Mites ajot suju... Tohtorilta (siis siltä Suzukilta) taisi ainakin veto loppua ...tuliko muita kalusto tai miehistö tappioita?
Huomisesta, pitäis vissiin lähteä aamupäivän puolella...onko lähtijöitä?
750Tohtori ei kuulemma taida lähteä No meitä olis vissiin ainakin 2xKTM Adv. ja 1xHonta TA lähdössä.
Reitti ehdotuksetkin kiinnostaisi
SiR kirjoitti:Mites ajot suju... Tohtorilta (siis siltä Suzukilta) taisi ainakin veto loppua ...tuliko muita kalusto tai miehistö tappioita?
Huomisesta, pitäis vissiin lähteä aamupäivän puolella...onko lähtijöitä?
750Tohtori ei kuulemma taida lähteä No meitä olis vissiin ainakin 2xKTM Adv. ja 1xHonta TA lähdössä.
Reitti ehdotuksetkin kiinnostaisi
Eipä tullu miehistö tappioita ja ajokin maistui makialta. Kyllä se seiskapuolikas tohtorikin pääsee huomenna ajamaan jos ottaa tarjouksen vastaan..
Tämän päivän reitit oli mukavia varsinkin kun ei ollut kaikkia ajanut aikaisemmin, ja syksylle suunniteltiin semmoista viikonlopun pituista itärajan kierrosta. jos vaan ehtis mukaan kaikilta kiireiltä.
Jos olis valtaa niinkuin on mieli, niin... eli en pääse huomena lähtemään. Yritetetään joku toinen kerta.
Tänään ajot meni kivasti lukuunottamatta kipinä-katoa tohtorissa.
Kilsoja tuli vajaa 300 ja ei palellut tälläkään kertaa.
juu kyllä pitää aamusella alkaa virtakaavion kanssa tutkimaan tohtoria, puolissa vastusarvot ainakin äkkiseltään olis kunnossa. voip olla katkaisijoissa / jossain johtosarjan liitoksessa hämminki. Kiitos vaan Jussille tarjouksesta muttei uskalla lainakamppeella lähtee sorille sutkuilee ja saattaispa se ajo liiankin makialta advella maittaa, että joutuis hattu kourassa pankkiin vielä hipsuttelemaan....
Jaahans retki heitettiin, ajeltiin vaan reilut 100km, keli kun oli hivenen kostea... välillä paiteltiin makkaraa ja väänneltiin KTM:n laukkurautoja, ettei kate palais pakaria vasten ... oli hivenen liukasta tuon Bilsun kumin mielestä Varkaudessa liikenneympyrässä ja eikun parin korjauksen kautta pitkälleen... näytti varmaan liki samalle, kun se Tohtorin voltti, josta videokin täällä nähtiin, että siitä kuvittelette asfaltin alle ja pyörän sinisenä
Ei onneks käyny juuri mitenkään, kotari saa uuden vilkun ja peilin ja maalia kaatumarautaan ja laukkutelineeseen...sitten pitää vähän viilailla repsikan jalkatappia... kuskille pari mustelmaa...
SiR kirjoitti:Jaahans retki heitettiin, ajeltiin vaan reilut 100km, keli kun oli hivenen kostea... välillä paiteltiin makkaraa ja väänneltiin KTM:n laukkurautoja, ettei kate palais pakaria vasten ... oli hivenen liukasta tuon Bilsun kumin mielestä Varkaudessa liikenneympyrässä ja eikun parin korjauksen kautta pitkälleen... näytti varmaan liki samalle, kun se Tohtorin voltti, josta videokin täällä nähtiin, että siitä kuvittelette asfaltin alle ja pyörän sinisenä
Ei onneks käyny juuri mitenkään, kotari saa uuden vilkun ja peilin ja maalia kaatumarautaan ja laukkutelineeseen...sitten pitää vähän viilailla repsikan jalkatappia... kuskille pari mustelmaa...
