Tulitko vastaan??
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
- Kuraattori
- Pyörä: LC 4 ja 8
Hinku-hondanais
Terve taas ja anteeksi tuota hondamies veikkausta.Koskaan ei voi tietää..
Ajotyylisi kuulostaa melko hmm murskaavalta,toivottavasti olet pysynyt ehjänä.No minäkinhän olen tutustunut tähän jaloon harrastukseen kirjaimellisesti KANTAPÄÄN kautta joten kokemusta löytyy miten ainakaan ei kannata ajaa....Ja siitä peesauksesta,voit hyvin tulla joskus meijän retkelle mukaan. ajellanpahan kerrankin vähän enempi ihmisiks, ja jaellaan porukalla omia virheellisiä neuvoja..
-
Tase
- Pyörä: HVA: 901 Expedition, FE 450, BMW K100
Tälläinen todellinen matkaenduro oli elokuussa Iisalmessa Marjahaan ABC:llä. Pyörässä on paljon mielenkiintoisia ja varmaan toimivaksi havaittuja ratkaisuja. Esimerkiksi alulaukkujen viistot alareunat, pyörän kaatuessa ei mene nurkat sisään vaan todennäköisesti pyörähtää nätisti kyljelleen.
- Liitteet
-
- Suzuki DR750 Iisalmessa 12082007.jpg
- (585.13 KiB) Tiedosto ladattu 326 kertaa
-
LightSpeed
- Pyörä: FE390,12GS
No...ainakin suorat alakulmat menee sisään kun kaatuu.Tase kirjoitti:Tälläinen todellinen matkaenduro oli elokuussa Iisalmessa Marjahaan ABC:llä. Pyörässä on paljon mielenkiintoisia ja varmaan toimivaksi havaittuja ratkaisuja. Esimerkiksi alulaukkujen viistot alareunat, pyörän kaatuessa ei mene nurkat sisään vaan todennäköisesti pyörähtää nätisti kyljelleen.
-
Tase
- Pyörä: HVA: 901 Expedition, FE 450, BMW K100
No niin näkyy menevän. http://www.matkaendurot.net/gallery/dis ... 0831&pos=2LightSpeed kirjoitti:No...ainakin suorat alakulmat menee sisään kun kaatuu.Tase kirjoitti:Tälläinen todellinen matkaenduro oli elokuussa Iisalmessa Marjahaan ABC:llä. Pyörässä on paljon mielenkiintoisia ja varmaan toimivaksi havaittuja ratkaisuja. Esimerkiksi alulaukkujen viistot alareunat, pyörän kaatuessa ei mene nurkat sisään vaan todennäköisesti pyörähtää nätisti kyljelleen.
Itse asiassa sinullakin on nyt viistotut alulaukut, ainakin toisella puolella.
Onkos toi Suiza muuten jonkin ihan piireissä tunnetun maailmankiertäjän pyörä? Paljon sillä oli tarroista ja merkinnöistä päätelleen kierrelty.
Se oli meikä Sevenprintin nurkilla, vaimo kyydissä.
Haettiin kaverit mukaan ja lähdettiin juomaan teet termarista Ounasjokivarteen... Asfalttipyöräilyä tällä kertaa.
Alkoi olla vähän viileää jo takasin tullessa satasen vauhdissa, kolme astetta näytti Sinetässä mittari. Pitää siirtyä pienemmille teille.
EDIT: viestin lähetysaika heittää tunnilla, mistähän tuo johtuu... GMT+2 oli kuitenkin asetuksissa
Alkoi olla vähän viileää jo takasin tullessa satasen vauhdissa, kolme astetta näytti Sinetässä mittari. Pitää siirtyä pienemmille teille.
EDIT: viestin lähetysaika heittää tunnilla, mistähän tuo johtuu... GMT+2 oli kuitenkin asetuksissa
- kurapyörä
- Pyörä: Africa twin 750
Olikos joku tämän foorumin lukija? joka tuli tänään vastaan ruutanan Shelliltä Tampereeelle päin n.1km. Pyörä oli africa twin rd07 kello oli noin 17:40. Itse olin omalla at:llä liikenteessä.
Kyllähän se siitä olisi pitänyt mennä lisää mutaa tekee gutaa..
Pöhlöjä videoita
http://www.youtube.com/user/arvaa03
Pöhlöjä videoita
http://www.youtube.com/user/arvaa03
- Kipa
- Pyörä: SE ja kolmipökö
Kyä se timo oli. Manas Esson baarissa kaikki ylöjärveläiset vasemmankaistanvaraajat alimpaan hetvielttiinVAK kirjoitti:Taisin bongata Timon keskellä asfalttiviidakkoa. Piti melkein kiilata ojaan, ennen kuin äkkäsit morjenstaa. Eikö siinä viherkaistalla olisi ollut kotoisampaa ajella?
Juu, mä jäpitin sinnikkäästi vasenta kaistaa, kun Timo splittaili ohi. Ainoastaan piti vähäksi aikaa vaihtaa oikealle, että pääsin Timon ohi morjenstaakseni. Mulla ei ollut Volvoa, vaan ihan kansanauto.Kipa kirjoitti:Kyä se timo oli. Manas Esson baarissa kaikki ylöjärveläiset vasemmankaistanvaraajat alimpaan hetvielttiinVAK kirjoitti:Taisin bongata Timon keskellä asfalttiviidakkoa. Piti melkein kiilata ojaan, ennen kuin äkkäsit morjenstaa. Eikö siinä viherkaistalla olisi ollut kotoisampaa ajella?
-villeMeillä oli Timon ja Harrin kanssa semmonen antisiippa-ajelu (rek.tavaramerkki); 3 tuntia ja 75 kilometriä. Hitaita ollaan täällä Hämeessä....
![]()
Kipa