Viimeinen reissu napapiirille ennen talvea.

Ilmoituksia tulevista kokoontumisista ja tarinoita menneistä. Reissutarinat ja jorinat.

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

Avatar
krs6
Viestit: 175
Liittynyt: Ke Marras 07, 2012 2:44 pm
Pyörä: KTM 500 EXC K16 Hobo edition
Paikkakunta: Amsterdam, Alankomaat.
Viesti:

Viimeinen reissu napapiirille ennen talvea.

Viesti Kirjoittaja krs6 »

Pidennetty viikonloppureissu. Yöjunalla Helsingistä Rovaniemelle, josta mopolla Savukosken kautta Tuntsalle. Itärajaa alas. Neljä päivää, 2200 km.

Koko stoori kuvineen: http://www.therollinghobo.com/search/la ... 0Dirt%2013

Kuva

Kuva
"Non Serviam."

The Rolling Hobo
Avatar
f1zz
Viestit: 65
Liittynyt: La Tammi 08, 2011 10:39 pm
Pyörä: Xf650
Paikkakunta: Veikkola

Re: Viimeinen reissu napapiirille ennen talvea.

Viesti Kirjoittaja f1zz »

Näitä sun juttuja on ilo lukea, kiitos.
Avatar
krs6
Viestit: 175
Liittynyt: Ke Marras 07, 2012 2:44 pm
Pyörä: KTM 500 EXC K16 Hobo edition
Paikkakunta: Amsterdam, Alankomaat.
Viesti:

Re: Viimeinen reissu napapiirille ennen talvea.

Viesti Kirjoittaja krs6 »

Kiitti palautteesta f1zz!
"Non Serviam."

The Rolling Hobo
Koheltaja
Viestit: 8074
Liittynyt: Su Huhti 03, 2011 12:50 pm
Pyörä: pyörätön
Paikkakunta: Kehä III länsirajalla

Re: Viimeinen reissu napapiirille ennen talvea.

Viesti Kirjoittaja Koheltaja »

Noita kuvia kun kattelee niin tekee entistä enemmän mieli lähteä pohjoiseen viikoksi-pariksi seikkailemaan. Koukkua ja kärryä ei ole joten juna voisi olla vaihtoehtona pitkälle siirtymälle, paljonko VR rokotti menolipusta pyörän kanssa?
Kylätason kurapyöräilijä.
Avatar
krs6
Viestit: 175
Liittynyt: Ke Marras 07, 2012 2:44 pm
Pyörä: KTM 500 EXC K16 Hobo edition
Paikkakunta: Amsterdam, Alankomaat.
Viesti:

Re: Viimeinen reissu napapiirille ennen talvea.

Viesti Kirjoittaja krs6 »

Tuntsan alue on kyllä ehdottomasti hieno, ja Naruskan Retkeilymajalla tosi hyvä meininki.

Noi junaliput vaihtelee ihan sikana. Mä maksoin muistaakseni n. 250€. Ilmeisesti lokakuun alussa oli Lappiin paljon ruskatrafiikkia, ja VR:n hinnoittelu sen mukaista. No, reissu oli kyllä joka euron arvoinen, ja toi yöjuna on todella hyvä. Duunipäivän päätteeksi mopo kyytiin ja 13 tuntia lepoa junassa. Seuraavana aamuna freshinä mestoilla.

VR:n autopuolen henkilökunta oli muuten todella ystävällistä molemmissa päissä. Heiltä löytyi heti liinat ja vinkit kiinnittämiseen. Ilmeisesti Accenture ei ole päässyt sinne asti vielä konsultoimaan :D
"Non Serviam."

The Rolling Hobo
Avatar
Babelbabek
Viestit: 220
Liittynyt: Ma Syys 28, 2009 3:02 pm
Pyörä: cr250 -94 / domi
Paikkakunta: JKL

Re: Viimeinen reissu napapiirille ennen talvea.

Viesti Kirjoittaja Babelbabek »

hienoa kirjoittelua, ja yhtä mainiota kuvaamista! :mrgreen:
Vastaa Viestiin