Teillä on ollut innovalle liian vaativat olosuhteet .
Noo uskottavuus se vaan paranee kun on pärrässä vähän osumajälkiä , sain tohtorinkin tänään taas elämään.... Silloin kun tien päällä tutkailtiin niin oik.puoleisessa tankissa oli paljonkin bensaa, mutta vasen aivan tyhjä (missä bensahana) ja sitä ei tullut kopastuu siellä tien päällä, eli jostain syystä bensa ei ollut siirtynyt vasempaan tankkiin yhdysletkun kautta. Kipinä ei tullut vasemmalle tulpalle kun sattui juuri sen puolen tulpanhattu olleen kaput.. Eli pällimmäinen syy menon hyytymiseen oli kaiketi se bensapula , kun olisi sen pitänyt toisen tulpan voimallakin pyöriä. Kipinä on aikalailla heikko joten tilasin englannista uuden puolan ja vaihdan sen nyt varmuuden vuoksi ite tehyn tilalle... Niin jos sitä taas uskaltas jonnekkin Kuopion ulkopuolellekkin lähteä....
SiR kirjoitti:Jaahans retki heitettiin, ajeltiin vaan reilut 100km, keli kun oli hivenen kostea... välillä paiteltiin makkaraa ja väänneltiin KTM:n laukkurautoja, ettei kate palais pakaria vasten ... oli hivenen liukasta tuon Bilsun kumin mielestä Varkaudessa liikenneympyrässä ja eikun parin korjauksen kautta pitkälleen... näytti varmaan liki samalle, kun se Tohtorin voltti, josta videokin täällä nähtiin, että siitä kuvittelette asfaltin alle ja pyörän sinisenä
Ei onneks käyny juuri mitenkään, kotari saa uuden vilkun ja peilin ja maalia kaatumarautaan ja laukkutelineeseen...sitten pitää vähän viilailla repsikan jalkatappia... kuskille pari mustelmaa...
Teillä on ollut innovalle liian vaativat olosuhteet .
No kyllä me yritettiin pysyä poissa pinnatulta tieltä, mutta kun kahvia rupes mielitekemään
Mää lähden tuossa tunnin piästä Kuopio - Riistavesi - Juankoski - Säyneinen - Nilsiä? - ???? sektorille hummaamaan, makkarat paistelen mökillä säyneisen kuppeessa.. Jos halua peesaamaan tahi veto/reitti apua antamaan niin voe pirauttaa: 050-4631676
Tänään tuli makkarat mökillä paisteltua ja naatiskeltua todella vaihtelevista maisemista ja hiekka/sorateistä, asfalttiakin tuli jonkun verran 60%/40% about taisi mennä. Kilometrejä n.400km, mahtava sunnuntai lenkki!
Pitääpä hommata jonkinlainen karttateline / tankkilaukku jotta kartanlukeminen helpottuu.. Nm. pari turhaa taka boxin aukaisua
Tuonne Juankoski - Rautavaara - Varpaisjärvi - Nilsiä tienoilla voisi joku kerta hieman isommalla porukalla pölyyttää menemään? Hiukka pitkä siirtymä väkisellä tulee mutta mutta..
Kukaan teistä lähdössä minnekään mukavalle ajeluretkelle launtaina tai sunnuntaina?
En itekään tiijä varmaksi pääsenkö mutta ainakin kova yritys on...ja hyvähän se on kysellä niin tietääpä ainakin suunnitella itelleen reittejä jos ei kenenkään peesiin pääse
jarikettu kirjoitti:Kukaan teistä lähdössä minnekään mukavalle ajeluretkelle launtaina tai sunnuntaina?
En itekään tiijä varmaksi pääsenkö mutta ainakin kova yritys on...ja hyvähän se on kysellä niin tietääpä ainakin suunnitella itelleen reittejä jos ei kenenkään peesiin pääse