Africa Twin Ralli 2014!!!
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
- Ilipo
- Viestit: 408
- Liittynyt: Ti Helmi 17, 2009 5:47 pm
- Pyörä: KTM 990 Adventure
- Paikkakunta: Kirkkonummi
Re: Africa Twin Ralli 2014!!!
Tosin teltta optio edelleen varalla jos taivaalta ei sada vanhoja mummoja tms.
Re: Africa Twin Ralli 2014!!!
Odotetaan uutta akkua Lieksassa, ei olla vielä 17 aikaan kämpällä.
Sori jos joudutte odottamaan.
Heikki
Sori jos joudutte odottamaan.
Heikki
HiekkaHeikki
Re: Africa Twin Ralli 2014!!!
Kerro sitten mihin aikaan about olet kämpällä. Aika liukasta on ollut syrjäteillä 
-
pepe750
- Viestit: 253
- Liittynyt: To Helmi 14, 2008 9:46 pm
- Pyörä: XRV 750 ,VFR1200, 690 R, Vespa 200 Cosa.
- Paikkakunta: Jyväskylä
Re: Africa Twin Ralli 2014!!!
Kiitokset taas Heikille AT-Rallin järjestelyistä. Ja kaikille muille hauskasta seurasta. Reitit oli taas mainiot. Niin kuin sääkin.
Re: Africa Twin Ralli 2014!!!
Kiitokset täältäkin Heikille ja muille mukana olleille, taas yhtä kokemusta rikkaampana
. Reitti justiinsa passeli
mahtavine hiekkapätkineen, eikä edes pölissyt.
-Tero
mahtavine hiekkapätkineen, eikä edes pölissyt.
-Tero
Re: Africa Twin Ralli 2014!!!
Kyllä siinä taas jonkun vuoden nuortui, kun sai päästellä monen sortin reittiä Pepen ja muiden kanssa. Kiitti Hessu.
Kotimatkallekin osui hulppeita teitä kiitos Masan ja Jorman. Alppikin toimi, minkä vähän öljyä joi.
Timo
Kotimatkallekin osui hulppeita teitä kiitos Masan ja Jorman. Alppikin toimi, minkä vähän öljyä joi.
Timo
Re: Vs: Africa Twin Ralli 2014!!!
Kiitokset järjestäjille loistavasta viikonlopusta
Kiitokset myös ajoporukalle ja kaikille muillekin mahtavasta seurasta. Ensimmäinen At-ralli on nyt takana ja lisää toivottavasti seuraa 
-Tommi-
Lähetetty S4 Tapatalkilla
-Tommi-
Lähetetty S4 Tapatalkilla
Re: Africa Twin Ralli 2014!!!
Kiitokset Heikille järjestelyistä ja kaikille mukavasta viikonlopusta hienojen reittien merkeissä. Laitoin hieman videota tuubiin, jossa koostetta alkumatkasta ennen Vuokattia.
http://youtu.be/yl1TIciZ11I
http://youtu.be/yl1TIciZ11I
-
noppa
- Viestit: 28
- Liittynyt: Ke Tammi 06, 2010 10:17 pm
- Pyörä: ahlika tvin-94
- Paikkakunta: ilamajoki
Re: Africa Twin Ralli 2014!!!
Kiitokset Heikille hienosti järjestetystä tapahtumasta ja kaikille REILUKERHOLAASILLE matkaseurasta! 
-
janne.k
- Viestit: 1244
- Liittynyt: Ti Loka 17, 2006 3:52 pm
- Pyörä: XR400, XRV750
- Paikkakunta: Jyväskylä
Re: Africa Twin Ralli 2014!!!
Kiitokset mukavasta viikonlopusta.
Välillä voi käydä tuurikin, reilu 400 kilsaa kotiin, pyörä talliin ja tunnin päästä etukumi ihan tyhjä.
Välillä voi käydä tuurikin, reilu 400 kilsaa kotiin, pyörä talliin ja tunnin päästä etukumi ihan tyhjä.
- Ilipo
- Viestit: 408
- Liittynyt: Ti Helmi 17, 2009 5:47 pm
- Pyörä: KTM 990 Adventure
- Paikkakunta: Kirkkonummi
Re: Africa Twin Ralli 2014!!!
Kiitokset Heikille järjestelyistä ja Pepelle hienosti vedetystä reitistä... Kelpasi vääräuskoisenkin olla letkassa mukana 
-
tapsam
- Viestit: 118
- Liittynyt: Pe Heinä 23, 2010 6:35 am
- Pyörä: BMW R 1200 GS Adventure
- Paikkakunta: Lieksa
Re: Africa Twin Ralli 2014!!!
Olihan siinä tuuria. Ei muuta kuin henkisiä vaurioita. Tästä mainitsin jo Mistralille aikaisemmin että tuolla pätkällä voi tulla kaato. Ihan viimeiseen märkään se sitten tuli. Näitähän sattuu
Sattuuko teille ?
Viimeksi muokannut tapsam, Su Kesä 01, 2014 11:19 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Adventuren jälkeen seuraa dementia.
- api
- Viestit: 468
- Liittynyt: Pe Tammi 04, 2008 9:09 am
- Pyörä: Honda Africa Twin 750
- Paikkakunta: Pori
- Viesti:
Re: Africa Twin Ralli 2014!!!
Kiitokset Heikille hienosti järjestetystä AT-rallista. Kiitokset Jarnolle ja Psi:lle ajoseurasta. Ja myös kaikille niille joiden seurassa ajoin vaikka nimiä en nyt juuri muistakaan. Ei kiitos sille supikoiralle, joka päätti katkaista paluumatkani heittäytymällä pyöräni eteen poikittain. Huonostihan siinä supille kävi - valitettavasti. Matka kotiin kuitenkin jatkui ja kilometrejä taisi sunnuntaille tulla yli 700.
Raisu MM -78/ Vespa ET4 125/ Aprilia Pegaso 650/ Honda Africa Twin 750
Re: Africa Twin Ralli 2014!!!
kiitos paljon heikille mukavaasta viikonlopusta, tämä on aina niitä alkukesän tärkeimpiä tapahtumia!iso kiitos pepelle ja kaikille muillekin ajelukavereille.

