Africa Twin Ralli 2011!!!

Ilmoituksia tulevista kokoontumisista ja tarinoita menneistä. Reissutarinat ja jorinat.

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

janne.k
Viestit: 1244
Liittynyt: Ti Loka 17, 2006 3:52 pm
Pyörä: XR400, XRV750
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Africa Twin Ralli 2011!!!

Viesti Kirjoittaja janne.k »

velmatti kirjoitti:
Muutama pyörä ajaa Suonenjoen kautta. Tule Mierontien (teboil) pihaan 11 maissa niin ajetaan Suonenjoelle.
OK
Avatar
kurapyörä
Viestit: 1534
Liittynyt: La Heinä 23, 2005 12:32 pm
Pyörä: Africa twin 750
Paikkakunta: Teisko

Re: Africa Twin Ralli 2011!!!

Viesti Kirjoittaja kurapyörä »

velmatti kirjoitti:
janne.k kirjoitti:
janne.k kirjoitti:Onko muuten Jyväskylän miehet suunnitelleet menomatkaa, varmaan perjantai-aamuna pääsisin lähtemään.
Ajaakos Tampereen porukka jossain vaiheessa päivää Jyväskylän suunnilta ohi? Voisin liittyä letkaan?
Olen lähdössä Konnevedeltä, mennäänkö samaa matkaa? Mihin tulen ja moneltako?
mentiin jo tänään ihan aamust jyväskylän ohi nyt ollaan yötä pieksamäellä kodas.
Kyllähän se siitä olisi pitänyt mennä lisää mutaa tekee gutaa..
Pöhlöjä videoita
http://www.youtube.com/user/arvaa03
velmatti
Viestit: 13
Liittynyt: Pe Touko 14, 2010 11:17 pm
Pyörä: africa twin

Re: Africa Twin Ralli 2011!!!

Viesti Kirjoittaja velmatti »

janne.k kirjoitti:
velmatti kirjoitti:
Muutama pyörä ajaa Suonenjoen kautta. Tule Mierontien (teboil) pihaan 11 maissa niin ajetaan Suonenjoelle.
OK
Suonenjoen reittiä ei tulekaan. Menevät itärajaa pitkin. Jos Sinulla on hyviä reittiehdotuksia, ajetaan niitä pitkin. Voidaan muutta kohtaamispaikkaa, jos käy reitin varrelle paremmin.
Avatar
RD03Jarkko
Viestit: 91
Liittynyt: La Helmi 10, 2007 4:08 pm
Pyörä: Honda XRV650, BMW R80GS -92, KTM 450EXC
Paikkakunta: Varkaus

Re: Africa Twin Ralli 2011!!!

Viesti Kirjoittaja RD03Jarkko »

Kamat kyytiin ja keula kohti Hopealampea.

Pikku muistutus kämpälle saapumisesta. Kiva on kämpille saapua täydellä kaasulla ja vielä mukavampaa on kuunnella nuotiolla avarien äänenvaimentimien sointuja mutta yritetään olla kyntämättä edes kämpän välittömässä läheisyydessä....saadaan sitten jokunen ralli tulevaisuudessakin tuolla viettää.
TEEPEE
Viestit: 213
Liittynyt: Ti Huhti 15, 2008 8:58 pm
Pyörä: Polkupyörä...
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: Africa Twin Ralli 2011!!!

Viesti Kirjoittaja TEEPEE »

Reissu heitetty. Hienot oli taas reitit ja kelikin vaihteli laidasta laitaan. Lauantain jälkipyykit jäi meikäläiseltä väliin, kun oli kiire kotiin muuttamaan. Kiitos JussiS, TapsaH ja Å ajoseurasta.
DR 650 SE > XRV 750 > DR-Z 400 SM > GT Avalanche (mtb)
kari.k
Viestit: 1068
Liittynyt: Ti Loka 04, 2005 7:31 pm
Pyörä: honda at, honda ta, jawa353.
Paikkakunta: aura

Re: Africa Twin Ralli 2011!!!

Viesti Kirjoittaja kari.k »

kiitos taas kerran Heikille järjestelyistä ja Juhalle vauhdista .-))
bensa loppui aamulla juuri sillai että vapaalla laskettelin huoltsikalle :lol:
Avatar
Muddy Waters
Viestit: 598
Liittynyt: La Maalis 14, 2009 3:03 pm
Pyörä: KTM+GSA
Paikkakunta: Rovaniemi

Re: Africa Twin Ralli 2011!!!

Viesti Kirjoittaja Muddy Waters »

Kotona ollaan hengissä jopa!
Kiitoksia järjestäneille myös mukavasta viikonlopusta ja JTapani otetaan ens vuonna uusiksi!
It is good to have an end to journey toward;
but it is the journey that matters, in the end.
-Ernest Hemingway-
Avatar
Vode55
Viestit: 305
Liittynyt: Pe Tammi 09, 2009 9:26 pm
Pyörä: Africa Twin 750
Paikkakunta: jyväskylä

Re: Africa Twin Ralli 2011!!!

