Palautetta sivun ylläpitäjille - ketju
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Re: Palautetta sivun ylläpitäjille - ketju
Foorumille ei saa enää liitettyä kuvia, ilmoittaa vaan että "Pahoittelut, mutta liitetiedostojen maksimiraja on tullut vstaan."
Kurahipiäinen rastinnoutaja
Lahden alueen kuvasuraus kartalla
Lahden alueen kuvasuraus kartalla
Re: Palautetta sivun ylläpitäjille - ketju
Mulla herjas samaa, poistin laittamiani kuvia vanhoista viesteistä(kuvajahti) , sitten homma toimi.vihtis83 kirjoitti:Foorumille ei saa enää liitettyä kuvia, ilmoittaa vaan että "Pahoittelut, mutta liitetiedostojen maksimiraja on tullut vstaan."
Happi
Re: Palautetta sivun ylläpitäjille - ketju
Saisko nuo linkit avautumaan uuteen välilehteen tai ikkunaan kuten yleisesti foorumeilla?
t. Jyki
- pkilpo
- Viestit: 1434
- Liittynyt: To Huhti 23, 2009 10:04 am
- Pyörä: CRF1100L ES DCT -25,Husky FE450 -16
- Paikkakunta: Kempele
Re: Palautetta sivun ylläpitäjille - ketju
Paina Ctrl pohjaan samalla kun klikkaat linkkiä.BadAss kirjoitti:Saisko nuo linkit avautumaan uuteen välilehteen tai ikkunaan kuten yleisesti foorumeilla?
Kuraköröttelijä
- Jukka
- Site Admin
- Viestit: 2796
- Liittynyt: Pe Syys 24, 2004 1:26 am
- Pyörä: CFMoto 800 mtx
- Paikkakunta: Tornio
- Viesti:
Re: Palautetta sivun ylläpitäjille - ketju
Kun tämä kisailusta jutteleminen näyttää saavan jonkinlaista jalansijaa foorumilla, tein oman alueen kisakeskusteluille.
Löytyvätpä sieltä alta kaikki jatkossa.
Pistin nimeksi leikkimielisesti PKP Racing... Mitä sanoo arvon raati, pitäiskö olla perinteisemmin 'Kisakeskustelut'?
Löytyvätpä sieltä alta kaikki jatkossa.
Pistin nimeksi leikkimielisesti PKP Racing... Mitä sanoo arvon raati, pitäiskö olla perinteisemmin 'Kisakeskustelut'?
- Jukka
- Site Admin
- Viestit: 2796
- Liittynyt: Pe Syys 24, 2004 1:26 am
- Pyörä: CFMoto 800 mtx
- Paikkakunta: Tornio
- Viesti:
Re: Palautetta sivun ylläpitäjille - ketju
Oikeudet meni heti pieleen, näkyykös nyt?
Re: Palautetta sivun ylläpitäjille - ketju
Onko mahdollista tehdä foorumille muutosta, jolla linkin klikaaminen avaisi sen uuteen välilehteen eikä vain siirtyisi suoraan pois foorumilta ko. sivustolle? En tiedä onko jo ehdotettu/ollut/saako kannatusta mutta huomasin tottuneeni siihen muiden foorumeiden osalta. Mielipideasioita ehdottomasti...
Re: Palautetta sivun ylläpitäjille - ketju
Linkit tai linkit taulussa aiheuttavat "Sisäisen virheen" wikissä. Koitin lisäillä navigointiohjelmia Androidille vaan ei onnistu.
Ja juu kannattaisin kanssa linkkien uuteen välilehteen/ikkunaan avaamista.
Koodi: Valitse kaikki
{|
!Ohjelma
!Kommentteja
|-
|[http://www.google.com/mobile/maps/ Google maps]
|-
|[http://www.sygic.com/en/android Sygic]
|-
|[http://www.navigon.com/portal/fi/produkte/navigationssoftware/mobile_navigator_android.html Navigon]
|-
|[http://www.tomtom.com/fi_fi/android-app/ Tomtom]
|}
- jani
- Jukka
- Site Admin
- Viestit: 2796
- Liittynyt: Pe Syys 24, 2004 1:26 am
- Pyörä: CFMoto 800 mtx
- Paikkakunta: Tornio
- Viesti:
Re: Palautetta sivun ylläpitäjille - ketju
Joku koki, että sivu tökkii, tietokanta heittää herjaa ja latauksen kestää.
Itekkin huomasin ajoittaista tökkimistä, mutta pääosin pelaa OK.
Miten olette kokeneet sivujen toimivan viime aikoina?
