KIVETTY

Ilmoituksia tulevista kokoontumisista ja tarinoita menneistä. Reissutarinat ja jorinat.

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

KKO
Viestit: 409
Liittynyt: La Heinä 15, 2006 10:28 pm
Pyörä: -----
Paikkakunta: JKL

Re: KIVETTY

Viesti Kirjoittaja KKO »

juhan kirjoitti:Ehdotus:
palokka neste-express, peräpalokka, kuukanpää, rajamäki, pukinpohja, valkola, koivisto, liimattala, konginkangas, lintulahti, kumpunen.
Lähtö 17:30, että ehditään perille samana iltana. Valkolan koulun risteys n. 18:10 (Kalle j).
Passaa, koitan ehtiä siihen...

Paikka: siinä Prisman yms. vieressä oleva express, vai onko Palokassa muita ?
Kari

"Try not. Do or do not. There is no try." --Yoda
Avatar
juhan
Viestit: 2579
Liittynyt: Ti Elo 29, 2006 1:25 am
Pyörä: R12GS -13, XCh -07, KTM 690 ENDURO 2009
Paikkakunta: JKL

Re: KIVETTY

Viesti Kirjoittaja juhan »

Just siinä palokan prisman vieressä
Päällyste päättyy, elämä alkaa - juha -
Avatar
kalle j
Viestit: 878
Liittynyt: Su Syys 17, 2006 10:59 am
Pyörä: R100GS ja R1100GS
Paikkakunta: Muurame

Re: KIVETTY

Viesti Kirjoittaja kalle j »

juhan kirjoitti:Ehdotus:
palokka neste-express, peräpalokka, kuukanpää, rajamäki, pukinpohja, valkola, koivisto, liimattala, konginkangas, lintulahti, kumpunen.
Lähtö 17:30, että ehditään perille samana iltana. Valkolan koulun risteys n. 18:10 (Kalle j).
ai vitti, yritän lähteä töistä vähän ennakkoon että kerkiän. jos ei näy miestä silloin niin tulen omia reittejä.
Lisää urkua monitoriin...
Avatar
AnssiA
Viestit: 123
Liittynyt: Ke Loka 20, 2010 6:24 pm
Pyörä: 1200 GSA
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: KIVETTY

Viesti Kirjoittaja AnssiA »

juhan kirjoitti:Ehdotus:
palokka neste-express, peräpalokka, kuukanpää, rajamäki, pukinpohja, valkola, koivisto, liimattala, konginkangas, lintulahti, kumpunen.
Lähtö 17:30, että ehditään perille samana iltana. Valkolan koulun risteys n. 18:10 (Kalle j).
Liityn tähän letkaan myös.
Avatar
Juhana
Viestit: 2245
Liittynyt: Ke Loka 04, 2006 1:56 pm
Pyörä: Yamaha XTZ-900,DR-350
Paikkakunta: Eura,Loei

Re: KIVETTY

Viesti Kirjoittaja Juhana »

Kiitos hienosta tapahtumasta kilsoja tuli about 1000 vuorokauteen ja suurin osa aika intensiivisesti ajettuja :mrgreen: positiivista vielä,että selkäkipu lähti ajaessa.tai sit raato on vaan niin väsyny,ettei kipu tule perille asti :lol: Unihiekkaa on nyt jonniin verran silmissä,ihan oikeasti,kun paikotellen "hieman"pölisi...tätä kun saisi lisää iman pitkiä siirtymiä... :mrgreen:
KKO
Viestit: 409
Liittynyt: La Heinä 15, 2006 10:28 pm
Pyörä: -----
Paikkakunta: JKL

Re: KIVETTY

Viesti Kirjoittaja KKO »

Kiitoksia myöskin järjestelytoimikunnalle ja tapahtuman osallistujille. Mukavaa oli sekä ajaessa että väliajoilla!
Valitettavasti jouduin lähtemään kotia kohti hiukan liian aikaisin.

