jmw kirjoitti:Loistavaa - mukana ollaan.
Hienoa sekin, jos mukaan tulee muitakin "ei niin kovin kokeneita enduropyöräilijöitä" ettei tarvi hävetä silmiä päästään
Ja se vasta hienoa onkin, ettei tarvi kuulua mihinkään martta- tai kultapossukerhoon ollakseen mukana.
No ei siellä tosiaan kenenkään tarvi hävetä mitään. Samaa porukkaa ollaan ja kaikille varmaan löytyy sopiva ajopartio. Kokeneemmat neuvovat mielellään vähemmän kokeneita, ja kaikilla on hauskaa.
Minä olen itsekin saanut mainioita neuvoja noilta alan osaajilta. Kun vain osaisi niitä neuvoja soveltaa, niin ei kaataisi pyöräänsä aina aika ajoin kuten minä teen. Nytkin on sylinteri muusina URAA!!:n jälkeen. No osat tulevat varmaan tällä viikolla niin saan sen taas ajokuntoon.
http://www.matkaendurot.net/raimo/uraa/ ... .htm#murhe
Laita jmw sinäkin mulle iimeili pekka.vuorelmapoistatää@gmail.com niin kirjaan sinut listalle.
Ilmoittautuneita on jo melkein 20. Taitaa tulla aika iso porukka koolle 50 - 60 henkeä, johon olen varautunut majoitusten suhteen.
Haluaako muuten joku asua teltassa. Se on aika paljon edullisempaa kuin mökissä tai huoneessa asuminen. Sellaisiakin vaihtoehtoja on mukana neuvotteluissa. Eli paikkoja, joissa on kaikkia majoitusvaihtoehtoja.
Yritän sopia tapahtumapaikan ja hinnat lokakuussa, jonka jälkeen voin laittaa tänne tietoa siitä, mitä tämä homma maksaisi. Pyrkimys on päästä kohtuullisiin hintoihin, mutta kuitenkin hyvään majoitukseen ( eri hinta/laatu vaihtoehtoineen ) ja ruokiin.
Pekka