaa siellä muokkauksessa niin onnistuu.
Pekka :lol: :lol: :lol:
Viimeksi muokannut Pekkavee, Ma Marras 26, 2007 9:29 pm. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
Raffe

Viesti Kirjoittaja Raffe »

Jos meinaat kaveria kuljettaa joudut kaivamaan
lompakosta lisää 234,92e. Käy kyyditys kalliiksi!
Pekkavee

Raffe kirjoitti:Jos meinaat kaveria kuljettaa joudut kaivamaan
Mistäs tommoisen tiedon löysit?

Pekka
:shock: :shock: :shock:
Raffe

Wunderlichtin hinnastosta: vario-ja ergoistuimet
samanhintaiset ( 255,43e ) matkustajan istuin 234,92e
- jos oikein tulkitsin?
Pekkavee

Raffe kirjoitti:Wunderlichtin hinnastosta: vario-ja ergoistuimet
samanhintaiset ( 255,43e ) matkustajan istuin 234,92e
- jos oikein tulkitsin?
Olisko toi Ergo sitten vaan sitä, että on perseelle pehmeämpi matkustajan osalta kanssa? Eiköhän se originaali matkustajan penkki sovi kanssa.

Pekka :shock: :shock: :shock:
juhan
Pyörä: R12GS -13, XCh -07, KTM 690 ENDURO 2009

Viesti Kirjoittaja juhan »

Pekkavee kirjoitti:perseelle pehmeämpi matkustajan osalta kanssa?
Mitäpä veikkaat, jos hankin itelle pehmeemmän penkin ja jätän matkustajan penkin päivittämättä ja sitten vielä kehtaan ehdottaa matkustajalle, että lähettäiskö +5000km euroopan turneelle. Kannattaa ainakin tehdä kypärä päässä, jos niin pölijä oikeesti haluaa olla.
Päällyste päättyy, elämä alkaa - juha -
juhan

Kattelin tätä ketjua tarkemmin ja huomasin, että tässähän se ymmärrys erkani. Jos kyyditettävän on jo hankkinut, niin tommonen pari-kolmesataa matkustusmukavuuteen takapenkillä ei oo todellakaan raha eikä mikään. +5tkm reissulla alle puoli senttiä kilometri vähemmän kitinää. Tottakai voi yrittää aina mennä illalla ettiin uuden, joka ei heti kitise kovasta penkistä, mutta meikäläinen vanha vatsakas ukko ei enää pysty eikä kykene mokomaan. Tarpeet vaihtelee!!!
vkoivu
Pyörä: pyörät myyty

Viesti Kirjoittaja vkoivu »

juhan kirjoitti:
Kattelin tätä ketjua tarkemmin ja huomasin, että tässähän se ymmärrys erkani. Jos kyyditettävän on jo hankkinut, niin tommonen pari-kolmesataa matkustusmukavuuteen takapenkillä ei oo todellakaan raha eikä mikään. +5tkm reissulla alle puoli senttiä kilometri vähemmän kitinää. Tottakai voi yrittää aina mennä illalla ettiin uuden, joka ei heti kitise kovasta penkistä, mutta meikäläinen vanha vatsakas ukko ei enää pysty eikä kykene mokomaan. Tarpeet vaihtelee!!!
Niin, mutta mikä takaa että se ergotakapenkki olisi yhtään sen parempi kyytiläisen persiille? Joskus pehmeempi penkki on ikävämpi istua kun kovempi ja päinvastoin. Jos lyhytjalkaisuuden takia haluaa ostaa matalamman kuskinpenkin niin takapenkin uusiminen lienee perusteltavissa ennemminkin ulkonäöllisistä syistä kuin mistään muista. Tietty jos mamma ei viihdy mopon kyydissä niin ehkä sen saa houkuteltua paremmin mukaan kun on varta vasten häntä varten ostettu ergopenkki.

Onneksi mä olen 174cm niin ei tarvitse liikaa stressata mopojen istuinkorkeuksien kanssa ja onneksi emännän persukset tuntuvat jaksavan paremmin pitkiä siivuja kun mun niin ei tarvitse noita juttuja hirveästi miettiä. Viime reissulla tosin sen verran penkkihommiin kiinnitin huomiota, että nostin sen 1100GSn penkin yläasentoon saadakseni paremman polvikulman.
juhan

vkoivu kirjoitti: Niin, mutta mikä takaa että se ergotakapenkki olisi yhtään sen parempi kyytiläisen persiille?
No tässähän se arvailu taas käydään. Jos vois kokeilla tuotetta jossain niin hieno juttu. Mutta ei tän kokoiselle markkinalle kukaan pysty malleja rahoittamaan. Rouva tahtoo lämpiävän ja sopivan penkin that's it. LT:ssä se on, mutta kun herra tahtoo ajaa GS:llä - etsi siinä sitten kompromissi...
Timo Kalkkila
Pyörä: Honda CRF1100L

Viesti Kirjoittaja Timo Kalkkila »

Tähän kohtaan voisin muistuttaa, että jos oikeasti haluaa välttää perseen ja jalkojen puutumista, niin silloin kannattaa ostaa Airhawk. Penkkien kanssa vekslailu on ajan- ja rahanhukkaa.

Timo
Raffe

Juuri hankkimani pyörä on varustettu Bagster -merkkisillä
istuimilla. Uuden setin hinta 280e. Myyjä kertoi koeistuneensa
useita vaihtoehtoja ja totesi em. ylivoimaisesti parhaaksi omalle
ahterilleen. Ainakin se on siistin näköinen ja kohtuuhintainen.
Omaa tuntumaa siihen saan hyvällä tuurilla tulevana viikonloppuna.
tappura

Viesti Kirjoittaja tappura »

Onkohan tuo bagster istuinkorkeutta pudottava istun , kun olen itse 173cm pitkä. Tuntuu hullulta että tässäkin varressa se sentti ratkaisee , koska siinä sentin pitempi heppu jo kiitteli mittaansa ettei tarvi alkaa penkkejä laskemaan :D .
Vastaa Viestiin