Olisi vaan satanut hiukan pe-la yönä niin olisi ollut vielä mahtavampaa!
Kari

"Try not. Do or do not. There is no try." --Yoda
Avatar
JPS
Viestit: 172
Liittynyt: Ke Maalis 08, 2006 9:20 pm
Pyörä: polkupyörä
Paikkakunta: Suolahti

Re: KIVETTY

Viesti Kirjoittaja JPS »

Jutaleelle erikoiskiitos! Muita syyllisiä unohtamatta.
Oli hienot puitteet tapahtumalla. Tuo Kivetyn erämaa on komeaa seutua.
Olis tehny mieli jäädä joukkoon oikein yökylään, mutta kun tuo äippäinpäivä kolkuttelee ovella (seliseli-kun on tossun alla).
Aivan varmasti tulen uudelleen kun ja jos järjestetään.

Janne
Rampe
Viestit: 949
Liittynyt: Ke Touko 18, 2005 8:43 pm
Pyörä: Tervatien kulkijoita
Paikkakunta: Kankaanpää

Re: KIVETTY

Viesti Kirjoittaja Rampe »

Kotiuduttu ollaan.
Kiitoksia järjestäjille reissun onnistumisesta. Viileätä vielä yöllä oli, mutta eipä sitten tehnyt mieli jäädä sänkyyn makoileen, vaan äkkiä liikkeelle, koska se takas lämmönnousun. Hetkessä jo olikin vesitippaa otsalla ja vaatteet märkänä.
Kiitoksia hienosta ja monipuolisesta reitistä, välillä sai mennä kieli keskellä suuta, välillä lähes jännäkakka housuissa ja toisinaan ehti ihastella maisemia.
Kiitoksia "seikkailu"ryhmän osallistujille, seikkailu oli leppoisan rento. Ei mennyt väkisin väännetyksi. Reissumme alkoi lupaavasti, ensimmäinen risteys pihasta lähdön jälkeen ja harhaan, jota seurasi yksimielinen päätös ryhmän vetäjän vaihtamisesta :lol: Vielä myöhemmin tämä exvetäjä päätti yrittää ottaa johdon käsiin ja johdatti jälkijoukon huolettomasti ohi risteyksen, josta kärki oli kääntynyt. Tällaisen pullistelun palautti ruotuun tuulen nopea ST kuski (en minä, vaan se nopeampi), joka ratsasti kuin viimeistä päivää ohittaen harhautuneen letkan ja palauttaen oikean järjestyksen. Eräässä tarktoriurassa tilanteeseen sopimattomalla rengastuksella varustettuna päätin minäkin osallistua retkemme viihdytysjoukkoihin, esittämällä satula-akrobatiaa suorittamalla nopean sarjan näyttäviä liikkeitä, pysyen pystyssä. Helppoa kun sen osaa. Lopussa vielä ryhmämme KTM päätti näyttää kuinka tullaan tyylillä majoitukseen. Miksi ajaa koko matkaa, kun kuljetuspalvelukin tarjoiluineen pelaa. Sitä ennen saatiin tarkistettua yhden paikkapullon toimivuus. Ei toiminut. Onneksi se selvisi nyt eikä tositilanteessa :wink:
Meidän ryhmässä ainakin otettiin paljon kuvia, kai niistä joku julkaistaankin.

Lisätäänpä vielä yksi asia mikä ihmetytti ja kummastutti. Tiet oli profiililtaan kummallisia, ihan kuin sian selkiä :shock: Keskeltä korkeita ja laskivat jyrkästi reunoja kohti.
Ollutta: XTZ660 -94, XTZ850 -92, Shine mx230, XTZ750 -89

Kuva
Rampe
Viestit: 949
Liittynyt: Ke Touko 18, 2005 8:43 pm
Pyörä: Tervatien kulkijoita
Paikkakunta: Kankaanpää

Re: KIVETTY

Viesti Kirjoittaja Rampe »

Juhana kirjoitti:positiivista vielä,että selkäkipu lähti ajaessa.
Minä sen taisin ottaa vuorostani kannettavakseni. Kävelytyyliin tuli muutama vuosikymmen lisää.
Ollutta: XTZ660 -94, XTZ850 -92, Shine mx230, XTZ750 -89

Kuva
Avatar
tomiik
Viestit: 600
Liittynyt: Ti Elo 03, 2010 9:42 pm
Pyörä: F850GSA
Paikkakunta: Lahti

Re: KIVETTY

Viesti Kirjoittaja tomiik »

Juu kiitokset Jutale ja kumppanit Kivetyn tapahtumasta. Seutukunnan soratieverkko on mitä mainioin. Kiitokset myös seikkailuryhmän osallistujille sekä " molemmille " ryhmän vetäjille :lol: . Reitti oli hyvä ja vauhti sopivan ripeä.