Foorumisoftan versio pitäisi kyllä taas päivittää, varmaan jotain käpyjä poistuisi taas sillä...
Itekkin huomasin ajoittaista tökkimistä, mutta pääosin pelaa OK.
Miten olette kokeneet sivujen toimivan viime aikoina?
Foorumisoftan versio pitäisi kyllä taas päivittää, varmaan jotain käpyjä poistuisi taas sillä...
- Rässi66
- Viestit: 1047
- Liittynyt: Ti Huhti 26, 2011 9:13 pm
- Pyörä: Honda CR250R
- Paikkakunta: Lempäälä
Re: Palautetta sivun ylläpitäjille - ketju
Ihan OK on pelannu. Tutustuikko sie siihen videoittenupotusmodiin?
Ylänurkan kuva on vieläki tuo defaultti.
Ylänurkan kuva on vieläki tuo defaultti.
Re: Palautetta sivun ylläpitäjille - ketju
Mulla on itse sivujen avautuminen tuntunut hidastelevan viimeiset pari päivää, ei enempää. Siis sen sijaan että aukeaisi heti, odottelee viitisen sekunttia; epäsäännöllisesti. Kuvat tuntuvat avautuvan ihan nopeasti, liekö siis tietokannan puolella joku häsä.
Русский военный корабль, иди на хуй
Re: Palautetta sivun ylläpitäjille - ketju
Tänään oli jonkin aikaa foorumi mykkä, muut nettisivut toimi samaan aikaan. Sitten kun alkoi taas toimimaan, oli järjettömän hidas. Nyt toimii taas ihan ok (minun mokkulayhteyksille).
Sami
- kimmokekki
- Viestit: 1435
- Liittynyt: Pe Huhti 13, 2012 7:30 pm
- Pyörä: KTM 530 exc-R
- Paikkakunta: tervakoski
Re: Palautetta sivun ylläpitäjille - ketju
eilen juu (14/4) oli kyllä niin hitaalla ettei oo ihan hetkeen ollu...
mä väittäisin ehkä noin 20 sek kesti sivut avautua mutta silti ei aika katkaisuja tullu
mä väittäisin ehkä noin 20 sek kesti sivut avautua mutta silti ei aika katkaisuja tullu
- bisti
- Viestit: 1418
- Liittynyt: Ma Kesä 06, 2011 1:13 pm
- Pyörä: KTM 350 EXC-F 2021
- Paikkakunta: Vihti
Re: Palautetta sivun ylläpitäjille - ketju
Jotain kummallista foorumissa kyllä on, koska ainakin itsellä tapatalkilla jää välillä ketjut tyhjiksi, lataa ja lataa vaan ja sen jälkeen näyttää tyhjää sivua.
Joskus tuntuu, ettei minulla ole mitään järkevää sanottavaa, mutta sanon siltikin aina jotain...
KTM 350 EXC-F -21
KTM 250 EXC Six Days -17 (ex)
KTM 350 EXC-F Six Days -15 (ex)
KTM 690 Enduro R -13 (ex)
Yamaha XT660Z Ténéré -09 (ex)
Yamaha DT125R -92 (ex)
KTM 350 EXC-F -21
KTM 250 EXC Six Days -17 (ex)
KTM 350 EXC-F Six Days -15 (ex)
KTM 690 Enduro R -13 (ex)
Yamaha XT660Z Ténéré -09 (ex)
Yamaha DT125R -92 (ex)
- bisti
- Viestit: 1418
- Liittynyt: Ma Kesä 06, 2011 1:13 pm
- Pyörä: KTM 350 EXC-F 2021
- Paikkakunta: Vihti
Re: Palautetta sivun ylläpitäjille - ketju
Jotain kummallista foorumissa kyllä on, koska ainakin itsellä tapatalkilla jää välillä ketjut tyhjiksi, lataa ja lataa vaan ja sen jälkeen näyttää tyhjää sivua.
Joskus tuntuu, ettei minulla ole mitään järkevää sanottavaa, mutta sanon siltikin aina jotain...
KTM 350 EXC-F -21
KTM 250 EXC Six Days -17 (ex)
KTM 350 EXC-F Six Days -15 (ex)
KTM 690 Enduro R -13 (ex)
Yamaha XT660Z Ténéré -09 (ex)
Yamaha DT125R -92 (ex)
KTM 350 EXC-F -21
KTM 250 EXC Six Days -17 (ex)
KTM 350 EXC-F Six Days -15 (ex)
KTM 690 Enduro R -13 (ex)
Yamaha XT660Z Ténéré -09 (ex)
Yamaha DT125R -92 (ex)
