Asiawing valkokilpisenä?
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
-
LightSpeed
- Pyörä: FE390,12GS
Asiawing valkokilpisenä?
Menopelimarket myy otsikon mukaista laitosta,kilpiinkin saisi:
http://www.menopelimarket.fi/epages/PPO ... 20LD450%22
"Edullinen crossipyörä kokeneellekkin kuskille
Hienosti toimiva reilunkokoinen crossipyörä aikuisille. tehokas 4T nestekone ja toimiva jousitus.
.
.
.
.
.
* rekisteröitävissä( ajoneuvovero 1004,-)"
Jotain hassua tuossa on,mitähän ...
http://www.menopelimarket.fi/epages/PPO ... 20LD450%22
"Edullinen crossipyörä kokeneellekkin kuskille
Hienosti toimiva reilunkokoinen crossipyörä aikuisille. tehokas 4T nestekone ja toimiva jousitus.
.
.
.
.
.
* rekisteröitävissä( ajoneuvovero 1004,-)"
Jotain hassua tuossa on,mitähän ...
Re: Asiawing valkokilpisenä?
Jotain hassua..??
" Näillä vehkeillä on jopa kierretty Päijännettä menestyksekkäästi."
Montakos AsiaWing:iä oli viime Päitsin tuloslistassa??
" Näillä vehkeillä on jopa kierretty Päijännettä menestyksekkäästi."
Montakos AsiaWing:iä oli viime Päitsin tuloslistassa??
Rima on asetettava niin korkealle että sen voi alittaa pää pystyssä!
THA tais jonain vuonna koittaa jollain kinuskilla koittaa mut en muista minä vuonna ja miten kävi vai purkaantuko ennenaikojaan.
Ana.
Voipi olla niin enkä oo päitsin tulos ja osallistuja luettoloita kovin tarkkaan lukenu mutta menestyksen makuun päästiin muistaakseni muilla merkeillä.
Ne jotka tietää paremmin niin korjatkoon...
Ne jotka tietää paremmin niin korjatkoon...
Rima on asetettava niin korkealle että sen voi alittaa pää pystyssä!
No eihän ne kuseta ei, joku on saattanut pikitietä painella koko reissuun päijänteen ympäri kertaakaan konetta aukaisematta, siis hyvinkin menestyksekkäästi tuollaiselle kinkille

antti
-
Syke
- Pyörä: Ktm380, Yamaha Wr250f, Kona
Sähköjen asennusvirhe? http://keskustelu.suomi24.fi/node/7019759
Braa-aab!
-
LightSpeed
Saisihan tuosta piraatti-Hondan muovisarajalla ja tarroilla,varovaiseen ajoon.
Sun täytyy vaan olla eka rohkee, kerrot sitten meillekkin kuinka uhkapeli meni.LightSpeed kirjoitti:Saisihan tuosta piraatti-Hondan muovisarajalla ja tarroilla,varovaiseen ajoon.
- Pete K2
- Pyörä: KTM 1190 Adv R
- Viesti:
Mut ei kait se mitään takuuta anna, että me muutkin saatais onnen numero tuossa uhkapelissä? 
ex. KTM 690 Enduro R, Yamaha YZF 250 Enduro, KTM 400 EXC, Yamaha WR 250 2-t, Yamaha IT 250, KTM 125 GS
Taitaa olla juu vähän niinkuin "venäläistä rulettia"...ei tiedä koskaan milloin laukeePete K2 kirjoitti:Mut ei kait se mitään takuuta anna, että me muutkin saatais onnen numero tuossa uhkapelissä?
Foorumin "sekakäyttäjä"
-
LightSpeed
Tositoimiin aito tuntuisi paremmalta vaihtoehdolta,nakkarille ja postin hakuun kopio, honda-lookilla.
roll:
roll:
Hehehehee. Menopelimarket se luovii mainostamisessa meidän kustannuksella!
Toin näitä maahan -09 vuonna 4kpl. Yritimme tosiaan osallistua päijänteelle sillä, mutta sähköongelmat iskivät päälle niinkuin, joku oli suoli24 sivustolta havainnut.
Kyllähän sillä olisi voinut päitsin kiertääkin jos valmistaumisaikaa olisi ollut enemmän. Saimme ensimmäisen pyörän vasta vajaa viikko ennen MP-messuja, jossa sitä esittelimmekin. Suurin ongelma oli siinä, että pyörä oli esisarjan pyörä eli protoista seuraava. Siinä oli vielä joitakin muutamia lapsuksia mm.vannelukot puuttuivat/kalvokaasutin ei soveltunut maastokäyttöön yms.pientä.
Itse pyörä on yllättävän hyvin tehty. Sehän on melko suora kopio sen ikäisestä CRF450X mallista. Koneen, rungon osat ja muovit ovat pääsääntöisesti vaihtokelpoisia. Esim.alumiini runko oli viimeistellympi kuin esikuvansa. Onhan Asiawing tänäpäivänä Christini AWD tuotanto pyörien valmistaja -> http://www.christini.com/ Mm.USA:n armeija on ostanut noita omille joukoille! Kaipa se jotain laadusta kertoo?
