Tulitko vastaan??

Yleistä keskustelua enduroista

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

Avatar
Tonppa
Viestit: 262
Liittynyt: Ti Elo 15, 2006 4:56 pm
Pyörä: SD 990 etsii leikkisää kurakaveria
Paikkakunta: Tornio

Viesti Kirjoittaja Tonppa »

Joo, en mie siellä betonihelevetissä ole ollu. :twisted: Rollon kottaraishavaintoon oli tarkoitus kommentoida. Ois pitäny lainata varmaan tota tekstiä. :D
Kauppa- ja teollisuusministeriö
Avatar
Kypäräpää
Viestit: 18
Liittynyt: Ke Touko 17, 2006 8:51 pm
Paikkakunta: Hamina

Viesti Kirjoittaja Kypäräpää »

Olikos kuka foorumilainen eilen sunnuntaina Luumäellä suo-anttilan kylässä bemarilla liikenteessä? Itse etsin alueelta karttaankin merkittyjä kalliomaalauksia, mutta eipä löytynyt. Huristin ohi afrikkalaisella ja moikkasin :D
Avatar
Kuraattori
Viestit: 113
Liittynyt: Ke Tammi 17, 2007 7:13 pm
Pyörä: LC 4 ja 8
Paikkakunta: Liperi

Hinku-hondanais

Viesti Kirjoittaja Kuraattori »

Terve taas ja anteeksi tuota hondamies veikkausta.Koskaan ei voi tietää.. :wink: Ajotyylisi kuulostaa melko hmm murskaavalta,toivottavasti olet pysynyt ehjänä.No minäkinhän olen tutustunut tähän jaloon harrastukseen kirjaimellisesti KANTAPÄÄN kautta joten kokemusta löytyy miten ainakaan ei kannata ajaa....Ja siitä peesauksesta,voit hyvin tulla joskus meijän retkelle mukaan. ajellanpahan kerrankin vähän enempi ihmisiks, ja jaellaan porukalla omia virheellisiä neuvoja..
Tase
Viestit: 2629
Liittynyt: Pe Elo 12, 2005 6:28 pm
Pyörä: HVA: 901 Expedition, FE 450, BMW K100
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Tase »

Tälläinen todellinen matkaenduro oli elokuussa Iisalmessa Marjahaan ABC:llä. Pyörässä on paljon mielenkiintoisia ja varmaan toimivaksi havaittuja ratkaisuja. Esimerkiksi alulaukkujen viistot alareunat, pyörän kaatuessa ei mene nurkat sisään vaan todennäköisesti pyörähtää nätisti kyljelleen.
Liitteet
Suzuki DR750 Iisalmessa 12082007.jpg
(585.13 KiB) Tiedosto ladattu 326 kertaa
LightSpeed
Viestit: 1272
Liittynyt: La Maalis 04, 2006 8:58 pm
Pyörä: FE390,12GS
Paikkakunta: Hamina

Viesti Kirjoittaja LightSpeed »

Tase kirjoitti:Tälläinen todellinen matkaenduro oli elokuussa Iisalmessa Marjahaan ABC:llä. Pyörässä on paljon mielenkiintoisia ja varmaan toimivaksi havaittuja ratkaisuja. Esimerkiksi alulaukkujen viistot alareunat, pyörän kaatuessa ei mene nurkat sisään vaan todennäköisesti pyörähtää nätisti kyljelleen.
No...ainakin suorat alakulmat menee sisään kun kaatuu.
Tase
Viestit: 2629
Liittynyt: Pe Elo 12, 2005 6:28 pm
Pyörä: HVA: 901 Expedition, FE 450, BMW K100
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Tase »

LightSpeed kirjoitti:
Tase kirjoitti:Tälläinen todellinen matkaenduro oli elokuussa Iisalmessa Marjahaan ABC:llä. Pyörässä on paljon mielenkiintoisia ja varmaan toimivaksi havaittuja ratkaisuja. Esimerkiksi alulaukkujen viistot alareunat, pyörän kaatuessa ei mene nurkat sisään vaan todennäköisesti pyörähtää nätisti kyljelleen.
No...ainakin suorat alakulmat menee sisään kun kaatuu.
No niin näkyy menevän. http://www.matkaendurot.net/gallery/dis ... 0831&pos=2

Itse asiassa sinullakin on nyt viistotut alulaukut, ainakin toisella puolella.

Onkos toi Suiza muuten jonkin ihan piireissä tunnetun maailmankiertäjän pyörä? Paljon sillä oli tarroista ja merkinnöistä päätelleen kierrelty.
Avatar
genesis
Viestit: 628
Liittynyt: La Maalis 04, 2006 10:38 pm
Pyörä: KTM 520 SX -02, BMW G650 Xchallenge
Paikkakunta: Västra Finlands län

Viesti Kirjoittaja genesis »

Eikös tuo ollut mp-messuilla näytillä, heti siinä ovipielessä? (näyttelypuolella, ei ulkona) :)
Avatar
2old
Viestit: 200
Liittynyt: Ke Syys 13, 2006 6:47 pm
Pyörä: KTM 990 Adv
Paikkakunta: Siuntio

Viesti Kirjoittaja 2old »