Viesti Kirjoittaja Vode55 »

Kotona ollaan.Kiitokset Heikkille järjestelyistä ja Jussi_Sälle hiennosta ryhmän vedossta ja muille mukavasta ajoseurasta. :lol: 8) :lol:
T:Voitto
Kaikki syyt jotka estävät mopolla ajon ovat tekosyitä
Avatar
JTapani
Viestit: 411
Liittynyt: Ma Helmi 25, 2008 11:49 pm
Pyörä: Africa Twin
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Africa Twin Ralli 2011!!!

Viesti Kirjoittaja JTapani »

Jep

Kiitosta Heikille jälleen kerran. Huippu juttu!

Kotona ollaan. Noin 1200km tuli kaikkine mutkineen.
Muddy Waters kirjoitti:...ja JTapani otetaan ens vuonna uusiksi!
...Ja uusiksihan se otetaan 2012 :P
Elämä ei koostu niistä päivistä, jotka ovat menneet, vaan niistä, jotka jäivät muistiin.
-Pjotr Pavlenko-
ippana4
Viestit: 27
Liittynyt: Ke Heinä 28, 2010 9:44 pm
Pyörä: Honda XRV 750 Africa Twin
Paikkakunta: Ala-Valli

Re: Africa Twin Ralli 2011!!!

Viesti Kirjoittaja ippana4 »

Koti konnuille kotiuduttu ja taas yhtä hienoa kokemusta rikkaampana.
Kiitos Heikille järjestelyistä, mahtava paikka. Jussi S:lle kiitokset joukon vetämisestä ja 4: ryhmän kavereille kiitokset "Hiutaleen" auttamisesta.
Maan vetovoima voittaa harjoittelijan taidot, se todettiin omalta kohdalta 2X.
Kaikille osallistujille kiitokset hyvästä seurasta :lol: :lol: :lol:
Avatar
PAH
Viestit: 972
Liittynyt: Ma Elo 22, 2005 5:46 pm
Pyörä: 890 R
Paikkakunta: Joensuu

Re: Africa Twin Ralli 2011!!!

Viesti Kirjoittaja PAH »

Historian kostein AT-ralli takana (kolme jätesäkillistä tyhjiä tölkkejä), eikun yöllä alkanut sade teki sorapinnasta liejua jossa nähtiin hallittuja ja vielä enemmän hallitsemattomia liukuja. Onneksi sade taukosi ja iltapäivästä saatiin nauttia hienoista mutkateistä eikä pöly haitannut.
Kiitos kaikille seurasta!

Heikki

kuvia:
https://picasaweb.google.com/HiekkaHeikki
HiekkaHeikki
TimoVaari
Viestit: 64
Liittynyt: Su Heinä 18, 2010 6:18 pm
Pyörä: Transalp-89

Re: Africa Twin Ralli 2011!!!

Viesti Kirjoittaja TimoVaari »

Kiitos täältäkin Järjestäjille ja nelosryhmän joukkueelle vetäjälle eritoten!
Tulipa mieleen järeämpien nappularenkaiden hankinta.
Säästä huolimatta tai siitä johtuen oli nautinnollinen reissu!
velmatti
Viestit: 13
Liittynyt: Pe Touko 14, 2010 11:17 pm
Pyörä: africa twin

Re: Africa Twin Ralli 2011!!!

Viesti Kirjoittaja velmatti »

Mukavaa oli ja kivasti vaihtelevat tiet.kiitos kaikille seurasta.
Avatar
Phav
Viestit: 580
Liittynyt: Su Touko 30, 2010 6:21 pm
Pyörä: R1200GS -09
Paikkakunta: Joensuu,Hammaslahti

Re: Africa Twin Ralli 2011!!!

Viesti Kirjoittaja Phav »

Oishan tuo ollu kiva ajella koko pätkä mukana. Mikä lie kipinöinny rikki bensapumpun kärjet, kun keväällä ennen ajokauden alkua olivat ihan kunnossa. Jospa sitä ensivuonna...
Loud pipes save lives
-Pasi-
Avatar
Jussi_S
Viestit: 776
Liittynyt: Ti Kesä 16, 2009 1:16 pm
Pyörä: XRV 750 Africa Twin, WR250
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: Africa Twin Ralli 2011!!!

Viesti Kirjoittaja Jussi_S »

Kiitokset Heikille järjestelyistä ja mielenkiintoisesta reitistä!
Suuret kiitokset kaikille osallistujille mukavan tapahtuman luomisesta ja erityiskiitos omalle ajoseuralle, niin siirtymillä kuin lenkilläkin!
Mukavata oli 8)
AT -95
Vastaa Viestiin