Se olis nyt sit toi kämppä vapaa niinku toi alkuperäinen suunnitelma oli eli 4-5.9 viikonlopun. Mä siellä norkoilen nyt sit molempina päivinä ja ihmettelen käykö siellä ketään
KIVETTY
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
- Jutale
- Viestit: 1384
- Liittynyt: To Marras 05, 2009 3:57 am
- Pyörä: LC4 640 Adv / XTZ750 Super Tenere
- Paikkakunta: Äänekoski
Re: KIVETTY
Jepjep!
Se olis nyt sit toi kämppä vapaa niinku toi alkuperäinen suunnitelma oli eli 4-5.9 viikonlopun. Mä siellä norkoilen nyt sit molempina päivinä ja ihmettelen käykö siellä ketään
Teemanahan siis olis kurakokoontumisen suunnittelu ens keväälle ja kattoo kelpaako paikka porukoille ko. tarkotukseen.
Se olis nyt sit toi kämppä vapaa niinku toi alkuperäinen suunnitelma oli eli 4-5.9 viikonlopun. Mä siellä norkoilen nyt sit molempina päivinä ja ihmettelen käykö siellä ketään
...elo ilman enskaa on kuin masturbaatio ilman käsiä...
Re: KIVETTY
Kivettyyn tullaan, olisko alustavasti La klo. 14(noin) Täytyy sopia vielä muun porukan kanssa.
Varmaan paikka sopii mainiosti kurakokoontumiseen jo valokuvienkin perusteella näyttää lupaavalta.
Tuomo
Varmaan paikka sopii mainiosti kurakokoontumiseen jo valokuvienkin perusteella näyttää lupaavalta.
Tuomo
- Jutale
- Viestit: 1384
- Liittynyt: To Marras 05, 2009 3:57 am
- Pyörä: LC4 640 Adv / XTZ750 Super Tenere
- Paikkakunta: Äänekoski
Re: KIVETTY
Joo,kyllä käy. Olen siellä lauantaina jo aamusta eli aika ei oo niin just. Porukka saa tulla ja mennä niinku parhaiten omiin aikatauluihin sopii.tumppi kirjoitti:Kivettyyn tullaan, olisko alustavasti La klo. 14(noin) Täytyy sopia vielä muun porukan kanssa.
Varmaan paikka sopii mainiosti kurakokoontumiseen jo valokuvienkin perusteella näyttää lupaavalta.
Tuomo
...elo ilman enskaa on kuin masturbaatio ilman käsiä...
-
pepe750
- Viestit: 253
- Liittynyt: To Helmi 14, 2008 9:46 pm
- Pyörä: XRV 750 ,VFR1200, 690 R, Vespa 200 Cosa.
- Paikkakunta: Jyväskylä
Re: KIVETTY
Ymmärsinkö oikein että yöpyminen on mahdollista? Tulen Tumpin mukana lauantaina ja pitäis kuulemma olla yötä. (kotoo käsketty) Vois sitte vielä Sunnuntaina kurvailla ympäristöö. Eli huonoilla teillä koko viikonloppu.Jutale kirjoitti:Joo,kyllä käy. Olen siellä lauantaina jo aamusta eli aika ei oo niin just. Porukka saa tulla ja mennä niinku parhaiten omiin aikatauluihin sopii.tumppi kirjoitti:Kivettyyn tullaan, olisko alustavasti La klo. 14(noin) Täytyy sopia vielä muun porukan kanssa.
Varmaan paikka sopii mainiosti kurakokoontumiseen jo valokuvienkin perusteella näyttää lupaavalta.
Tuomo
- Jutale
- Viestit: 1384
- Liittynyt: To Marras 05, 2009 3:57 am
- Pyörä: LC4 640 Adv / XTZ750 Super Tenere
- Paikkakunta: Äänekoski
Re: KIVETTY
No jos oikein kotoo on käsketty niin pitäähän sut jonnekkin majoittaa,tulee muuten sanomista kuitenki jos liikaa kotona pyörit
Eikun joo,yötä voi olla,olen ite ainakin varautunu siihen että porukkaa jää myös yöksi.La ja su voi sitten yöpymättömät käydä omaan tahtiin kahvilla ja makkaranpaistossa. Ja mikäli sauna kiinnostaa niin lauantai-iltapäivästä johonki aikaan laitan tulille.
