KIVETTY

Ilmoituksia tulevista kokoontumisista ja tarinoita menneistä. Reissutarinat ja jorinat.

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

Avatar
Jutale
Viestit: 1384
Liittynyt: To Marras 05, 2009 3:57 am
Pyörä: LC4 640 Adv / XTZ750 Super Tenere
Paikkakunta: Äänekoski

Re: KIVETTY

Viesti Kirjoittaja Jutale »

Jepjep!
Se olis nyt sit toi kämppä vapaa niinku toi alkuperäinen suunnitelma oli eli 4-5.9 viikonlopun. Mä siellä norkoilen nyt sit molempina päivinä ja ihmettelen käykö siellä ketään :shock: Teemanahan siis olis kurakokoontumisen suunnittelu ens keväälle ja kattoo kelpaako paikka porukoille ko. tarkotukseen.
...elo ilman enskaa on kuin masturbaatio ilman käsiä...
tumppi
Viestit: 127
Liittynyt: Pe Syys 15, 2006 9:16 am
Pyörä: Honda AT
Paikkakunta: Muurame

Re: KIVETTY

Viesti Kirjoittaja tumppi »

Kivettyyn tullaan, olisko alustavasti La klo. 14(noin) Täytyy sopia vielä muun porukan kanssa.
Varmaan paikka sopii mainiosti kurakokoontumiseen jo valokuvienkin perusteella näyttää lupaavalta.

Tuomo
Avatar
Jutale
Viestit: 1384
Liittynyt: To Marras 05, 2009 3:57 am
Pyörä: LC4 640 Adv / XTZ750 Super Tenere
Paikkakunta: Äänekoski

Re: KIVETTY

Viesti Kirjoittaja Jutale »

tumppi kirjoitti:Kivettyyn tullaan, olisko alustavasti La klo. 14(noin) Täytyy sopia vielä muun porukan kanssa.
Varmaan paikka sopii mainiosti kurakokoontumiseen jo valokuvienkin perusteella näyttää lupaavalta.

Tuomo
Joo,kyllä käy. Olen siellä lauantaina jo aamusta eli aika ei oo niin just. Porukka saa tulla ja mennä niinku parhaiten omiin aikatauluihin sopii.
...elo ilman enskaa on kuin masturbaatio ilman käsiä...
pepe750
Viestit: 253
Liittynyt: To Helmi 14, 2008 9:46 pm
Pyörä: XRV 750 ,VFR1200, 690 R, Vespa 200 Cosa.
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: KIVETTY

Viesti Kirjoittaja pepe750 »

Jutale kirjoitti:
tumppi kirjoitti:Kivettyyn tullaan, olisko alustavasti La klo. 14(noin) Täytyy sopia vielä muun porukan kanssa.
Varmaan paikka sopii mainiosti kurakokoontumiseen jo valokuvienkin perusteella näyttää lupaavalta.

Tuomo
Joo,kyllä käy. Olen siellä lauantaina jo aamusta eli aika ei oo niin just. Porukka saa tulla ja mennä niinku parhaiten omiin aikatauluihin sopii.
Ymmärsinkö oikein että yöpyminen on mahdollista? Tulen Tumpin mukana lauantaina ja pitäis kuulemma olla yötä. (kotoo käsketty) Vois sitte vielä Sunnuntaina kurvailla ympäristöö. Eli huonoilla teillä koko viikonloppu.
Avatar
Jutale
Viestit: 1384
Liittynyt: To Marras 05, 2009 3:57 am
Pyörä: LC4 640 Adv / XTZ750 Super Tenere
Paikkakunta: Äänekoski

Re: KIVETTY

Viesti Kirjoittaja Jutale »

