Kuopiolaiset ym. lähikyläläiset... Eli umpikierot savolaiset

Ilmoituksia tulevista kokoontumisista ja tarinoita menneistä. Reissutarinat ja jorinat.

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

Avatar
SiR
Viestit: 212
Liittynyt: To Elo 17, 2006 12:18 pm
Pyörä: Norden(kohta), Husaberg FE 501
Paikkakunta: Leppävirta

Re: Kuopiolaiset ym. lähikyläläiset... Eli umpikierot savolaiset

Viesti Kirjoittaja SiR »

Mites ajot suju... Tohtorilta (siis siltä Suzukilta) taisi ainakin veto loppua :cry: ...tuliko muita kalusto tai miehistö tappioita?

Huomisesta, pitäis vissiin lähteä aamupäivän puolella...onko lähtijöitä?
750Tohtori ei kuulemma taida lähteä :| No meitä olis vissiin ainakin 2xKTM Adv. ja 1xHonta TA lähdössä.
Reitti ehdotuksetkin kiinnostaisi
Enduro on parasta huumetta.
jussimh
Viestit: 782
Liittynyt: Ma Tammi 22, 2007 7:37 pm
Pyörä: KTM 950 Adventure
Paikkakunta: Suonenjoki
Viesti:

Re: Kuopiolaiset ym. lähikyläläiset... Eli umpikierot savolaiset

Viesti Kirjoittaja jussimh »

SiR kirjoitti:Mites ajot suju... Tohtorilta (siis siltä Suzukilta) taisi ainakin veto loppua :cry: ...tuliko muita kalusto tai miehistö tappioita?

Huomisesta, pitäis vissiin lähteä aamupäivän puolella...onko lähtijöitä?
750Tohtori ei kuulemma taida lähteä :| No meitä olis vissiin ainakin 2xKTM Adv. ja 1xHonta TA lähdössä.
Reitti ehdotuksetkin kiinnostaisi

Eipä tullu miehistö tappioita ja ajokin maistui makialta. Kyllä se seiskapuolikas tohtorikin pääsee huomenna ajamaan jos ottaa tarjouksen vastaan.. :?:
Tämän päivän reitit oli mukavia varsinkin kun ei ollut kaikkia ajanut aikaisemmin, ja syksylle suunniteltiin semmoista viikonlopun pituista itärajan kierrosta. jos vaan ehtis mukaan kaikilta kiireiltä.
Aina kiireinen mansikanviljelijä
Avatar
srbg
Viestit: 793
Liittynyt: Ti Tammi 02, 2007 9:38 pm
Pyörä: 990s
Paikkakunta: Leppävirta-area

Re: Kuopiolaiset ym. lähikyläläiset... Eli umpikierot savolaiset

Viesti Kirjoittaja srbg »

Jos olis valtaa niinkuin on mieli, niin... eli en pääse huomena lähtemään. Yritetetään joku toinen kerta.
Tänään ajot meni kivasti lukuunottamatta kipinä-katoa tohtorissa.
Kilsoja tuli vajaa 300 ja ei palellut tälläkään kertaa.
Sami
Avatar
SiR
Viestit: 212
Liittynyt: To Elo 17, 2006 12:18 pm
Pyörä: Norden(kohta), Husaberg FE 501
Paikkakunta: Leppävirta

Re: Kuopiolaiset ym. lähikyläläiset... Eli umpikierot savolaiset

Viesti Kirjoittaja SiR »

No hyvä että ei muita harmeja ollu ja ajotkin maistu ja kelit kelpas... huomennahan se sitten näyttäs satavan :|

Tohtori meinas tutkia ja diagnisoida sen toisen tohtorin, joten ei varmaan tarjous menny läpi...

Huomenna startataan siinä 10 hujuissa, saatin matkaan vielä yks KLE:kin...

Sinne itään kannattaa kyllä suunnata, tää kampee mukaan, jos suinkin vaan on mahdollista.
Enduro on parasta huumetta.
Avatar
750 tohtori
Viestit: 43
Liittynyt: To Helmi 28, 2008 11:05 pm
Pyörä: 690 enduro
Paikkakunta: leppävirta

Viesti Kirjoittaja 750 tohtori »

juu kyllä pitää aamusella alkaa virtakaavion kanssa tutkimaan tohtoria, puolissa vastusarvot ainakin äkkiseltään olis kunnossa. voip olla katkaisijoissa / jossain johtosarjan liitoksessa hämminki. Kiitos vaan Jussille tarjouksesta muttei uskalla lainakamppeella lähtee sorille sutkuilee ja saattaispa se ajo liiankin makialta advella maittaa, että joutuis hattu kourassa pankkiin vielä hipsuttelemaan.... :P
Avatar
SiR
Viestit: 212
Liittynyt: To Elo 17, 2006 12:18 pm
Pyörä: Norden(kohta), Husaberg FE 501
Paikkakunta: Leppävirta