Sainpahan järjestettyä lähtiessäni jäljelle jäävälle porukalle viihdettä. Lähtötohinoissa laitoin tankkilaukun niin eteen, että se tankoa oikealle käännettäessä osui tapponappiin. Siinä pihalla pyörää kääntäessä oikealle sammui Teneren sähkövoima. Pyörä sammui ja mies kapsahti oikealle kyljelle kuin hupielokuvassa. Nyt on oikea olkapää niin maan s..tanan kipeä ja Tenerekin sai osansa episodista.

Viikonlopun kilometri saldo oli 850 km loppumatkan olkapääkivusta huolimatta. :lol:
Liitteet
Seikkailijat erämaassa
Seikkailijat erämaassa
Prkl
Prkl
Kaikki on kaunista, kun silmä tottuu.
Avatar
gixxerman
Viestit: 4477
Liittynyt: Pe Kesä 23, 2006 5:57 pm
Pyörä: 4xtohtori
Paikkakunta: Keski-Suomi

Re: KIVETTY

Viesti Kirjoittaja gixxerman »

Kivetty kahlattu kunnialla.Kiitos Jutaleelle ja Juhanille järjestelyistä,uudelleen uskoisin.
PS,on todettu nyt virallisesti,että pikkudarra on nopeampi kuin iso kotka,itse tilanteen silminnäkijänä :lol: :lol: :lol:
PS2,jos on hyvät reitit näillä nurkilla,kyllä on Jutaleen reviirilläkin. 8)
Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
pepe750
Viestit: 253
Liittynyt: To Helmi 14, 2008 9:46 pm
Pyörä: XRV 750 ,VFR1200, 690 R, Vespa 200 Cosa.
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: KIVETTY

Viesti Kirjoittaja pepe750 »

Kiitokset täältäkin järjestäjille, puitteet on mahtavat ja seura rentoa. Valitettavasti jouduin lähtemään jo lauantaina, mikä oli epäonnista myös sille pyylle joka viipaloitui pinnoihin ja syyläriin. Mutta "parempi pyy pinnoissa ku mopo ojassa" vai miten se sanonta meni. Syksyllä uusix vai?
Vielä kiitos Semi-nopeen vetäjälle (ja muulle ryhmälle) mukavasta vauhdista.
Avatar
Dassault
Viestit: 597
Liittynyt: Ti Tammi 22, 2008 2:43 am
Pyörä: CRF250L
Paikkakunta: Viitasaari

Re: KIVETTY

Viesti Kirjoittaja Dassault »

Kiitokset Jutaleelle ja Juhanille, sekä muillekkin kortensa kekoon kantaneille :!:
Yöksi olisi ollut mukava jäädä, mut kun... naisvalta.
Seuraavaa kertaa odotellessa.
Kyllä se siitä...
Avatar
KN76
Viestit: 1415
Liittynyt: To Touko 31, 2007 8:29 pm
Pyörä: R 1200 GS
Paikkakunta: Muonio

Re: KIVETTY

Viesti Kirjoittaja KN76 »

Mahtava reissu!! Kiitokset auttajille kyydistä, sisärenkaasta, kompuran lainasta, vaihto-avusta, hyvistä neuvoista jne jne... Syksyllä toivottavasti uusiks!!
Rima on asetettava niin korkealle että sen voi alittaa pää pystyssä!
Avatar
petev
Viestit: 772
Liittynyt: To Loka 07, 2004 4:50 pm
Pyörä: F850GS

Re: KIVETTY

Viesti Kirjoittaja petev »

Kiitokset myös täältä järjestäjille ja muille osallistujille, kivaa oli. Reissulle tuli mittaa reilut 1200 km, mutta toivottavasti otetaan uusiksi jossain vaiheessa.
Vastaa Viestiin