OKvelmatti kirjoitti:
Muutama pyörä ajaa Suonenjoen kautta. Tule Mierontien (teboil) pihaan 11 maissa niin ajetaan Suonenjoelle.
Africa Twin Ralli 2011!!!
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
-
janne.k
- Viestit: 1244
- Liittynyt: Ti Loka 17, 2006 3:52 pm
- Pyörä: XR400, XRV750
- Paikkakunta: Jyväskylä
Re: Africa Twin Ralli 2011!!!
- kurapyörä
- Viestit: 1534
- Liittynyt: La Heinä 23, 2005 12:32 pm
- Pyörä: Africa twin 750
- Paikkakunta: Teisko
Re: Africa Twin Ralli 2011!!!
mentiin jo tänään ihan aamust jyväskylän ohi nyt ollaan yötä pieksamäellä kodas.velmatti kirjoitti:Olen lähdössä Konnevedeltä, mennäänkö samaa matkaa? Mihin tulen ja moneltako?janne.k kirjoitti:Ajaakos Tampereen porukka jossain vaiheessa päivää Jyväskylän suunnilta ohi? Voisin liittyä letkaan?janne.k kirjoitti:Onko muuten Jyväskylän miehet suunnitelleet menomatkaa, varmaan perjantai-aamuna pääsisin lähtemään.
Kyllähän se siitä olisi pitänyt mennä lisää mutaa tekee gutaa..
Pöhlöjä videoita
http://www.youtube.com/user/arvaa03
Pöhlöjä videoita
http://www.youtube.com/user/arvaa03
Re: Africa Twin Ralli 2011!!!
Suonenjoen reittiä ei tulekaan. Menevät itärajaa pitkin. Jos Sinulla on hyviä reittiehdotuksia, ajetaan niitä pitkin. Voidaan muutta kohtaamispaikkaa, jos käy reitin varrelle paremmin.janne.k kirjoitti:OKvelmatti kirjoitti:
Muutama pyörä ajaa Suonenjoen kautta. Tule Mierontien (teboil) pihaan 11 maissa niin ajetaan Suonenjoelle.
- RD03Jarkko
- Viestit: 91
- Liittynyt: La Helmi 10, 2007 4:08 pm
- Pyörä: Honda XRV650, BMW R80GS -92, KTM 450EXC
- Paikkakunta: Varkaus
Re: Africa Twin Ralli 2011!!!
Kamat kyytiin ja keula kohti Hopealampea.
Pikku muistutus kämpälle saapumisesta. Kiva on kämpille saapua täydellä kaasulla ja vielä mukavampaa on kuunnella nuotiolla avarien äänenvaimentimien sointuja mutta yritetään olla kyntämättä edes kämpän välittömässä läheisyydessä....saadaan sitten jokunen ralli tulevaisuudessakin tuolla viettää.
Pikku muistutus kämpälle saapumisesta. Kiva on kämpille saapua täydellä kaasulla ja vielä mukavampaa on kuunnella nuotiolla avarien äänenvaimentimien sointuja mutta yritetään olla kyntämättä edes kämpän välittömässä läheisyydessä....saadaan sitten jokunen ralli tulevaisuudessakin tuolla viettää.
-
TEEPEE
- Viestit: 213
- Liittynyt: Ti Huhti 15, 2008 8:58 pm
- Pyörä: Polkupyörä...
- Paikkakunta: Lappeenranta
Re: Africa Twin Ralli 2011!!!
Reissu heitetty. Hienot oli taas reitit ja kelikin vaihteli laidasta laitaan. Lauantain jälkipyykit jäi meikäläiseltä väliin, kun oli kiire kotiin muuttamaan. Kiitos JussiS, TapsaH ja Å ajoseurasta.
DR 650 SE > XRV 750 > DR-Z 400 SM > GT Avalanche (mtb)
-
kari.k
- Viestit: 1068
- Liittynyt: Ti Loka 04, 2005 7:31 pm
- Pyörä: honda at, honda ta, jawa353.
- Paikkakunta: aura
Re: Africa Twin Ralli 2011!!!
kiitos taas kerran Heikille järjestelyistä ja Juhalle vauhdista .-))
bensa loppui aamulla juuri sillai että vapaalla laskettelin huoltsikalle
bensa loppui aamulla juuri sillai että vapaalla laskettelin huoltsikalle
- Muddy Waters
- Viestit: 598
- Liittynyt: La Maalis 14, 2009 3:03 pm
- Pyörä: KTM+GSA
- Paikkakunta: Rovaniemi
Re: Africa Twin Ralli 2011!!!
Kotona ollaan hengissä jopa!
Kiitoksia järjestäneille myös mukavasta viikonlopusta ja JTapani otetaan ens vuonna uusiksi!
Kiitoksia järjestäneille myös mukavasta viikonlopusta ja JTapani otetaan ens vuonna uusiksi!
It is good to have an end to journey toward;
but it is the journey that matters, in the end.
-Ernest Hemingway-
but it is the journey that matters, in the end.
