Africa Twin Ralli 2014!!!

Ilmoituksia tulevista kokoontumisista ja tarinoita menneistä. Reissutarinat ja jorinat.

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

Avatar
Ilipo
Viestit: 408
Liittynyt: Ti Helmi 17, 2009 5:47 pm
Pyörä: KTM 990 Adventure
Paikkakunta: Kirkkonummi

Re: Africa Twin Ralli 2014!!!

Viesti Kirjoittaja Ilipo »

Tosin teltta optio edelleen varalla jos taivaalta ei sada vanhoja mummoja tms.
Avatar
PAH
Viestit: 972
Liittynyt: Ma Elo 22, 2005 5:46 pm
Pyörä: 890 R
Paikkakunta: Joensuu

Re: Africa Twin Ralli 2014!!!

Viesti Kirjoittaja PAH »

Odotetaan uutta akkua Lieksassa, ei olla vielä 17 aikaan kämpällä.
Sori jos joudutte odottamaan.

Heikki
HiekkaHeikki
Jarmo H
Viestit: 750
Liittynyt: Pe Syys 28, 2007 10:53 am
Pyörä: KTMs
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: Africa Twin Ralli 2014!!!

Viesti Kirjoittaja Jarmo H »

Kerro sitten mihin aikaan about olet kämpällä. Aika liukasta on ollut syrjäteillä :D
pepe750
Viestit: 253
Liittynyt: To Helmi 14, 2008 9:46 pm
Pyörä: XRV 750 ,VFR1200, 690 R, Vespa 200 Cosa.
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Africa Twin Ralli 2014!!!

Viesti Kirjoittaja pepe750 »

Kiitokset taas Heikille AT-Rallin järjestelyistä. Ja kaikille muille hauskasta seurasta. Reitit oli taas mainiot. Niin kuin sääkin.
Avatar
Teppi
Viestit: 586
Liittynyt: Pe Helmi 22, 2008 9:18 pm
Pyörä: AT XRV 650 -88
Paikkakunta: Oulu

Re: Africa Twin Ralli 2014!!!

Viesti Kirjoittaja Teppi »

Kiitokset täältäkin Heikille ja muille mukana olleille, taas yhtä kokemusta rikkaampana :P . Reitti justiinsa passeli
mahtavine hiekkapätkineen, eikä edes pölissyt.

-Tero
kyllähän jokainen suoralla tiellä, mutta mennään metsään...

https://www.kuraukot.fi/
TimoVaari
Viestit: 64
Liittynyt: Su Heinä 18, 2010 6:18 pm
Pyörä: Transalp-89

Re: Africa Twin Ralli 2014!!!

Viesti Kirjoittaja TimoVaari »

Kyllä siinä taas jonkun vuoden nuortui, kun sai päästellä monen sortin reittiä Pepen ja muiden kanssa. Kiitti Hessu.
Kotimatkallekin osui hulppeita teitä kiitos Masan ja Jorman. Alppikin toimi, minkä vähän öljyä joi.
Timo
Avatar
tokor
Viestit: 739
Liittynyt: Ti Touko 29, 2012 9:21 am
Pyörä: pyörätön
Paikkakunta: Lumijoki

Re: Vs: Africa Twin Ralli 2014!!!

Viesti Kirjoittaja tokor »

Kiitokset järjestäjille loistavasta viikonlopusta :lol: Kiitokset myös ajoporukalle ja kaikille muillekin mahtavasta seurasta. Ensimmäinen At-ralli on nyt takana ja lisää toivottavasti seuraa :!:

-Tommi-

Lähetetty S4 Tapatalkilla
Avatar
Roiske
Viestit: 1414
Liittynyt: Ma Huhti 30, 2007 9:21 pm
Pyörä: DR800, DR-Z400

Re: Africa Twin Ralli 2014!!!

Viesti Kirjoittaja Roiske »

Kiitokset Heikille järjestelyistä ja kaikille mukavasta viikonlopusta hienojen reittien merkeissä. Laitoin hieman videota tuubiin, jossa koostetta alkumatkasta ennen Vuokattia.

http://youtu.be/yl1TIciZ11I
noppa
Viestit: 28
Liittynyt: Ke Tammi 06, 2010 10:17 pm
Pyörä: ahlika tvin-94
Paikkakunta: ilamajoki

Re: Africa Twin Ralli 2014!!!

