Garmin Zumo 660 lataus 6v/miniusb kautta

GPS, kartat, navigaattorit, eksymiset ynnä muut navigointiin liittyvät jutut.

Valvoja: Moderaattorit

XT660R
Viestit: 11
Liittynyt: To Tammi 21, 2010 3:25 pm
Pyörä: XT660R

Garmin Zumo 660 lataus 6v/miniusb kautta

Viesti Kirjoittaja XT660R »

Tarttisi virittää Zumo 660 pyörään, mutta ongelmaksi tulee virransaanti. Käytössä on vain 6v tai miniusb. Onko Zumolle olemassa telineitä jotka lataisivat jomman kumman kautta? Vakiotellinkiin tulee syötettyä 12v, mutta se 12v ei ole nyt mahdollisuutena.
Jänkhä
Viestit: 144
Liittynyt: To Loka 04, 2012 6:22 pm
Pyörä: KTM 690R x2
Paikkakunta: Kalajoki

Re: Garmin Zumo 660 lataus 6v/miniusb kautta

Viesti Kirjoittaja Jänkhä »

http://www.ebay.com/itm/Industry-Grade- ... 337f7af5a1
Hommaat tuommosen niin saa vakiotellingin kiinni.
Vastaa Viestiin