Tulitko vastaan??

Yleistä keskustelua enduroista

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

Kuraattori
Pyörä: LC 4 ja 8

Viesti Kirjoittaja Kuraattori »

Hinku. kirjoitti:Mönni-Selkietietä Pohjois-Karjalassa pörähti koulun ohi kolme (3) Ihan Oikeaa Kurapyörää muutama päivä sitten. Suunta oli itä. Oranssia liiviä taisi jollain olla, ja minusta kun vähän näytti että se keskimmäinen pyörä oli... Kanttura. :shock:

Oli se. Varmasti oli.
Ei mikään muu mopo näytä semmoiselle. :shock:
Allekirjoittaneella honda xr 650 l..keskellä todellakin r 800 gs ja oranssiliivikaverilla suzuki dr 650 se :idea: T Esa Liperistä.Ps Nx hondamies mahtus joskus peesaamaan jos intoa riittää.
Hinku.
Pyörä: Honda nx650

Viesti Kirjoittaja Hinku. »

Voe. Kiitos kovasti kutsusta, mutta en minä lähe Oikeiden Kurapyöräilijöiden peesiin vielä pitkään aikaan.. Ajan joka toisen mutkan ulos, ja joka toisen muuten vaan pitkäks, sählään ja kohellan muutenki. :oops:
Katotaan sitte, joskus, kunhan oon opetellu enämpi..

Enkä minä oo muuten mikään hondamies vaan hondanais! :D
RTJ
Pyörä: none

Viesti Kirjoittaja RTJ »

Hinku. kirjoitti:Voe. Kiitos kovasti kutsusta, mutta en minä lähe Oikeiden Kurapyöräilijöiden peesiin vielä pitkään aikaan.. Ajan joka toisen mutkan ulos, ja joka toisen muuten vaan pitkäks, sählään ja kohellan muutenki. :oops:
Katotaan sitte, joskus, kunhan oon opetellu enämpi..
Ryhmässä ajaessa oppii parhaiten, varsinkin jos saa kokeneemman kuskin taakse joka kehtaa sanoa oman mielipiteensä ajotyylistä. Se ei vältämättä ole oikea vaan vain hänen tapansa ajaa.

Nimim. Oppinut pitämään jalat tapeilla.

Riku
av2
Pyörä: Africa Twin XRV750 1997

Viesti Kirjoittaja av2 »

Ai niin, oliko kn76 parkissa kävelytiellä Kaisaniemenkadun alkupäässä Helsingissä noin klo2115? Sen ison mustan kotkan vieressä oli vielä joku iso vaalea matkapyörä.
XRV-97
KN76
Pyörä: R 1200 GS

Viesti Kirjoittaja KN76 »

Enpä ollut, mun mopon bongaa parhaiten Tammelan ympäristön sorateiltä... Ja tänään käytiin kyl Suvirannassa.
Pasi
Pyörä: KTM690R/SM

Viesti Kirjoittaja Pasi »

Nelostiellä, Kuivaniemestä 1 km pohjoiseen, mua vastaan ajoi 16082007 klo 12:45 2*HP2. Liekö ollut PKP väkeä? Itse ajoin säälittävästi voortilla.
nevis
Pyörä: KTM lc4 640 Adventure
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nevis »

Kävikö eilen (Torstai) foorumilainen räpsäsemässä kuvan nurmeksen matkailukohteesta? Pyöränä tais olla varadero tai jokin vastaava..
Ei muuten mutta voitko lähettää kuvan minulle niin näkisi pomokin että kylllä siellä välillä töitäkin tehdään :D
---enskan se olla pitää---

Honda monkey Z50j>Suzuki PV50>Suzuki DR 800>KTM 640 adventure
Hinku.
Pyörä: Honda nx650

Viesti Kirjoittaja Hinku. »

Pasi kirjoitti: Itse ajoin säälittävästi voortilla.
:D :D
RikuRassi
Pyörä: Aprilia RSV4

Tampereen Sarankulmassa Iso Tohtori?

Viesti Kirjoittaja RikuRassi »

Tuossa pari päivää sitten itse Tohtorillani ajellessa tulin hetken samanlaisen viininpuaisen perässä kohti Sarankulmaa, ja liikennevaloissa hetki juteliinkin, vaan kiirus oli töihin!

Foorumilaisia?
- Don't force it, get a bigger hammer -
Hannu^
Pyörä: CRF450X

Viesti Kirjoittaja Hannu^ »

Oletko se sinä joka täällä Rovaniemen maisemissa Ahkiomaassa majailet Husqvarnan sumon kanssa?

Komea on kampe ja viime lauantaina(11.8.07) morjestinkin samalla kun olin jakamassa lehtiä sille suunnalle kun komea papatus kuului ja ohi suhahdit 8)
Nopeat elävät
Kuolleet eivät
Gunther

Viesti Kirjoittaja Gunther »

Ei liikenteessä kohtaaminen, mutta onkohan Hervannan Insinöörinkatu 43:n parkissa olevan KTM Adv 950:sen omistaja PKP:laisia? Kiinnostaa siltäkin kantilta että itsellä pyörä on viereisen opiskelija-asunnon prätkäparkissa ja tuossa meidän parkkiksen nurkalla monen pyörän ruutu tuntuu vaihtuvan fiiliksen mukaan, eli mikä on taloyhtiön politiikka pyörien säilytyksen suhteen. Itsehän olen liian laiska mennäkseni asukastoimikunnan pj:ltä kysymään kun ei se ole sopivasti vastaan viime aikoina kävellyt :roll: , mutta olisi jotenkin turvallisempi olo kun pyörä olisi oman talon parkissa eikä susilaumojen ihmeteltävänä. Onneksi parkissa on myös japsikustomi ja pari kyykkyä, niin ei tuollanen kuranen möhkö taida ketään kiinnostaa :)
janzamon

Viesti Kirjoittaja janzamon »

Oliko mahdollisesti tämän foorumin lukijoita jotka hopea/mustalla pikkuadventurella ja xt jampilla näin tänään tervakoski-cityssä autolla ohiajaessani.. olivat vähän eksyneen näköisiä. En ole kyseisiä vehkeitä täälläpäin ennen nähnyt.
Hannu^
Pyörä: CRF450X

Viesti Kirjoittaja Hannu^ »

Oletkos foorumin väkeä sinä joka viirinkankaan maisemissa suhailet oranssilla saakelin komeilla sävelillä varustetulla sumolla? Siis Rovaniemellä 8)
Nopeat elävät
Kuolleet eivät
Tonppa
Pyörä: SD 990 etsii leikkisää kurakaveria

Viesti Kirjoittaja Tonppa »

Saattaa olla meikän ne komeat sävelet (by termignon), ei oo ainakaan toista kotarin sumoa tullu vastaan. Takamuovit on mustat, ja eessä oranssit, siitä vois erottaa.

edit. Rollossa siis pyörin aina ku on vappaata
Kauppa- ja teollisuusministeriö
JSL
Pyörä: KTM 790 Adventure, 640LC4 E, vm. 2003

Viesti Kirjoittaja JSL »

Helsingissä noita uusia 690 sumoja näkee aika useinkin. Samaten viime viikolla näky ihan suhteettoman usein Porscheja (996 tai 997).
Vastaa Viestiin