Tossa ei näytä olevan kovin montaa alkuperäistä osaa moottoria lukuunottamatta. Näyttää vähän samalta kuin se joidenkin ameriikkalaisten tekele jossa twinin moottori oli sovitettu CRF:n runkoon tai jotain, mutta tuo on ilmeisesti joku italiaanojen tekele (siellähän tuo twinien rakentelu tuntuu olevan melkoista kansanhuvia). Suomessa taitais jäädä laittamatta kilpiin...
Hannu kirjoitti: Suomessa taitais jäädä laittamatta kilpiin...
Voisihan sitä käyttää sen alkuperäisen AT:n moottorin mukana todennäköisesti tulevaa kilpeä. Ratsiassa voi sanoa, että tämä on vaan maalattu ja tuota etukatetta on vähän muutettu... Hyvällä tuurilla menisi läpi!
av2 kirjoitti:Runko näyttäisi vielä olevan orkkis. On varmaan hauska peli tuokin
Rungon takaosa on kuitenkin leikattu pois ja tilalla näyttää olevan joku pulttikiinnitteinen omavalmiste. Samaa temppua olen nähnyt muissakin kevyt-twini -rakennelmissa, kait se orggisrungon takaosa sit painaa niin paljon että kannattaa...
Hannu kirjoitti:kait se orggisrungon takaosa sit painaa niin paljon että kannattaa...
Varmasti. Runko kokonaisena ainakin tuntuu hyppysissä todella raskaalta. Seinämävahvudet on ilmeisesti aika paksuja. Tuollaiseen yksipaikkaiseen ainakin.
On muuten todella nättejä rakennelmia. Tosin tuo eka on joutunut tankkimuutoksen takia tinkimään ilmansuodatuksesta mun nähdäkseni kohtalokkaan paljon. Hyvällä kelillä ja keulilla ajaessa toimii varmaan silti.
Hienoja laitteita.
timo kirjoitti:Tosin tuo eka on joutunut tankkimuutoksen takia tinkimään ilmansuodatuksesta mun nähdäkseni kohtalokkaan paljon. Hyvällä kelillä ja keulilla ajaessa toimii varmaan silti.
Onko tollaset ilmansuodattimet sitten niin huonot suodatuskyvyltään vai mikä niissä mättää. Noihan olisivat aika kivat asentaa paikalleen verrattuna orkkis kumitötteröihin. Mistä noita saa?
Tässä koko artikkeli, nyt ei jouda kääntään.
Pakarit on tehty tuolla Officine Ferrarilla, ja perärunko on CRF 250 Hondasta jossa jo tuplapakarille kiinnitykset.
12 litran alutankki. Monet osista lamppuja myöten suunniteltu keveämmistä osista ja nopeasti poistettaviksi/vaihdettaviksi mikä ilmiselvää...
Sanovat että on hurja ajaa, moottorijarrutuksen vaikutus keveyteen aivan käsittämätön, vaikea ajaa vaikeassa maastossa hiljaa, mutta kokonaisuutena raju peli.