Tuntsan alue on kyllä ehdottomasti hieno, ja Naruskan Retkeilymajalla tosi hyvä meininki.
Noi junaliput vaihtelee ihan sikana. Mä maksoin muistaakseni n. 250€. Ilmeisesti lokakuun alussa oli Lappiin paljon ruskatrafiikkia, ja VR:n hinnoittelu sen mukaista. No, reissu oli kyllä joka euron arvoinen, ja toi yöjuna on todella hyvä. Duunipäivän päätteeksi mopo kyytiin ja 13 tuntia lepoa junassa. Seuraavana aamuna freshinä mestoilla.
VR:n autopuolen henkilökunta oli muuten todella ystävällistä molemmissa päissä. Heiltä löytyi heti liinat ja vinkit kiinnittämiseen. Ilmeisesti Accenture ei ole päässyt sinne asti vielä konsultoimaan
