R 1200 GS pers'jalkaiselle
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
satula
Heippa . Täällä on varmaan teitä saksankielen taitajia niin suomentakaa mulle tuo , että tuleeko tuossa wunderlichin lowergo satulan ostossa kyytiläisenkin istuinosa hintaan 255,43 e wunderrlichin sivustoilta ? Harmi kun olen persejalkainen saksankielentaitamaton maalaistollo joka ymmärtää vain hyvän pyöränpäälle jotain , Ja uskaltaako tuolta suoraan tilata ?
-
Marko Hemmilä
- Site Admin
- Pyörä: R1200GS, 1290 Super Duke GT
- Viesti:
Kuvan mukaan toi matkustajan penkki näyttää kyllä aika originaalilta.
Eiks se ole matkustajalle hyvä, niin polvikulmat ei kiristy liikaa?
Ja näkyvyyskin paranee kuskin yli.
Kuskihan sen pyörän kuitenkin pitää pystyssä liikennevaloissa.
Tilaukset toimii hyvin.

Pekka

PS. Taas mä olen ihan hukassa. Miten ton kuvan saa suoraan näkyviin tohon viestiin?
OHO, mä keksin sen. Kun CopyPastaa ensin sen kuvan osoitteen, maalaa sen ja sitten painaa IMG nappulaa siellä muokkauksessa niin onnistuu.
Pekka

Eiks se ole matkustajalle hyvä, niin polvikulmat ei kiristy liikaa?
Ja näkyvyyskin paranee kuskin yli.
Kuskihan sen pyörän kuitenkin pitää pystyssä liikennevaloissa.
Tilaukset toimii hyvin.

Pekka
PS. Taas mä olen ihan hukassa. Miten ton kuvan saa suoraan näkyviin tohon viestiin?
OHO, mä keksin sen. Kun CopyPastaa ensin sen kuvan osoitteen, maalaa sen ja sitten painaa IMG nappulaa siellä muokkauksessa niin onnistuu.
Pekka
Viimeksi muokannut Pekkavee, Ma Marras 26, 2007 9:29 pm. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
- juhan
- Pyörä: R12GS -13, XCh -07, KTM 690 ENDURO 2009
Mitäpä veikkaat, jos hankin itelle pehmeemmän penkin ja jätän matkustajan penkin päivittämättä ja sitten vielä kehtaan ehdottaa matkustajalle, että lähettäiskö +5000km euroopan turneelle. Kannattaa ainakin tehdä kypärä päässä, jos niin pölijä oikeesti haluaa olla.Pekkavee kirjoitti:perseelle pehmeämpi matkustajan osalta kanssa?
Päällyste päättyy, elämä alkaa - juha -
- juhan
Kattelin tätä ketjua tarkemmin ja huomasin, että tässähän se ymmärrys erkani. Jos kyyditettävän on jo hankkinut, niin tommonen pari-kolmesataa matkustusmukavuuteen takapenkillä ei oo todellakaan raha eikä mikään. +5tkm reissulla alle puoli senttiä kilometri vähemmän kitinää. Tottakai voi yrittää aina mennä illalla ettiin uuden, joka ei heti kitise kovasta penkistä, mutta meikäläinen vanha vatsakas ukko ei enää pysty eikä kykene mokomaan. Tarpeet vaihtelee!!!Raffe kirjoitti:Jos meinaat kaveria kuljettaa joudut kaivamaan
lompakosta lisää 234,92e. Käy kyyditys kalliiksi!
-
vkoivu
- Pyörä: pyörät myyty
Niin, mutta mikä takaa että se ergotakapenkki olisi yhtään sen parempi kyytiläisen persiille? Joskus pehmeempi penkki on ikävämpi istua kun kovempi ja päinvastoin. Jos lyhytjalkaisuuden takia haluaa ostaa matalamman kuskinpenkin niin takapenkin uusiminen lienee perusteltavissa ennemminkin ulkonäöllisistä syistä kuin mistään muista. Tietty jos mamma ei viihdy mopon kyydissä niin ehkä sen saa houkuteltua paremmin mukaan kun on varta vasten häntä varten ostettu ergopenkki.juhan kirjoitti:Kattelin tätä ketjua tarkemmin ja huomasin, että tässähän se ymmärrys erkani. Jos kyyditettävän on jo hankkinut, niin tommonen pari-kolmesataa matkustusmukavuuteen takapenkillä ei oo todellakaan raha eikä mikään. +5tkm reissulla alle puoli senttiä kilometri vähemmän kitinää. Tottakai voi yrittää aina mennä illalla ettiin uuden, joka ei heti kitise kovasta penkistä, mutta meikäläinen vanha vatsakas ukko ei enää pysty eikä kykene mokomaan. Tarpeet vaihtelee!!!Raffe kirjoitti:Jos meinaat kaveria kuljettaa joudut kaivamaan
lompakosta lisää 234,92e. Käy kyyditys kalliiksi!
Onneksi mä olen 174cm niin ei tarvitse liikaa stressata mopojen istuinkorkeuksien kanssa ja onneksi emännän persukset tuntuvat jaksavan paremmin pitkiä siivuja kun mun niin ei tarvitse noita juttuja hirveästi miettiä. Viime reissulla tosin sen verran penkkihommiin kiinnitin huomiota, että nostin sen 1100GSn penkin yläasentoon saadakseni paremman polvikulman.
- juhan
No tässähän se arvailu taas käydään. Jos vois kokeilla tuotetta jossain niin hieno juttu. Mutta ei tän kokoiselle markkinalle kukaan pysty malleja rahoittamaan. Rouva tahtoo lämpiävän ja sopivan penkin that's it. LT:ssä se on, mutta kun herra tahtoo ajaa GS:llä - etsi siinä sitten kompromissi...vkoivu kirjoitti: Niin, mutta mikä takaa että se ergotakapenkki olisi yhtään sen parempi kyytiläisen persiille?
-
Timo Kalkkila
- Pyörä: Honda CRF1100L
Juuri hankkimani pyörä on varustettu Bagster -merkkisillä
istuimilla. Uuden setin hinta 280e. Myyjä kertoi koeistuneensa
useita vaihtoehtoja ja totesi em. ylivoimaisesti parhaaksi omalle
ahterilleen. Ainakin se on siistin näköinen ja kohtuuhintainen.
Omaa tuntumaa siihen saan hyvällä tuurilla tulevana viikonloppuna.
istuimilla. Uuden setin hinta 280e. Myyjä kertoi koeistuneensa
useita vaihtoehtoja ja totesi em. ylivoimaisesti parhaaksi omalle
ahterilleen. Ainakin se on siistin näköinen ja kohtuuhintainen.
Omaa tuntumaa siihen saan hyvällä tuurilla tulevana viikonloppuna.