Me lopetimme niiden maahantuonnin, kun emme saaneet niistä maahantuontiin yksinoikeutta. Ja sen hinta on turhan lähellä muutama vuoden ikäistä käytettyä länsimäista peliä. Joutuisi tekemään todella paljon promoa, että saisi ennakkoluulot karistettua. Meidän rahat eivät siihen riittänyt...
Me ajoimme niillä muutamissa kisoissa. Rannikon Antti ajoi mm. Kuopion kansallisessa crossikisoissa toisen erän 2. vetskuissa. Itse ajoin muutamia endurokisoja C-avoimessa. Orimattilassa olisin napannut palkintopallin sijan, ilman viimeisen EK:n sammuttamista(kalvokaasutin teki kaasulukon
), maaliin olisi ollut matkaa 300m. Jouduin potkimaan pyörää 3-4min ennenkuin se käynnistyi......yhdet luokkapohjat silti sain ajettua 
Jos oikein olen ymmärtänyt niin 2013 mallit ovat jo ruiskulla eli niissä ei ole tuota kaasutin ongelmaa. Menopelimarketin(moduralbox?) maahantuomat ovat ilmeisti vuoden 2009-10 malleja? Joten niissä on edelleen tuo kaasutin, yms. ongelmat.
Jos jotain kiinnostaa AW tai muut isot kiinacrossit voivat ottaa muhun yhteyttä. Olen aloitellut tänä talvena kartoittamaan mahdollisuutta aloittaa uuden merkin valmistuksen ja markkinointia. Yhden tehtaan kanssa olen jo sopinut kilpailukykyisen privatti mallin tekemisestä. Ainoa mikä puuttuu on raha...jota sitäkään ei välttämättä tarvitsisi niin paljon kuin äkkiä kuvittelisi
Toni Immonen
petobikes@gmail.com
PS:Varastosta löytyy vielä yksi purettu ajamaton AW, jossa on muutamia osa puutteita. Lähtee halvalla jollekin jos kiinnostaa
Toin näitä maahan -09 vuonna 4kpl. Yritimme tosiaan osallistua päijänteelle sillä, mutta sähköongelmat iskivät päälle niinkuin, joku oli suoli24 sivustolta havainnut.
Kyllähän sillä olisi voinut päitsin kiertääkin jos valmistaumisaikaa olisi ollut enemmän. Saimme ensimmäisen pyörän vasta vajaa viikko ennen MP-messuja, jossa sitä esittelimmekin. Suurin ongelma oli siinä, että pyörä oli esisarjan pyörä eli protoista seuraava. Siinä oli vielä joitakin muutamia lapsuksia mm.vannelukot puuttuivat/kalvokaasutin ei soveltunut maastokäyttöön yms.pientä.
Itse pyörä on yllättävän hyvin tehty. Sehän on melko suora kopio sen ikäisestä CRF450X mallista. Koneen, rungon osat ja muovit ovat pääsääntöisesti vaihtokelpoisia. Esim.alumiini runko oli viimeistellympi kuin esikuvansa. Onhan Asiawing tänäpäivänä Christini AWD tuotanto pyörien valmistaja -> http://www.christini.com/ Mm.USA:n armeija on ostanut noita omille joukoille! Kaipa se jotain laadusta kertoo?
Me lopetimme niiden maahantuonnin, kun emme saaneet niistä maahantuontiin yksinoikeutta. Ja sen hinta on turhan lähellä muutama vuoden ikäistä käytettyä länsimäista peliä. Joutuisi tekemään todella paljon promoa, että saisi ennakkoluulot karistettua. Meidän rahat eivät siihen riittänyt...
Me ajoimme niillä muutamissa kisoissa. Rannikon Antti ajoi mm. Kuopion kansallisessa crossikisoissa toisen erän 2. vetskuissa. Itse ajoin muutamia endurokisoja C-avoimessa. Orimattilassa olisin napannut palkintopallin sijan, ilman viimeisen EK:n sammuttamista(kalvokaasutin teki kaasulukon
Jos oikein olen ymmärtänyt niin 2013 mallit ovat jo ruiskulla eli niissä ei ole tuota kaasutin ongelmaa. Menopelimarketin(moduralbox?) maahantuomat ovat ilmeisti vuoden 2009-10 malleja? Joten niissä on edelleen tuo kaasutin, yms. ongelmat.
Jos jotain kiinnostaa AW tai muut isot kiinacrossit voivat ottaa muhun yhteyttä. Olen aloitellut tänä talvena kartoittamaan mahdollisuutta aloittaa uuden merkin valmistuksen ja markkinointia. Yhden tehtaan kanssa olen jo sopinut kilpailukykyisen privatti mallin tekemisestä. Ainoa mikä puuttuu on raha...jota sitäkään ei välttämättä tarvitsisi niin paljon kuin äkkiä kuvittelisi
Toni Immonen
petobikes@gmail.com
PS:Varastosta löytyy vielä yksi purettu ajamaton AW, jossa on muutamia osa puutteita. Lähtee halvalla jollekin jos kiinnostaa