...elo ilman enskaa on kuin masturbaatio ilman käsiä...
- mopopoitsu
- Viestit: 1269
- Liittynyt: Pe Kesä 03, 2005 11:33 am
- Pyörä: Afrikka Twin, Amerikka Twin
- Paikkakunta: E-P (Isokyrö)
Re: Kivetty
Samat sanat ja kun on mopoilut jääny sattuneesta syystä aika vähiin tänä kesänä, niin asian korjaamiseksi voisin yrittää tulla ottamaan ainakin yhden makkaran hengiltä tuolloin lauantaina, jos passaa? Jotenkin niin laiskaksi tässä on tullut että pieni kaatosadevaraus pitää jättää.Å kirjoitti:Olispas mielenkiintoinen sessio ja mielellään tulis täältäkin periferiasta. Kyseisenä viikonloppuna on METKO, joten siltä osin no go, mutta jos ajankohta vaihtuu, niin sitten vois ottaa vakavaan harkintaan.
Teillä on ilmeiseti tarkoitus pitää pääasiassa vain keskustelutuokio varsinaisen kokoontumisen järjestämisestä, joten mitään maisemakierrosta ei ole organisoitu?
Å:lle vielä että eikö tuo METKO ole joku maansiirtokonepippalo, joten mietippä sitä!
Pepe, meinaatkos taas odottaa aamuun että saa vetäistä lipun salkoon? On kyllä aika hyvällä mallilla jos oikein luvan kanssa saa olla huonoilla teillä koko pyhänajan.
Elämä voi olla valaistu tie joka turvallisesti perille vie. Olen käynyt sivuteilläkin, koska sydän sanoi niin (Pelle)
-
Ticci
- Viestit: 42
- Liittynyt: Ti Kesä 20, 2006 11:56 am
- Pyörä: Africa Twin -00 / TT350 -88 / DR125 -86
- Paikkakunta: Jämsä
Re: KIVETTY
Tuolloin lauantaina olisi iltapäivästä aikomus kanssa tulla paikalla käymään, jos nyt ei ihan mahdoton keli ole.
- Jutale
- Viestit: 1384
- Liittynyt: To Marras 05, 2009 3:57 am
- Pyörä: LC4 640 Adv / XTZ750 Super Tenere
- Paikkakunta: Äänekoski
Re: KIVETTY
Kylläpä vaan passaa,kaikki kynnelle kykenevät vaan tutustumaan paikkaan. Ja kyllä,tarkoitus on suunnitella huhti-toukokuulle varsinaista kokoontumista mutta näyttää siltä että tämä "pikku palaveri" paisuu joten kämppä käytössä la-su eli yöpyminenkin onnistuu.
Ja mitä maisemien katteluun tulee niin kyllä siellä olis tarkotus ajellakkin. Sen tiedän että juhan:lla ainakin on jopa pikkupätkä valmista reittiä tuollapäin mutta mitenkäs kalusto,menikö gessu kuinka pahaks,pääseekö tulemaan
Yritän keretä kattoon vielä sellasen sopivan tunnin-parin lenkin mistä sais käsityksen seudun tiestöstä.
Nii ja Tumppi:n sakki ilmeisesti ajelee enemmänkin
Että eiköhän mopopoitsulle jotain ajelua löydy
Tällä hetkellä vielä Ilmatieteenlaitoksen sääennuste näyttäis hyvältä,kuivaa,jopa aurinkoa,reilu kymppi lämmintä...
Ja mitä maisemien katteluun tulee niin kyllä siellä olis tarkotus ajellakkin. Sen tiedän että juhan:lla ainakin on jopa pikkupätkä valmista reittiä tuollapäin mutta mitenkäs kalusto,menikö gessu kuinka pahaks,pääseekö tulemaan
Yritän keretä kattoon vielä sellasen sopivan tunnin-parin lenkin mistä sais käsityksen seudun tiestöstä.