No jos oikein kotoo on käsketty niin pitäähän sut jonnekkin majoittaa,tulee muuten sanomista kuitenki jos liikaa kotona pyörit :lol: Eikun joo,yötä voi olla,olen ite ainakin varautunu siihen että porukkaa jää myös yöksi.La ja su voi sitten yöpymättömät käydä omaan tahtiin kahvilla ja makkaranpaistossa. Ja mikäli sauna kiinnostaa niin lauantai-iltapäivästä johonki aikaan laitan tulille.
...elo ilman enskaa on kuin masturbaatio ilman käsiä...
Avatar
mopopoitsu
Viestit: 1269
Liittynyt: Pe Kesä 03, 2005 11:33 am
Pyörä: Afrikka Twin, Amerikka Twin
Paikkakunta: E-P (Isokyrö)

Re: Kivetty

Viesti Kirjoittaja mopopoitsu »

Å kirjoitti:Olispas mielenkiintoinen sessio ja mielellään tulis täältäkin periferiasta. Kyseisenä viikonloppuna on METKO, joten siltä osin no go, mutta jos ajankohta vaihtuu, niin sitten vois ottaa vakavaan harkintaan.
Samat sanat ja kun on mopoilut jääny sattuneesta syystä aika vähiin tänä kesänä, niin asian korjaamiseksi voisin yrittää tulla ottamaan ainakin yhden makkaran hengiltä tuolloin lauantaina, jos passaa? Jotenkin niin laiskaksi tässä on tullut että pieni kaatosadevaraus pitää jättää.
Teillä on ilmeiseti tarkoitus pitää pääasiassa vain keskustelutuokio varsinaisen kokoontumisen järjestämisestä, joten mitään maisemakierrosta ei ole organisoitu?

Å:lle vielä että eikö tuo METKO ole joku maansiirtokonepippalo, joten mietippä sitä!

Pepe, meinaatkos taas odottaa aamuun että saa vetäistä lipun salkoon? On kyllä aika hyvällä mallilla jos oikein luvan kanssa saa olla huonoilla teillä koko pyhänajan.
Elämä voi olla valaistu tie joka turvallisesti perille vie. Olen käynyt sivuteilläkin, koska sydän sanoi niin (Pelle)
Ticci
Viestit: 42
Liittynyt: Ti Kesä 20, 2006 11:56 am
Pyörä: Africa Twin -00 / TT350 -88 / DR125 -86
Paikkakunta: Jämsä

Re: KIVETTY

Viesti Kirjoittaja Ticci »

Tuolloin lauantaina olisi iltapäivästä aikomus kanssa tulla paikalla käymään, jos nyt ei ihan mahdoton keli ole.
Avatar
Jutale
Viestit: 1384
Liittynyt: To Marras 05, 2009 3:57 am
Pyörä: LC4 640 Adv / XTZ750 Super Tenere
Paikkakunta: Äänekoski

Re: KIVETTY

Viesti Kirjoittaja Jutale »

Kylläpä vaan passaa,kaikki kynnelle kykenevät vaan tutustumaan paikkaan. Ja kyllä,tarkoitus on suunnitella huhti-toukokuulle varsinaista kokoontumista mutta näyttää siltä että tämä "pikku palaveri" paisuu joten kämppä käytössä la-su eli yöpyminenkin onnistuu.

Ja mitä maisemien katteluun tulee niin kyllä siellä olis tarkotus ajellakkin. Sen tiedän että juhan:lla ainakin on jopa pikkupätkä valmista reittiä tuollapäin mutta mitenkäs kalusto,menikö gessu kuinka pahaks,pääseekö tulemaan :?:
Yritän keretä kattoon vielä sellasen sopivan tunnin-parin lenkin mistä sais käsityksen seudun tiestöstä.
Nii ja Tumppi:n sakki ilmeisesti ajelee enemmänkin :?:
Että eiköhän mopopoitsulle jotain ajelua löydy :P

Tällä hetkellä vielä Ilmatieteenlaitoksen sääennuste näyttäis hyvältä,kuivaa,jopa aurinkoa,reilu kymppi lämmintä...
...elo ilman enskaa on kuin masturbaatio ilman käsiä...
pepe750
Viestit: 253
Liittynyt: To Helmi 14, 2008 9:46 pm
Pyörä: XRV 750 ,VFR1200, 690 R, Vespa 200 Cosa.
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Kivetty