-Ernest Hemingway-
- Vode55
- Viestit: 305
- Liittynyt: Pe Tammi 09, 2009 9:26 pm
- Pyörä: Africa Twin 750
- Paikkakunta: jyväskylä
Re: Africa Twin Ralli 2011!!!
Kotona ollaan.Kiitokset Heikkille järjestelyistä ja Jussi_Sälle hiennosta ryhmän vedossta ja muille mukavasta ajoseurasta.
T:Voitto
T:Voitto
Kaikki syyt jotka estävät mopolla ajon ovat tekosyitä
- JTapani
- Viestit: 411
- Liittynyt: Ma Helmi 25, 2008 11:49 pm
- Pyörä: Africa Twin
- Paikkakunta: Jyväskylä
Re: Africa Twin Ralli 2011!!!
Jep
Kiitosta Heikille jälleen kerran. Huippu juttu!
Kotona ollaan. Noin 1200km tuli kaikkine mutkineen.

Kiitosta Heikille jälleen kerran. Huippu juttu!
Kotona ollaan. Noin 1200km tuli kaikkine mutkineen.
...Ja uusiksihan se otetaan 2012Muddy Waters kirjoitti:...ja JTapani otetaan ens vuonna uusiksi!
Elämä ei koostu niistä päivistä, jotka ovat menneet, vaan niistä, jotka jäivät muistiin.
-Pjotr Pavlenko-
-Pjotr Pavlenko-
-
ippana4
- Viestit: 27
- Liittynyt: Ke Heinä 28, 2010 9:44 pm
- Pyörä: Honda XRV 750 Africa Twin
- Paikkakunta: Ala-Valli
Re: Africa Twin Ralli 2011!!!
Koti konnuille kotiuduttu ja taas yhtä hienoa kokemusta rikkaampana.
Kiitos Heikille järjestelyistä, mahtava paikka. Jussi S:lle kiitokset joukon vetämisestä ja 4: ryhmän kavereille kiitokset "Hiutaleen" auttamisesta.
Maan vetovoima voittaa harjoittelijan taidot, se todettiin omalta kohdalta 2X.
Kaikille osallistujille kiitokset hyvästä seurasta

Kiitos Heikille järjestelyistä, mahtava paikka. Jussi S:lle kiitokset joukon vetämisestä ja 4: ryhmän kavereille kiitokset "Hiutaleen" auttamisesta.
Maan vetovoima voittaa harjoittelijan taidot, se todettiin omalta kohdalta 2X.
Kaikille osallistujille kiitokset hyvästä seurasta
Re: Africa Twin Ralli 2011!!!
Historian kostein AT-ralli takana (kolme jätesäkillistä tyhjiä tölkkejä), eikun yöllä alkanut sade teki sorapinnasta liejua jossa nähtiin hallittuja ja vielä enemmän hallitsemattomia liukuja. Onneksi sade taukosi ja iltapäivästä saatiin nauttia hienoista mutkateistä eikä pöly haitannut.
Kiitos kaikille seurasta!
Heikki
kuvia:
https://picasaweb.google.com/HiekkaHeikki
Kiitos kaikille seurasta!
Heikki
kuvia:
https://picasaweb.google.com/HiekkaHeikki
HiekkaHeikki
Re: Africa Twin Ralli 2011!!!
Kiitos täältäkin Järjestäjille ja nelosryhmän joukkueelle vetäjälle eritoten!
Tulipa mieleen järeämpien nappularenkaiden hankinta.
Säästä huolimatta tai siitä johtuen oli nautinnollinen reissu!
Tulipa mieleen järeämpien nappularenkaiden hankinta.
Säästä huolimatta tai siitä johtuen oli nautinnollinen reissu!
Re: Africa Twin Ralli 2011!!!
Mukavaa oli ja kivasti vaihtelevat tiet.kiitos kaikille seurasta.
- Phav
- Viestit: 580
- Liittynyt: Su Touko 30, 2010 6:21 pm
- Pyörä: R1200GS -09
- Paikkakunta: Joensuu,Hammaslahti
Re: Africa Twin Ralli 2011!!!
Oishan tuo ollu kiva ajella koko pätkä mukana. Mikä lie kipinöinny rikki bensapumpun kärjet, kun keväällä ennen ajokauden alkua olivat ihan kunnossa. Jospa sitä ensivuonna...
Loud pipes save lives
-Pasi-
-Pasi-
- Jussi_S
- Viestit: 776
- Liittynyt: Ti Kesä 16, 2009 1:16 pm
- Pyörä: XRV 750 Africa Twin, WR250
- Paikkakunta: Lappeenranta
Re: Africa Twin Ralli 2011!!!
Kiitokset Heikille järjestelyistä ja mielenkiintoisesta reitistä!
Suuret kiitokset kaikille osallistujille mukavan tapahtuman luomisesta ja erityiskiitos omalle ajoseuralle, niin siirtymillä kuin lenkilläkin!
Mukavata oli
Suuret kiitokset kaikille osallistujille mukavan tapahtuman luomisesta ja erityiskiitos omalle ajoseuralle, niin siirtymillä kuin lenkilläkin!
Mukavata oli
AT -95