Nii ja Tumppi:n sakki ilmeisesti ajelee enemmänkin
Että eiköhän mopopoitsulle jotain ajelua löydy
Tällä hetkellä vielä Ilmatieteenlaitoksen sääennuste näyttäis hyvältä,kuivaa,jopa aurinkoa,reilu kymppi lämmintä...
...elo ilman enskaa on kuin masturbaatio ilman käsiä...
-
pepe750
- Viestit: 253
- Liittynyt: To Helmi 14, 2008 9:46 pm
- Pyörä: XRV 750 ,VFR1200, 690 R, Vespa 200 Cosa.
- Paikkakunta: Jyväskylä
Re: Kivetty
Jos ehrit kympiks jyväskylään niin porukkaan varmaankin mahtuu kuulemma on reittiä tehty Äänekoskelle päin.mopopoitsu kirjoitti:Samat sanat ja kun on mopoilut jääny sattuneesta syystä aika vähiin tänä kesänä, niin asian korjaamiseksi voisin yrittää tulla ottamaan ainakin yhden makkaran hengiltä tuolloin lauantaina, jos passaa? Jotenkin niin laiskaksi tässä on tullut että pieni kaatosadevaraus pitää jättää.Å kirjoitti:Olispas mielenkiintoinen sessio ja mielellään tulis täältäkin periferiasta. Kyseisenä viikonloppuna on METKO, joten siltä osin no go, mutta jos ajankohta vaihtuu, niin sitten vois ottaa vakavaan harkintaan.
Teillä on ilmeiseti tarkoitus pitää pääasiassa vain keskustelutuokio varsinaisen kokoontumisen järjestämisestä, joten mitään maisemakierrosta ei ole organisoitu?
Å:lle vielä että eikö tuo METKO ole joku maansiirtokonepippalo, joten mietippä sitä!
Pepe, meinaatkos taas odottaa aamuun että saa vetäistä lipun salkoon? On kyllä aika hyvällä mallilla jos oikein luvan kanssa saa olla huonoilla teillä koko pyhänajan.
Porukalla on tietty helpompi nostella koneita tielle jos sattuu meneen katolleen.
Siitä lippuhommasta en tierä, onko salkoo? (tuulenkaadosta pian tekis) ja auriko nousee niin myöhään ettei taira jaksaa valvoo
- juhan
- Viestit: 2579
- Liittynyt: Ti Elo 29, 2006 1:25 am
- Pyörä: R12GS -13, XCh -07, KTM 690 ENDURO 2009
- Paikkakunta: JKL
Re: KIVETTY
Meinasin tulla Tumpin peesissä Kivettyyn lauantaiaamuna, kun oli pienemmällekin mopedille ihan kelpo reittiä suunnitellut. Vaihtoehtona peräkärry. Kivettyä varten piirrän jonkun lenkuran pohjoiseen, ettei ajaminen lopu kesken. Tuon muutaman karttatulosteen mukana. Jos halukkaita löytyy ja sattuu paikalle samoihin aikoihin voin myös vetää jonkun "vanhojen ja hitaiden" partion. Sit katotaan ketkä jaksaa illaksi kotiin ja ketkä jää yöksi 
Päällyste päättyy, elämä alkaa - juha -
Re: Kivetty
Nimenomaan, maansiirtokone. Ja möhköjä ovat - very. Perjantaina niitä katsomaan ja lauantaina sitten niitä, joiden takia rakennetaan niitä meidän ajobaanoja tonne mettään. Ja tekeväthän ne itsekin niitä kivoja uria sinne vesakkoon.mopopoitsu kirjoitti:Samat sanat ja kun on mopoilut jääny sattuneesta syystä aika vähiin tänä kesänä, niin asian korjaamiseksi voisin yrittää tulla ottamaan ainakin yhden makkaran hengiltä tuolloin lauantaina, jos passaa? Jotenkin niin laiskaksi tässä on tullut että pieni kaatosadevaraus pitää jättää.Å kirjoitti:Olispas mielenkiintoinen sessio ja mielellään tulis täältäkin periferiasta. Kyseisenä viikonloppuna on METKO, joten siltä osin no go, mutta jos ajankohta vaihtuu, niin sitten vois ottaa vakavaan harkintaan.
