Allekirjoittaneella honda xr 650 l..keskellä todellakin r 800 gs ja oranssiliivikaverilla suzuki dr 650 seHinku. kirjoitti:Mönni-Selkietietä Pohjois-Karjalassa pörähti koulun ohi kolme (3) Ihan Oikeaa Kurapyörää muutama päivä sitten. Suunta oli itä. Oranssia liiviä taisi jollain olla, ja minusta kun vähän näytti että se keskimmäinen pyörä oli... Kanttura.![]()
Oli se. Varmasti oli.
Ei mikään muu mopo näytä semmoiselle.
Tulitko vastaan??
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
- Kuraattori
- Viestit: 113
- Liittynyt: Ke Tammi 17, 2007 7:13 pm
- Pyörä: LC 4 ja 8
- Paikkakunta: Liperi
-
Hinku.
- Viestit: 351
- Liittynyt: Pe Kesä 01, 2007 10:19 pm
- Pyörä: Honda nx650
- Paikkakunta: Kontiolahti/Konnevesi
Voe. Kiitos kovasti kutsusta, mutta en minä lähe Oikeiden Kurapyöräilijöiden peesiin vielä pitkään aikaan.. Ajan joka toisen mutkan ulos, ja joka toisen muuten vaan pitkäks, sählään ja kohellan muutenki.
Katotaan sitte, joskus, kunhan oon opetellu enämpi..
Enkä minä oo muuten mikään hondamies vaan hondanais!
Katotaan sitte, joskus, kunhan oon opetellu enämpi..
Enkä minä oo muuten mikään hondamies vaan hondanais!
Ryhmässä ajaessa oppii parhaiten, varsinkin jos saa kokeneemman kuskin taakse joka kehtaa sanoa oman mielipiteensä ajotyylistä. Se ei vältämättä ole oikea vaan vain hänen tapansa ajaa.Hinku. kirjoitti:Voe. Kiitos kovasti kutsusta, mutta en minä lähe Oikeiden Kurapyöräilijöiden peesiin vielä pitkään aikaan.. Ajan joka toisen mutkan ulos, ja joka toisen muuten vaan pitkäks, sählään ja kohellan muutenki.![]()
Katotaan sitte, joskus, kunhan oon opetellu enämpi..
Nimim. Oppinut pitämään jalat tapeilla.
Riku
- nevis
- Viestit: 292
- Liittynyt: Ma Elo 15, 2005 9:55 pm
- Pyörä: KTM lc4 640 Adventure
- Paikkakunta: Joensuu
- Viesti:
Kävikö eilen (Torstai) foorumilainen räpsäsemässä kuvan nurmeksen matkailukohteesta? Pyöränä tais olla varadero tai jokin vastaava..
Ei muuten mutta voitko lähettää kuvan minulle niin näkisi pomokin että kylllä siellä välillä töitäkin tehdään
Ei muuten mutta voitko lähettää kuvan minulle niin näkisi pomokin että kylllä siellä välillä töitäkin tehdään
---enskan se olla pitää---
Honda monkey Z50j>Suzuki PV50>Suzuki DR 800>KTM 640 adventure
Honda monkey Z50j>Suzuki PV50>Suzuki DR 800>KTM 640 adventure
Tampereen Sarankulmassa Iso Tohtori?
Tuossa pari päivää sitten itse Tohtorillani ajellessa tulin hetken samanlaisen viininpuaisen perässä kohti Sarankulmaa, ja liikennevaloissa hetki juteliinkin, vaan kiirus oli töihin!
Foorumilaisia?
Foorumilaisia?
- Don't force it, get a bigger hammer -
Ei liikenteessä kohtaaminen, mutta onkohan Hervannan Insinöörinkatu 43:n parkissa olevan KTM Adv 950:sen omistaja PKP:laisia? Kiinnostaa siltäkin kantilta että itsellä pyörä on viereisen opiskelija-asunnon prätkäparkissa ja tuossa meidän parkkiksen nurkalla monen pyörän ruutu tuntuu vaihtuvan fiiliksen mukaan, eli mikä on taloyhtiön politiikka pyörien säilytyksen suhteen. Itsehän olen liian laiska mennäkseni asukastoimikunnan pj:ltä kysymään kun ei se ole sopivasti vastaan viime aikoina kävellyt
, mutta olisi jotenkin turvallisempi olo kun pyörä olisi oman talon parkissa eikä susilaumojen ihmeteltävänä. Onneksi parkissa on myös japsikustomi ja pari kyykkyä, niin ei tuollanen kuranen möhkö taida ketään kiinnostaa 