....Oliko joku täältä kun tuli tänään n klo 13 täällä Siuntiossa Annilan sorapätkällä vastaan Gessulla? Moikkailtiin kyllä.....
- ....but, Alive and Kicking-
Avatar
Hannu^
Viestit: 376
Liittynyt: Ma Touko 16, 2005 11:45 am
Pyörä: CRF450X
Paikkakunta: Ljusdal/Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja Hannu^ »

Tänään noin klo 19.30 Rovaniemellä Saarenkylässä liikenneympyrässä bongattu ruutulippu kuviollinen GS. kuski + kyytiläinen siihen sevenprintin lähistölle kääntyivät, kylläkin toiselle puolelle tietä mitä sevenprint :roll:

Olitko se sinä vai sittenkin hän? :D
Nopeat elävät
Kuolleet eivät
Avatar
Lassi
Viestit: 232
Liittynyt: Pe Elo 10, 2007 9:51 pm
Pyörä: Transalp750
Paikkakunta: Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja Lassi »

Se oli meikä Sevenprintin nurkilla, vaimo kyydissä. :) Haettiin kaverit mukaan ja lähdettiin juomaan teet termarista Ounasjokivarteen... Asfalttipyöräilyä tällä kertaa.

Alkoi olla vähän viileää jo takasin tullessa satasen vauhdissa, kolme astetta näytti Sinetässä mittari. Pitää siirtyä pienemmille teille.

EDIT: viestin lähetysaika heittää tunnilla, mistähän tuo johtuu... GMT+2 oli kuitenkin asetuksissa
Avatar
kurapyörä
Viestit: 1534
Liittynyt: La Heinä 23, 2005 12:32 pm
Pyörä: Africa twin 750
Paikkakunta: Teisko

Viesti Kirjoittaja kurapyörä »

Olikos joku tämän foorumin lukija? joka tuli tänään vastaan ruutanan Shelliltä Tampereeelle päin n.1km. Pyörä oli africa twin rd07 kello oli noin 17:40. Itse olin omalla at:llä liikenteessä.
Kyllähän se siitä olisi pitänyt mennä lisää mutaa tekee gutaa..
Pöhlöjä videoita
http://www.youtube.com/user/arvaa03
Avatar
VAK
Viestit: 1862
Liittynyt: Ma Maalis 20, 2006 4:11 pm
Pyörä: pyöräkuume on kova

Viesti Kirjoittaja VAK »

Taisin bongata Timon keskellä asfalttiviidakkoa. Piti melkein kiilata ojaan, ennen kuin äkkäsit morjenstaa. Eikö siinä viherkaistalla olisi ollut kotoisampaa ajella?

-ville
Avatar
Kipa
Viestit: 1946
Liittynyt: Ti Syys 28, 2004 12:25 pm
Pyörä: SE ja kolmipökö
Paikkakunta: Hämeenperä

Viesti Kirjoittaja Kipa »

VAK kirjoitti:Taisin bongata Timon keskellä asfalttiviidakkoa. Piti melkein kiilata ojaan, ennen kuin äkkäsit morjenstaa. Eikö siinä viherkaistalla olisi ollut kotoisampaa ajella?

-ville
Kyä se timo oli. Manas Esson baarissa kaikki ylöjärveläiset vasemmankaistanvaraajat alimpaan hetvielttiin :D Meillä oli Timon ja Harrin kanssa semmonen antisiippa-ajelu (rek.tavaramerkki); 3 tuntia ja 75 kilometriä. Hitaita ollaan täällä Hämeessä.... :wink:
Kipa
Avatar
VAK
Viestit: 1862
Liittynyt: Ma Maalis 20, 2006 4:11 pm
Pyörä: pyöräkuume on kova

Viesti Kirjoittaja VAK »

Kipa kirjoitti:
VAK kirjoitti:Taisin bongata Timon keskellä asfalttiviidakkoa. Piti melkein kiilata ojaan, ennen kuin äkkäsit morjenstaa. Eikö siinä viherkaistalla olisi ollut kotoisampaa ajella?

-ville
Kyä se timo oli. Manas Esson baarissa kaikki ylöjärveläiset vasemmankaistanvaraajat alimpaan hetvielttiin :D Meillä oli Timon ja Harrin kanssa semmonen antisiippa-ajelu (rek.tavaramerkki); 3 tuntia ja 75 kilometriä. Hitaita ollaan täällä Hämeessä.... :wink:
Kipa
Juu, mä jäpitin sinnikkäästi vasenta kaistaa, kun Timo splittaili ohi. Ainoastaan piti vähäksi aikaa vaihtaa oikealle, että pääsin Timon ohi morjenstaakseni. Mulla ei ollut Volvoa, vaan ihan kansanauto.

-ville
Avatar
Stobe
Viestit: 444
Liittynyt: Ma Syys 27, 2004 10:19 am
Pyörä: Caballero 700,ZRX1200R, KLE 500
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Stobe »

Tässä työpaikan parkkisella Sarankulmassa(ex-Aamulehden talo) olen bonganut muutamana päivänä 950 Adventuren. Mahtaako olla foorumilaisia?
"Kato iskä, tossa on oikeen kunnon tuplajouset",
- Pyynikin näkötornilla tuntemattomaksi jäänyt pikkupoika KLE:n oransseista haitarikumeista
Vastaa Viestiin