Teillä on ilmeiseti tarkoitus pitää pääasiassa vain keskustelutuokio varsinaisen kokoontumisen järjestämisestä, joten mitään maisemakierrosta ei ole organisoitu?
Å:lle vielä että eikö tuo METKO ole joku maansiirtokonepippalo, joten mietippä sitä!
Tähän sessioon olisin tullut varmasti, mutta ajankohta on nyt väärä. METKO on must ja se ei jää väliin mistään hinnasta. Siihen liittyy myös parhaassa mahdollisessa seurassa suoritettu A-luokan matka. Ja matkalla ollaan jo
Miten tää oikein menee...
Ei ole mitään väliä, jos ajaa kovaa ja pääsee ensimmäisenä perille, mutta on väärässä paikassa. Mukaillen Iina Rytikangas
Seikkailu alkaa, kun suunnitelma pettää
Ei ole mitään väliä, jos ajaa kovaa ja pääsee ensimmäisenä perille, mutta on väärässä paikassa. Mukaillen Iina Rytikangas
Seikkailu alkaa, kun suunnitelma pettää
- ramirin
- Viestit: 1373
- Liittynyt: Ti Tammi 15, 2008 10:18 pm
- Pyörä: Ready To Push
- Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa
Re: KIVETTY
Suunnitelkaahan hyvät kinkerit kevääksi, just semmoset jossa ollaan huonoilla teillä suurin osa ajasta.. Eikä olis haitaksi vaikka olis vetomiestä kevyemmille mopoille erikseen.. Vähän kaipaillukin keski-suomeen kokoontumista ku sielä on kuitenki maastot kohillaan eikä aina jaksais lähtee toiselle puolelle suomea saatika lappiin..
Kylän kohoralla komiasti, vaikka mettällä vähä kompuroottiski.
- mopopoitsu
- Viestit: 1269
- Liittynyt: Pe Kesä 03, 2005 11:33 am
- Pyörä: Afrikka Twin, Amerikka Twin
- Paikkakunta: E-P (Isokyrö)
Re: KIVETTY
No ei muutaku lauantaina sinne?ramirin kirjoitti:Suunnitelkaahan hyvät kinkerit kevääksi, just semmoset jossa ollaan huonoilla teillä suurin osa ajasta.. Eikä olis haitaksi vaikka olis vetomiestä kevyemmille mopoille erikseen.. Vähän kaipaillukin keski-suomeen kokoontumista ku sielä on kuitenki maastot kohillaan eikä aina jaksais lähtee toiselle puolelle suomea saatika lappiin..
- ramirin
- Viestit: 1373
- Liittynyt: Ti Tammi 15, 2008 10:18 pm
- Pyörä: Ready To Push
- Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa
Re: KIVETTY
Jos olis havaannu vähä ennemmin, sänkicrossia / mettäenskaa pikkumopolla lauantaina..mopopoitsu kirjoitti:No ei muutaku lauantaina sinne?ramirin kirjoitti:Suunnitelkaahan hyvät kinkerit kevääksi, just semmoset jossa ollaan huonoilla teillä suurin osa ajasta.. Eikä olis haitaksi vaikka olis vetomiestä kevyemmille mopoille erikseen.. Vähän kaipaillukin keski-suomeen kokoontumista ku sielä on kuitenki maastot kohillaan eikä aina jaksais lähtee toiselle puolelle suomea saatika lappiin..
Kylän kohoralla komiasti, vaikka mettällä vähä kompuroottiski.
- Jutale
- Viestit: 1384
- Liittynyt: To Marras 05, 2009 3:57 am
- Pyörä: LC4 640 Adv / XTZ750 Super Tenere
- Paikkakunta: Äänekoski
Re: KIVETTY
ramirin kirjoitti:Vähän kaipaillukin keski-suomeen kokoontumista ku sielä on kuitenki maastot kohillaan eikä aina jaksais lähtee toiselle puolelle suomea saatika lappiin..
Ja juurikin tämän takia tätä tapahtumaa aloin haaveilemaan.Ei niin älytön matka mistään päin tulla.
...elo ilman enskaa on kuin masturbaatio ilman käsiä...