Re: Kuopiolaiset ym. lähikyläläiset... Eli umpikierot savolaiset

Viesti Kirjoittaja SiR »

Jaahans retki heitettiin, ajeltiin vaan reilut 100km, keli kun oli hivenen kostea... välillä paiteltiin makkaraa ja väänneltiin KTM:n laukkurautoja, ettei kate palais pakaria vasten :oops: ... oli hivenen liukasta tuon Bilsun kumin mielestä Varkaudessa liikenneympyrässä ja eikun parin korjauksen kautta pitkälleen... näytti varmaan liki samalle, kun se Tohtorin voltti, josta videokin täällä nähtiin, että siitä kuvittelette asfaltin alle ja pyörän sinisenä :lol:
Ei onneks käyny juuri mitenkään, kotari saa uuden vilkun ja peilin ja maalia kaatumarautaan ja laukkutelineeseen...sitten pitää vähän viilailla repsikan jalkatappia... kuskille pari mustelmaa...
Enduro on parasta huumetta.
Avatar
srbg
Viestit: 793
Liittynyt: Ti Tammi 02, 2007 9:38 pm
Pyörä: 990s
Paikkakunta: Leppävirta-area

Re: Kuopiolaiset ym. lähikyläläiset... Eli umpikierot savolaiset

Viesti Kirjoittaja srbg »

SiR kirjoitti:Jaahans retki heitettiin, ajeltiin vaan reilut 100km, keli kun oli hivenen kostea... välillä paiteltiin makkaraa ja väänneltiin KTM:n laukkurautoja, ettei kate palais pakaria vasten :oops: ... oli hivenen liukasta tuon Bilsun kumin mielestä Varkaudessa liikenneympyrässä ja eikun parin korjauksen kautta pitkälleen... näytti varmaan liki samalle, kun se Tohtorin voltti, josta videokin täällä nähtiin, että siitä kuvittelette asfaltin alle ja pyörän sinisenä :lol:
Ei onneks käyny juuri mitenkään, kotari saa uuden vilkun ja peilin ja maalia kaatumarautaan ja laukkutelineeseen...sitten pitää vähän viilailla repsikan jalkatappia... kuskille pari mustelmaa...
Teillä on ollut innovalle liian vaativat olosuhteet :lol: .
Sami
Avatar
750 tohtori
Viestit: 43
Liittynyt: To Helmi 28, 2008 11:05 pm
Pyörä: 690 enduro
Paikkakunta: leppävirta

Viesti Kirjoittaja 750 tohtori »

Noo uskottavuus se vaan paranee kun on pärrässä vähän osumajälkiä :lol: , sain tohtorinkin tänään taas elämään.... Silloin kun tien päällä tutkailtiin niin oik.puoleisessa tankissa oli paljonkin bensaa, mutta vasen aivan tyhjä (missä bensahana) ja sitä ei tullut kopastuu siellä tien päällä, eli jostain syystä bensa ei ollut siirtynyt vasempaan tankkiin yhdysletkun kautta. Kipinä ei tullut vasemmalle tulpalle kun sattui juuri sen puolen tulpanhattu olleen kaput.. Eli pällimmäinen syy menon hyytymiseen oli kaiketi se bensapula :lol: , kun olisi sen pitänyt toisen tulpan voimallakin pyöriä. Kipinä on aikalailla heikko joten tilasin englannista uuden puolan ja vaihdan sen nyt varmuuden vuoksi ite tehyn tilalle... Niin jos sitä taas uskaltas jonnekkin Kuopion ulkopuolellekkin lähteä....
Avatar
SiR
Viestit: 212
Liittynyt: To Elo 17, 2006 12:18 pm
Pyörä: Norden(kohta), Husaberg FE 501
Paikkakunta: Leppävirta

Re: Kuopiolaiset ym. lähikyläläiset... Eli umpikierot savolaiset

Viesti Kirjoittaja SiR »

srbg kirjoitti:
SiR kirjoitti:Jaahans retki heitettiin, ajeltiin vaan reilut 100km, keli kun oli hivenen kostea... välillä paiteltiin makkaraa ja väänneltiin KTM:n laukkurautoja, ettei kate palais pakaria vasten :oops: ... oli hivenen liukasta tuon Bilsun kumin mielestä Varkaudessa liikenneympyrässä ja eikun parin korjauksen kautta pitkälleen... näytti varmaan liki samalle, kun se Tohtorin voltti, josta videokin täällä nähtiin, että siitä kuvittelette asfaltin alle ja pyörän sinisenä :lol:
Ei onneks käyny juuri mitenkään, kotari saa uuden vilkun ja peilin ja maalia kaatumarautaan ja laukkutelineeseen...sitten pitää vähän viilailla repsikan jalkatappia... kuskille pari mustelmaa...
Teillä on ollut innovalle liian vaativat olosuhteet :lol: .
No kyllä me yritettiin pysyä poissa pinnatulta tieltä, mutta kun kahvia rupes mielitekemään :P
Enduro on parasta huumetta.
heneld
Viestit: 251
Liittynyt: Ke Maalis 04, 2009 11:52 pm
Pyörä: Honda XRV 650 RD03
Paikkakunta: Kuopio