Viesti Kirjoittaja pepe750 »

mopopoitsu kirjoitti:
Å kirjoitti:Olispas mielenkiintoinen sessio ja mielellään tulis täältäkin periferiasta. Kyseisenä viikonloppuna on METKO, joten siltä osin no go, mutta jos ajankohta vaihtuu, niin sitten vois ottaa vakavaan harkintaan.
Samat sanat ja kun on mopoilut jääny sattuneesta syystä aika vähiin tänä kesänä, niin asian korjaamiseksi voisin yrittää tulla ottamaan ainakin yhden makkaran hengiltä tuolloin lauantaina, jos passaa? Jotenkin niin laiskaksi tässä on tullut että pieni kaatosadevaraus pitää jättää.
Teillä on ilmeiseti tarkoitus pitää pääasiassa vain keskustelutuokio varsinaisen kokoontumisen järjestämisestä, joten mitään maisemakierrosta ei ole organisoitu?

Å:lle vielä että eikö tuo METKO ole joku maansiirtokonepippalo, joten mietippä sitä!

Pepe, meinaatkos taas odottaa aamuun että saa vetäistä lipun salkoon? On kyllä aika hyvällä mallilla jos oikein luvan kanssa saa olla huonoilla teillä koko pyhänajan.
Jos ehrit kympiks jyväskylään niin porukkaan varmaankin mahtuu kuulemma on reittiä tehty Äänekoskelle päin.
Porukalla on tietty helpompi nostella koneita tielle jos sattuu meneen katolleen.
Siitä lippuhommasta en tierä, onko salkoo? (tuulenkaadosta pian tekis) ja auriko nousee niin myöhään ettei taira jaksaa valvoo
Avatar
juhan
Viestit: 2579
Liittynyt: Ti Elo 29, 2006 1:25 am
Pyörä: R12GS -13, XCh -07, KTM 690 ENDURO 2009
Paikkakunta: JKL

Re: KIVETTY

Viesti Kirjoittaja juhan »

Meinasin tulla Tumpin peesissä Kivettyyn lauantaiaamuna, kun oli pienemmällekin mopedille ihan kelpo reittiä suunnitellut. Vaihtoehtona peräkärry. Kivettyä varten piirrän jonkun lenkuran pohjoiseen, ettei ajaminen lopu kesken. Tuon muutaman karttatulosteen mukana. Jos halukkaita löytyy ja sattuu paikalle samoihin aikoihin voin myös vetää jonkun "vanhojen ja hitaiden" partion. Sit katotaan ketkä jaksaa illaksi kotiin ja ketkä jää yöksi 8)
Päällyste päättyy, elämä alkaa - juha -
Avatar
Å
Viestit: 1849
Liittynyt: Ti Heinä 25, 2006 12:37 pm
Pyörä: Liian monta
Paikkakunta: Upper Sawo

Re: Kivetty

Viesti Kirjoittaja Å »

mopopoitsu kirjoitti:
Å kirjoitti:Olispas mielenkiintoinen sessio ja mielellään tulis täältäkin periferiasta. Kyseisenä viikonloppuna on METKO, joten siltä osin no go, mutta jos ajankohta vaihtuu, niin sitten vois ottaa vakavaan harkintaan.
Samat sanat ja kun on mopoilut jääny sattuneesta syystä aika vähiin tänä kesänä, niin asian korjaamiseksi voisin yrittää tulla ottamaan ainakin yhden makkaran hengiltä tuolloin lauantaina, jos passaa? Jotenkin niin laiskaksi tässä on tullut että pieni kaatosadevaraus pitää jättää.
Teillä on ilmeiseti tarkoitus pitää pääasiassa vain keskustelutuokio varsinaisen kokoontumisen järjestämisestä, joten mitään maisemakierrosta ei ole organisoitu?

