BMW GS Meeting 2008 in Finland
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
- gixxerman
- Pyörä: 4xtohtori
Tukka putkella
Ei kait se ole kenenkään tarkoituskaan(toivottavasti)Noilla teillä,minne noita reittejä sorvaan,voi vastaan tulla kaikkea,kanasta kottikärryihin ja siltä väliltä,joten ei siellä kovin kaahailla voi.Tarkoitus on kolme reittiä kuitenkin väsätä.Yksi kokonaan asfalttia,toinen isompia hiekkateitä ja kolmas asfalttia vältellen ja pikkuiteitä suosien.
Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
Get Together Party
Suunnitelmissa on nyt myös järjestää Get Together Party lauantai-iltana.
Rantapirtillä on valmistunut uusia tiloja, joissa tämä olisi viihtyisää ja vaikka vauhdikasta.
Tanssiorkesteria ei paikalla tarvita ( valitettavasti), koska vain muutama naiskuski on ilmoittautunut. Sen sijaan trubaduurille löytyy aina käyttöä.
Kunhan saan sponsorihomman eteenpäin niin eiköhän tämäkin onnistu.
Seudulta löytyy mainioita trubaduureja.
On syytä kuitenkin muistaa, että sunnuntai on ajopäivä kotiin tai jonnekin.
Pekka

Rantapirtillä on valmistunut uusia tiloja, joissa tämä olisi viihtyisää ja vaikka vauhdikasta.
Tanssiorkesteria ei paikalla tarvita ( valitettavasti), koska vain muutama naiskuski on ilmoittautunut. Sen sijaan trubaduurille löytyy aina käyttöä.
Kunhan saan sponsorihomman eteenpäin niin eiköhän tämäkin onnistu.
Seudulta löytyy mainioita trubaduureja.
On syytä kuitenkin muistaa, että sunnuntai on ajopäivä kotiin tai jonnekin.
Pekka
- gixxerman
- Pyörä: 4xtohtori
Hyvä,se kuulostaa jo sopivalta jutulta ja minä parhaani mukaan työstän reittejä,ellei tuo toisaalla mainitsemani kumma juttu poi'i lisää kummia juttuja.Viittaan siis tuohon plexinhalkeamisongelmaan.
Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
Toi taitaa mennä telttapaikan hinnalla per henkilö.GAZ kirjoitti:moi, mitäs kustantaa jos vien pirtille oman vaunun ja sapuskat nii ja ruuanlaittajan ? t.timppa
Omista ruuista ei oikein voi hyvittää mitään, kun ei sitä voi koko ajan vahtia kuka syö omiaan ja kuka talon ruokia.
Ne talon ruuat on muuten erinomaisia. Suosittelen.
Kaksi aamiaista, keitto perjantai-iltana ja illallinen lauantaina.
Laita mulle meiliä, niin tarkennetaan asiaa, kunhan kysyn sitä Rantapirtiltä ensin.
pekka.vuorelma@gmail.com
terveisin
Pekka
PS. Nyt sinullakin olisi oiva tilaisuus tarjota "ruuanlaittajallesi" vapaa viikonloppu ruuanlaitosta. Naiset arvostavat sitä todella ja pisteesi nousisivat hänen silmissään huimasti. On hienoa tulla valmiiseen pöytään, jossa on hyvää ruokaa ja hyvää seuraa.
Viimeksi muokannut Pekkavee, La Huhti 26, 2008 5:03 pm. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
- SS
- Pyörä: R1200GSA LC, Husqvarna Rödmyra 118cc -51
Asiahan ei minulle kuulu, mutta kun PekkaVee tällaisen ISON työn viitsii/jaksaa tehdä pyyteettömästi meidän kaikkien hyväksi, niin en kehtaisi alkaa tinkimään... mitäs jos tuon nuotiopuut ja en käytä vessaa...GAZ kirjoitti:moi, mitäs kustantaa jos vien pirtille oman vaunun ja sapuskat nii ja ruuanlaittajan ? t.timppa
Ideahan on ajella porukassa, majoittua haluamallaan tavalla, ja viettää illat rattoisasti.
Ymmärtääkseni maastossa saa Suomessa telttailla vapaasti ilman maanomistajan lupaa max. 2vrk / paikka, niin ettei se mitään maksa...jätteethän metsästä viedään mukanaan...
-
GAZ
- Pyörä: gs 1100, dnepr 1300 ja 650
kuka tässä on tinkiny?SS kirjoitti:Asiahan ei minulle kuulu, mutta kun PekkaVee tällaisen ISON työn viitsii/jaksaa tehdä pyyteettömästi meidän kaikkien hyväksi, niin en kehtaisi alkaa tinkimään... mitäs jos tuon nuotiopuut ja en käytä vessaa...GAZ kirjoitti:moi, mitäs kustantaa jos vien pirtille oman vaunun ja sapuskat nii ja ruuanlaittajan ? t.timppa
Ideahan on ajella porukassa, majoittua haluamallaan tavalla, ja viettää illat rattoisasti.
Ymmärtääkseni maastossa saa Suomessa telttailla vapaasti ilman maanomistajan lupaa max. 2vrk / paikka, niin ettei se mitään maksa...jätteethän metsästä viedään mukanaan...