Viesti Kirjoittaja noppa »

Kiitokset Heikille hienosti järjestetystä tapahtumasta ja kaikille REILUKERHOLAASILLE matkaseurasta! :evil:
janne.k
Viestit: 1244
Liittynyt: Ti Loka 17, 2006 3:52 pm
Pyörä: XR400, XRV750
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Africa Twin Ralli 2014!!!

Viesti Kirjoittaja janne.k »

Kiitokset mukavasta viikonlopusta.

Välillä voi käydä tuurikin, reilu 400 kilsaa kotiin, pyörä talliin ja tunnin päästä etukumi ihan tyhjä.
Avatar
Ilipo
Viestit: 408
Liittynyt: Ti Helmi 17, 2009 5:47 pm
Pyörä: KTM 990 Adventure
Paikkakunta: Kirkkonummi

Re: Africa Twin Ralli 2014!!!

Viesti Kirjoittaja Ilipo »

Kiitokset Heikille järjestelyistä ja Pepelle hienosti vedetystä reitistä... Kelpasi vääräuskoisenkin olla letkassa mukana ;)
mistral
Viestit: 38
Liittynyt: Ke Huhti 22, 2009 11:12 am
Pyörä: Mt 450 cf moto
Paikkakunta: Lieksa

Re: Africa Twin Ralli 2014!!!

Viesti Kirjoittaja mistral »

Kiitokset täältäkin Heikille ja kaikille ajokavereille
Ja vielä pari valokuvaa tapsan koettelumuksista kotimatkalla,puolimetriä pitemmälle ja olisi mennyt SYVÄLLE Kuva
Kuva
Kuvasta ei oikein nää mutta etunen oli jo tyhjänpäällä 1.5 m syvään tierummun vedensyömään ojaan. :(
tapsam
Viestit: 118
Liittynyt: Pe Heinä 23, 2010 6:35 am
Pyörä: BMW R 1200 GS Adventure
Paikkakunta: Lieksa

Re: Africa Twin Ralli 2014!!!

Viesti Kirjoittaja tapsam »

Olihan siinä tuuria. Ei muuta kuin henkisiä vaurioita. Tästä mainitsin jo Mistralille aikaisemmin että tuolla pätkällä voi tulla kaato. Ihan viimeiseen märkään se sitten tuli. Näitähän sattuu :mrgreen: Sattuuko teille ?
Viimeksi muokannut tapsam, Su Kesä 01, 2014 11:19 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Adventuren jälkeen seuraa dementia.
Avatar
api
Viestit: 468
Liittynyt: Pe Tammi 04, 2008 9:09 am
Pyörä: Honda Africa Twin 750
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Re: Africa Twin Ralli 2014!!!

Viesti Kirjoittaja api »

Kiitokset Heikille hienosti järjestetystä AT-rallista. Kiitokset Jarnolle ja Psi:lle ajoseurasta. Ja myös kaikille niille joiden seurassa ajoin vaikka nimiä en nyt juuri muistakaan. Ei kiitos sille supikoiralle, joka päätti katkaista paluumatkani heittäytymällä pyöräni eteen poikittain. Huonostihan siinä supille kävi - valitettavasti. Matka kotiin kuitenkin jatkui ja kilometrejä taisi sunnuntaille tulla yli 700.
Raisu MM -78/ Vespa ET4 125/ Aprilia Pegaso 650/ Honda Africa Twin 750
velmatti
Viestit: 13
Liittynyt: Pe Touko 14, 2010 11:17 pm
Pyörä: africa twin

Re: Africa Twin Ralli 2014!!!

Viesti Kirjoittaja velmatti »

kiitos paljon heikille mukavaasta viikonlopusta, tämä on aina niitä alkukesän tärkeimpiä tapahtumia!iso kiitos pepelle ja kaikille muillekin ajelukavereille.
Vastaa Viestiin