Å:lle vielä että eikö tuo METKO ole joku maansiirtokonepippalo, joten mietippä sitä!
Nimenomaan, maansiirtokone. Ja möhköjä ovat - very. Perjantaina niitä katsomaan ja lauantaina sitten niitä, joiden takia rakennetaan niitä meidän ajobaanoja tonne mettään. Ja tekeväthän ne itsekin niitä kivoja uria sinne vesakkoon.

Tähän sessioon olisin tullut varmasti, mutta ajankohta on nyt väärä. METKO on must ja se ei jää väliin mistään hinnasta. Siihen liittyy myös parhaassa mahdollisessa seurassa suoritettu A-luokan matka. Ja matkalla ollaan jo :P
Miten tää oikein menee...
Ei ole mitään väliä, jos ajaa kovaa ja pääsee ensimmäisenä perille, mutta on väärässä paikassa. Mukaillen Iina Rytikangas
Seikkailu alkaa, kun suunnitelma pettää
Avatar
ramirin
Viestit: 1373
Liittynyt: Ti Tammi 15, 2008 10:18 pm
Pyörä: Ready To Push
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Re: KIVETTY

Viesti Kirjoittaja ramirin »

Suunnitelkaahan hyvät kinkerit kevääksi, just semmoset jossa ollaan huonoilla teillä suurin osa ajasta.. Eikä olis haitaksi vaikka olis vetomiestä kevyemmille mopoille erikseen.. Vähän kaipaillukin keski-suomeen kokoontumista ku sielä on kuitenki maastot kohillaan eikä aina jaksais lähtee toiselle puolelle suomea saatika lappiin..
Kylän kohoralla komiasti, vaikka mettällä vähä kompuroottiski.
Avatar
mopopoitsu
Viestit: 1269
Liittynyt: Pe Kesä 03, 2005 11:33 am
Pyörä: Afrikka Twin, Amerikka Twin
Paikkakunta: E-P (Isokyrö)

Re: KIVETTY

Viesti Kirjoittaja mopopoitsu »

ramirin kirjoitti:Suunnitelkaahan hyvät kinkerit kevääksi, just semmoset jossa ollaan huonoilla teillä suurin osa ajasta.. Eikä olis haitaksi vaikka olis vetomiestä kevyemmille mopoille erikseen.. Vähän kaipaillukin keski-suomeen kokoontumista ku sielä on kuitenki maastot kohillaan eikä aina jaksais lähtee toiselle puolelle suomea saatika lappiin..
No ei muutaku lauantaina sinne?
Avatar
ramirin
Viestit: 1373
Liittynyt: Ti Tammi 15, 2008 10:18 pm
Pyörä: Ready To Push
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Re: KIVETTY

Viesti Kirjoittaja ramirin »

mopopoitsu kirjoitti:
ramirin kirjoitti:Suunnitelkaahan hyvät kinkerit kevääksi, just semmoset jossa ollaan huonoilla teillä suurin osa ajasta.. Eikä olis haitaksi vaikka olis vetomiestä kevyemmille mopoille erikseen.. Vähän kaipaillukin keski-suomeen kokoontumista ku sielä on kuitenki maastot kohillaan eikä aina jaksais lähtee toiselle puolelle suomea saatika lappiin..
No ei muutaku lauantaina sinne?
Jos olis havaannu vähä ennemmin, sänkicrossia / mettäenskaa pikkumopolla lauantaina..
Kylän kohoralla komiasti, vaikka mettällä vähä kompuroottiski.
Avatar
Jutale
Viestit: 1384
Liittynyt: To Marras 05, 2009 3:57 am
Pyörä: LC4 640 Adv / XTZ750 Super Tenere
Paikkakunta: Äänekoski

Re: KIVETTY

Viesti Kirjoittaja Jutale »

ramirin kirjoitti:Vähän kaipaillukin keski-suomeen kokoontumista ku sielä on kuitenki maastot kohillaan eikä aina jaksais lähtee toiselle puolelle suomea saatika lappiin..

Ja juurikin tämän takia tätä tapahtumaa aloin haaveilemaan.Ei niin älytön matka mistään päin tulla.
...elo ilman enskaa on kuin masturbaatio ilman käsiä...
Vastaa Viestiin