Re: Kuopiolaiset ym. lähikyläläiset... Eli umpikierot savolaiset

Viesti Kirjoittaja heneld »

Huomenna kukaan lähdössä Kuopion suunnilta surauttelemaan klo 10-12? Itse lähden jonnekkin.. :mrgreen: Voen lähtee peesailemaan jos ei hyvin pehmeelle satuta :P

Henkka
jussimh
Viestit: 782
Liittynyt: Ma Tammi 22, 2007 7:37 pm
Pyörä: KTM 950 Adventure
Paikkakunta: Suonenjoki
Viesti:

Re: Kuopiolaiset ym. lähikyläläiset... Eli umpikierot savolaiset

Viesti Kirjoittaja jussimh »

En taida keretä minä ainakaan, mutta vielä pari viikkoa niin alkaa joutamaan paremmin. Vaikka keskellä viikkoakin.
Aina kiireinen mansikanviljelijä
heneld
Viestit: 251
Liittynyt: Ke Maalis 04, 2009 11:52 pm
Pyörä: Honda XRV 650 RD03
Paikkakunta: Kuopio

Re: Kuopiolaiset ym. lähikyläläiset... Eli umpikierot savolaiset

Viesti Kirjoittaja heneld »

Mää lähden tuossa tunnin piästä Kuopio - Riistavesi - Juankoski - Säyneinen - Nilsiä? - ???? sektorille hummaamaan, makkarat paistelen mökillä säyneisen kuppeessa.. Jos halua peesaamaan tahi veto/reitti apua antamaan niin voe pirauttaa: 050-4631676

Henkka
heneld
Viestit: 251
Liittynyt: Ke Maalis 04, 2009 11:52 pm
Pyörä: Honda XRV 650 RD03
Paikkakunta: Kuopio

Re: Kuopiolaiset ym. lähikyläläiset... Eli umpikierot savolaiset

Viesti Kirjoittaja heneld »

Jeh!

Tänään tuli makkarat mökillä paisteltua ja naatiskeltua todella vaihtelevista maisemista ja hiekka/sorateistä, asfalttiakin tuli jonkun verran 60%/40% about taisi mennä. Kilometrejä n.400km, mahtava sunnuntai lenkki!

Pitääpä hommata jonkinlainen karttateline / tankkilaukku jotta kartanlukeminen helpottuu.. Nm. pari turhaa taka boxin aukaisua :evil: :lol:

Tuonne Juankoski - Rautavaara - Varpaisjärvi - Nilsiä tienoilla voisi joku kerta hieman isommalla porukalla pölyyttää menemään? Hiukka pitkä siirtymä väkisellä tulee mutta mutta..

Henkka
Avatar
jarikettu
Viestit: 66
Liittynyt: Ma Joulu 31, 2007 9:30 am
Pyörä: susuki 650 rse
Paikkakunta: kuopio

Re: Kuopiolaiset ym. lähikyläläiset... Eli umpikierot savolaiset

Viesti Kirjoittaja jarikettu »

Kukaan teistä lähdössä minnekään mukavalle ajeluretkelle launtaina tai sunnuntaina?

En itekään tiijä varmaksi pääsenkö mutta ainakin kova yritys on...ja hyvähän se on kysellä niin tietääpä ainakin suunnitella itelleen reittejä jos ei kenenkään peesiin pääse :P
Avatar
srbg
Viestit: 793
Liittynyt: Ti Tammi 02, 2007 9:38 pm
Pyörä: 990s
Paikkakunta: Leppävirta-area

Re: Kuopiolaiset ym. lähikyläläiset... Eli umpikierot savolaiset

Viesti Kirjoittaja srbg »

jarikettu kirjoitti:Kukaan teistä lähdössä minnekään mukavalle ajeluretkelle launtaina tai sunnuntaina?

En itekään tiijä varmaksi pääsenkö mutta ainakin kova yritys on...ja hyvähän se on kysellä niin tietääpä ainakin suunnitella itelleen reittejä jos ei kenenkään peesiin pääse :P
Lauantai kävis mulle...
Sami
Vastaa Viestiin